1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Sremu da Europe Çar Nasıl Açılıyo ????!!!!!


  1. ferosero_

    ferosero_ rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Waiting Psro

    Bilen warsa sremu da europe çar nasıl açılıyo söyleyebilirmi?????
     
  2. FreeDom

    FreeDom rank8

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Only FreeDom

    Accounts Klasörünün İçindeki Id lere Gir..Orda Bilgilerde CHAR TYPE=.... Böyle Bİ yazI oLuyo..O Noktalı YERE Numara Yazman Lazım..Örenek Veriyim
    EU Kız Char: 14738
    EU Erkek Char: 14720
     
  3. ferosero_

    ferosero_ rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Waiting Psro

    Çok saol kardeşim.. ^^
     
  4. BangBros

    BangBros Buralıyım

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bursa~İzmir~Bursa

    yav sremu ya normal silkraod ın kurulu olması gerkiyo dimi?
     
  5. FreeDom

    FreeDom rank8

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Only FreeDom

    Ewt Kurulu Olması Şart Ve Oyunun Son Versionu i Yüklü Olması LAzım..