1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

sorun


  1. sorgusuz_infaz

    sorgusuz_infaz rank8

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yav beyler mesela botu açıyorum parmak ısaretine tıklıyorum sonra loaderla oyuna gırıyorum normal sekılde sonra bı dahkı cıkmak ıstedııgmdede cıkıyorum bıdaha gırmek ıstedeıgmde ise botla gırmıyo sürekli reset çekmek zorunda kalıyorum pc ye
     
  2. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.367
    Beğenilen Mesajlar:
    255
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    bazen bu sorun oluyor bende mantıklı bir açıklamasını bilmiyor :S
     
  3. Onitsuka

    Onitsuka rank8

    Kayıt:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.445
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    aynı sorun bendede var ben fremawork 2 yi sildim düzeldi sizede tavsiye ederim silin tekrar deneyin
     
  4. Zeratul

    Zeratul rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.085
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    †ualle† .
    Pc zaman ayarından kaynaklanıyor düzeltilebilcek bişey değil .
     
  5. clubber

    clubber rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    THeaR__AwAy...!!
    arkadaşlar isro botta no dc yok sanırım aradım bulamadım...rumata leoderlede girmıo :S Please Execute the ''Silkroad.exe'' dıo yardım edermisiniz
     
  6. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.512
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne

    Eski sürüm rumata loader kullandığından kaynaklanıyor.. En güncel versiyonu dene :wink1:
     
  7. clubber

    clubber rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    THeaR__AwAy...!!
    topic konusunda yardımcı olurmsn...???
     
  8. Zeratul

    Zeratul rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.085
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    †ualle† .
    Ne gibi ben elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım . Pm den ulaşabilrsn