1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Soguk Ülkenin Sıcak Kızları.


  1. F10diP|

    F10diP| rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.802
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü

    [​IMG]
    Ülkeleri bir o kadar soğuk olsada kendılerı bı o kadar sıcak rus kızlarının, Pekı neden turk kızları bu sekıl deıl. Dusunun kı yukarıdaki resımdekı karede bu sekıl bır turk erkegının bu sekıl bi resmi bi türk kızıyla çekilme sansı yüzde kaçtır acaba.

    Yoksa onları havaya sokan butun suclu erkekler mi? Türk kızlarına fazla mı ılgı verıyorlar. Burnu havada bu kızlar bı rus kızı ıle karsılastırıldıgında kısa bacaklar yere yakın bır basen sergılıyor yere ne kadar yakın olursa burun o kadar havada oluyor. Şu bı baskan adayı vardı türk kadınları gıdecek rus kadınları gelıcek, Bir hayal bile olsa Turk erkeklıgı için düsünmesi bile guzel.

    Son gunlerde ulkemızdekı rus turıst sayısı gıttıkce artmakta sayılıların erkeğinin degerini almasını Ümit ediyoruz.
     
  2. RollsRoyce

    RollsRoyce  

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.730
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?

    Paran varsa gece hayatında da vardır.
     
  3. TitusPullo

    TitusPullo rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.998
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-

    Profilimde ki konumumdan belli olduğu gibi rus kızları çok ender rastlanan bayan türüdür :wink1: Türk hatunları benim için son seçenek ^^
     
  4. Journalist

    Journalist Aileden

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    13.139
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Yaramaz avratların koynundayım.

    hacım birdahaki cumartesi ekliyimmi +18 dosyaya bunlardan :mrgreen:
     
  5. ChrsNYC

    ChrsNYC rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.752
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    umdan sana ne :D

    agghhh bu adamda harbiden şans var
    2 tane rus o.O
     
  6. Agilla

    Agilla rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.633
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial

    adam baya sanslı oyy oyyy :)
     
  7. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni

    Şanslı mı zengin mi?
     
  8. ChrsNYC

    ChrsNYC rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.752
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    umdan sana ne :D

    zengin olmak için şansa da gerek vardır
    ikisi aynı şeye geliyor bir açıdan
     
  9. F10diP|

    F10diP| rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.802
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü

    ikiside :lol:
     
  10. HellBoys

    HellBoys rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında

    lan ne zengini bu bizim salim abi :D vallah a da o zengin sayılır ama :D
     
  11. RoyalFlush

    RoyalFlush Bilgiliyim

    Kayıt:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    jeofizik mühendisi
    Şehir:
    asthenosphere

    Suçlu tamamen biziz maalesef bu kadar içlerine düşmesek bu kadar burun havada olmazdı.

    Ps:Resimdeki 2 hatunda iğrenç :lol:
     
  12. Wax Whine

    Wax Whine Psikolog

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.589
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Taksim/İST.

    Cidden :lol:
     
  13. carwen

    carwen Bilgiliyim

    Kayıt:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Saraçlar

    Bencede paran olduktan sonra her şey kolay. ^^
     
  14. Xanthos

    Xanthos rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.295
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA

    bir de madalyonun diğer tarafından bakmayı becerdiğiniz gün çok süper olacak.

    Kız kardeşiniz varsa bi düşünün dediklerinizi yakın bir akrabanız kızı...

    Elin herifinin kucağında hop hop oynamasını mı istiyorsunuz?
     
  15. F10diP|

    F10diP| rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.802
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü

    ne diyorsun sen birader ya..bu kızlarla bizim kardeşlerimizle bir görülebilirmi..kendi isteğiyle zaten kimsenin kucağında hop hop yapmaz! HA yaptı diyelim o zaman bizim kardeşimiz olamaz! :|
     
  16. ciko1984

    ciko1984 rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Elek. Elek. Miyendisi
    Şehir:
    Sparta

    Arkadaşlar birşey diyeceğim ama o sitenin ing. kısmını elemana ben yapıyorum :D
     
  17. Xanthos

    Xanthos rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.295
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA

    virtuez,arıza mısın ? EVET
     
  18. DaWixed

    DaWixed nowayout

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    :mrgreen:
     
  19. F10diP|

    F10diP| rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.802
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü

    :twisted:
     
  20. Rhea

    Rhea rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.453
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye

    adamın parmağındaki yüzükler evli olduğu kadınların sayısını mı simgeliyor yoksa başka birşey mi?