Kayıt
5 Mayıs 2010
Mesajlar
19
Beğeniler
0
iste smile ile telekomun farki(kotasiz en yavas internet paketi bilgisayar 4 senelik antika :D)
 
Kayıt
9 Ocak 2009
Mesajlar
230
Beğeniler
0
smile tırt :) emin ol abone olup daha sonra iptal ettirmeye çalışanlar çok çekmiştir smile den
 
Kayıt
5 Mayıs 2010
Mesajlar
19
Beğeniler
0
valla ttnet te kullandim eger biraz teknik bilgin varsa sorun olmuyor ama gercekten yetkili servis yetersiz yani onceden internet kullanmadiysan bile montaj vs sen yapacaksin ama alt yapi varsa ve dedigim gibi biraz internetten anliyorsan hatlarda rahat oldugu icin ttnetten hem daha hizli hemde daha ekonomik(ayni ozellikte smile nin kotasizi 40 lira-ttnetin ise 49 lira{ayrica 55 liraya kablosuz modem verdiler :)})yani benim smile ye gecme nedenim bosu bosuna fazla para verip yavas internet kullanmamak
tabi secim herkesin ben sadece gostermek istedim
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
9.024
Beğeniler
251
Takımı
Galatasaray
Valla gülüyorum abi şunu savunanlara. Smile dı biriydi cart curt hepsi hattı TT dan alıyor.
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
9.024
Beğeniler
251
Takımı
Galatasaray
FataleBower demiş ki:
Download hızı nedir ss görebilirmiyiz ? ttnetle fark yoksa geçmiycem smile'ye
Sende mi bro. SmiLe biri falan hepsi TTNETTEN alıyor. Yani aynı şey aslında. Aslında TTNET de iyi bence. Sadece çalışma sıralarında net çko yavaş oluyor.Tabi ki çalışma olacak.Ama tek sorun çok çalışma olması :D ( eskiye nazaran daha az )
Ama çalışma sırasında bütün internetler yavaşlar :wink1: [ kablonet dahil ( yni adıyla uydunet) ]
 
Kayıt
5 Mayıs 2010
Mesajlar
19
Beğeniler
0
evt ttnet daha hizli vs ama gercekten smilede dahil musteriye onem varmiyor interneti alip sozlesmeyi imzaladinmi is bitiyor smilenin yalova gibi bir yerde hizli olmasinin tek nedeni tercih edilmemesinden dir yani hatti ttnetten aliyor ama ortak kullanmiyor yani ttnetin hatti ile smile nin jatti farkli fakat smilenin kullandigi hat ttnet e ait benim demek istedigim ttnet in cok yogun ve smilenin kullanilmadigi yerde smile almak hem maddi hemde hiz acisindan avanyajli tabi istanbul vb metropollerde durumu bilemem ben yanlizca yalova gibi minik sehirlerde oturanlara oneriyorum
 
Yukarı Alt