1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

SJSRO Online!!!!!!!!!!!!!!!!


  1. saytan_48

    saytan_48 rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    560
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebe-Finansman
    Şehir:
    İzmir
    beyler oyun açık dalın oyuna görebildiğim kaparıyla 8-10 kişi var oyunda hadi dalın oyuna!!!!!
    [​IMG]
     
  2. Spare_

    Spare_ Bilgiliyim

    Kayıt:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.764
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Desanatör.
    Şehir:
    ^^ T.C / İST ^^
    Bilgi için teşekkürler canımcım yüklediğimde gireceğim.
     
  3. _AnTiPaTicK_

    _AnTiPaTicK_ rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    717
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Şehir:
    İzmir/Bornova
    muco olm nasıl bişey bu bi bilgilendirme yaparmısın fembria gibi mi herşey 10 x mi ??
     
  4. The_Rap_Zone

    The_Rap_Zone rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar ben oyundayım LaPCiKo and TheRapZone su an 2.char online gelin pt ile kasalım

    en son x30du ama şu an kac bilmiyom
     
  5. orhanow

    orhanow rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2008
    Mesajlar:
    951
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    BurSa
    teşekkürlerrr
     
  6. 333333x

    333333x rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SjSro lAchilleSl
    tesekurler
     
  7. lanulan456

    lanulan456 rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İşletme
    Şehir:
    herşeyle ilgileniorum kafama göre
    bişi indirmemizmi gerekior?
     
  8. xxxD4xxx24

    xxxD4xxx24 rank8

    Kayıt:
    8 Ocak 2009
    Mesajlar:
    165
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aga biriniz sjsro mediasını atabilirmi acil link koyun lütfen
     
  9. Th3_King_

    Th3_King_ rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    Mt.Roc Mountain
    sjsro üyelik verene ecsroda 58 lwl hybird spear char verilir