1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Sizce bu chara devam etmelimiyim etmemelimiyim


  1. mapus41

    mapus41 rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle bu charı yeni açtım ezik felan diyenlere tek lafım kötü söz sahibinindir :coffee:

    http://img383.imageshack.us/my.php?image=axcou0.png

    Şu an için sp farm yapıyorum sadece fire 5 lvl getirip imbueyi açtım başka hiçbirşey açmadım char pure str daha önce glavier kasmadığım için pek anlamıyorum eğer bi kaç öneride bulunursanız sevinirim :byes: :buddha:
     
  2. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    - Resim Silinmiş.

    Bu site sınırları içinde kimsenin sana ezik ve benzeri şeyler söylemesi imkansız :wink1: Kimse oyuna 70 lvl'den başlamıyor.
    Diğer yandan charını kasmaman için bir sebep yok. Kendin kasacaksan farmı unut. Çekilecek çile değil o. Ama dersen ki gold alırım taxiye girerim , yapabildiğin kadar farm yap. ^^
    Bol şans
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  3. Meddah

    Meddah rank8

    Kayıt:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    642
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    SP Farm için geçen zamanına yazık. 27 YTL ver ve FF ol.
     
  4. mapus41

    mapus41 rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    xD bende sp farmı abarttığımı düşünüyorum :D Polgara ve Meddah yorumlarınız için teşekkürler ben farmı 3 gapa indirip devam etmeyi düşünüyorum eğer çok zorlanırsam farmı bitirmeyi.Çünkü artık oyunlara para yatırmıyorum...
     
  5. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.821
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Attacking right midfielder
    hehehe farm hiç çekilmez 45-55 lwl arası farm yaptım imanım gevredi :D 55 olucagım lwl 00.01 veriolardı bide ks yapıolar sen dusun :D Ama Bot Sağ oLsun simdi 68 lwl im 60k sp fazla war 1 lwl de gap war... bence fazla farm la ugrasma derim sana ben.. ama farm yaptıgındada skillerin 68 te cogu max oluo o da ayrı bişi :D lwl üstü str leri zorluon nukerlerın sansı zaten yok en az 4 lwl fark lazım ^^
     
  6. Nebula

    Nebula olduser

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.536
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    Charına devam etmemek için sebep yok ama farm işini 90 lvl olunca skilleri 81 e cekip yapmanı tavsiye ederim.Çünkü lvl atlama derdin kalmazsa sp kasmak tek hedefin olur ve sıkılmazsın.Glavie char kasmadıysan sitemizde mevcut olan yapılandırmalara bak sabitlenenler sevilen başlıklardır.Kolay gelsin...
     
  7. qwertyonur

    qwertyonur rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canın saolsun dewam
     
  8. Milano

    Milano rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    12.855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    Salla farmı şimdi 90 ol ole yap farmını
     
  9. mapus41

    mapus41 rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yorumlar için çok teşekkürler bu charı kapattım yeni char açtım 5. charım felandır heralde bot varya burun kıvırmıyorum xD ama bu charı bi daha değişmiycem spear nuker 27 lvl oldu
     
  10. KoSaWaLI

    KoSaWaLI rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu kadar lol bi char ghormedım amq
     
  11. NovemBer

    NovemBer rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    524
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +1905
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  12. Absence

    Absence  

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.304
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    İngilizce bilgin hat safhada (lol char)
     
  13. Aresa

    Aresa rank8

    Kayıt:
    25 Kasım 2007
    Mesajlar:
    387
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    durmak yok yola devam :wink1:
     
  14. NovemBer

    NovemBer rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    524
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bencde
     
  15. ChosenOne

    ChosenOne rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.341
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Student..
    Şehir:
    Christmas Party
    Glavier char kastım. STR açıcaksan bow açacaksın. Ama ben glavier istiyorum diyorsanda yinede bu charı kasma. Char nicki bence iğrenç. :roll: :D
     
  16. canertam

    canertam rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    14lvl le kadar farm mı olur ben bi fartm yapıyom 81lvl çarımla 5lvl den bi başlıyom akşama 40lvl oluyo :d
     
  17. bloodfish

    bloodfish rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    lvl 22 yim 6.5 k spm var 9 gapla 2 günde kastım ^^ 16 olunca gap ı 4 e düşürdüm sende buan farm mı diyosun :D
     
  18. GteGrenSemsiye

    GteGrenSemsiye rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.396
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Defolu caddelerde dolaşıyorum azizim
    Helal hacım başka diyecek bir laf yok :)
     
  19. lanulan456

    lanulan456 rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İşletme
    Şehir:
    herşeyle ilgileniorum kafama göre
    başta bi 20 k sp kassan sana baya bi yararı olur derim sonrasıda arkadaşların dediği gibi 90 ol sanrası kolay
     
  20. TheProzac

    TheProzac rank8

    Kayıt:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    370
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci ( bilgisayar bilişim/Web Tasarım)
    Şehir:
    Neden takımlarda göztepe yok ?
    devam et bence bi kötülük göremiom