1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

silkroad update istiyor halbuki serverler açık


  1. CARLOOS

    CARLOOS rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bu sabah açacam oyunu ancak update istiyor rev6 dan bakıyorum serverler açık çek filan yok yeniden kurdum yine aynı nalayn varmı bu konudan..
     
  2. blade408

    blade408 olduser

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    576
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    aynen bi oyundan cıktım 5 dk lık giremiyorum servers are offline
     
  3. Rochas

    Rochas olduser

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.247
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian

    Herkez de aynı
     
  4. chaous

    chaous rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SeouL // RocK Mountain
  5. CARLOOS

    CARLOOS rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  6. Rochas

    Rochas olduser

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.247
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian

    Bende Düzeldi
     
  7. CARLOOS

    CARLOOS rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bende aynı ......ne iştir yahu..
     
  8. chaous

    chaous rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SeouL // RocK Mountain

    Sw acıldı bndende
     
  9. djfko

    djfko rank8

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    En son bıraktığın yerde...

    nasıl düzeldi bi açıklasanız.bende de açılmıyo oyun