1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Silkroad R Kullanıcı Onay Talebi Sorunu


  1. evrenos05

    evrenos05 rank8

    Kayıt:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaşlar merhaba öncelikle. Oyuna Sro-R ile bende dönmeyi düşünüyorum. Dün indirdim yükledim üyelik aldım oyuna girdim kullanıcı adı ve pw yazıp enter a basınca sol altta klasik ...Kullanıcı Onay Talebi... yazısı geliyo ama geri gidiyo basıyorum aynısı giremiyorum server kapalı değil bakımda değil yardımcı olabilecek birisi var mı acaba şimdiden teşekkürler.
     
  2. evrenos05

    evrenos05 rank8

    Kayıt:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaşlar Silkroad ile ilgili bu kadar aktif başka bi forum yok yardımcı olabilecek kimse yok mu şimdi?
     
  3. Kalkandelen

    Kalkandelen moderator

    Kayıt:
    13 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.463
    Beğenilen Mesajlar:
    60
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    Sro-R 'ye üye olduktan sonra e-mail 'ne gelen link ile üyeliğini aktif ettin mi ?
     
  4. evrenos05

    evrenos05 rank8

    Kayıt:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Evet ettim.
     
  5. evrenos05

    evrenos05 rank8

    Kayıt:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Redd yardımcı olabilecek misin?
     
  6. Kalkandelen

    Kalkandelen moderator

    Kayıt:
    13 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.463
    Beğenilen Mesajlar:
    60
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    @evrenos05

    Ben daha önce üyelik aldım aktif ettikten sonra herhangi bir sorun yaşamadan oyuna girdim. Sen bana aldığın hatanın ekran görüntüsünü özel mesaj yada konu altında atabilir misin ?
     
  7. evrenos05

    evrenos05 rank8

    Kayıt:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Şuan değil ama akşam atabilirim. Ama aslında atacak bişe de yok. Dediğim gibi daha önce de kullanıcı adı şifre yazıp giriş için basıyorum bi tepki yok normalde kullanıcı onay talebi diip server dolu olunca orda yazıyo boşta o yazıdan hemen sonra giriyo.
     
  8. Kalkandelen

    Kalkandelen moderator

    Kayıt:
    13 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.463
    Beğenilen Mesajlar:
    60
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    Şöyle bişey olabilir , Silkroad-R üyelik aldıktan sonra o üyelik ile Silkroad-R adresine giriş yapıp site içinde üyeliğini aktif ettin mi ?
     
  9. evrenos05

    evrenos05 rank8

    Kayıt:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Onun nasıl yapıldığı hakkında bi fikrim yok valla site üzerinden değil gelen mail üzerinden aktivasyon yaptım.
     
  10. Quenya

    Quenya rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2016
    Mesajlar:
    27
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Onu yapmadan oyuna giriş yapamazsın.

    Aşşağıda Hesabının olduğu bölüme gelip yani My Accounta sonrada Game use Agreemente tıklayacaksın ondan sonra ise Silkroad-r ise onaylayacaksın.

    1.PNG
    2.PNG
    3.PNG
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 8 Mart 2016
    Chorus bunu beğendi.
  11. evrenos05

    evrenos05 rank8

    Kayıt:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Dostum çok teşekkürler dediğin gibiymiş yaptım oldu ilgin için sağol.
     
  12. Quenya

    Quenya rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2016
    Mesajlar:
    27
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Ne demek.
     
  13. Burakkurhann

    Burakkurhann rank8

    Kayıt:
    10 Ocak 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Kardesim merhabalar ben yapiyorum onayla diyorum ayni geri sayfayi aciyo fakat yine onaylamam gerektigini soyluyo ne yapmam gerek