1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Silkroad prblemi


  1. dsadasd

    dsadasd rank8

    Kayıt:
    26 Haziran 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar 5 gündür giremiyorum.Denetleniyor veya güncelleniyor diyo ne ayak ya neden giremiyorum bi server bakımı yapmak bu kadar uzun mu sürer ya??????????
     
  2. dsadasd

    dsadasd rank8

    Kayıt:
    26 Haziran 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya bakıp bişey yazmıyosunuz nası bir şey bu ya abi siz girebiliyo musunuz şuan? Bi yazın ya
     
  3. Laistrogon

    Laistrogon rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Karşıyaka 35½ Takım : Karşıyaka SK
    şu an oyuna giriliyor bro sorunun nedir ?
     
  4. dsadasd

    dsadasd rank8

    Kayıt:
    26 Haziran 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeş ben giremiyorum ya sürekli sunucu güncelleniyor yada denetleniyor çıkıyo.Bi anlam veremedim bende ya acaba tekrar indirip yüklesem olur mu?
     
  5. Laistrogon

    Laistrogon rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Karşıyaka 35½ Takım : Karşıyaka SK
    valla sorunun ne anlayamadim ki hata filan aliyorsa ss alip koyarmisin daha kolay yardimci oluruz
     
  6. dsadasd

    dsadasd rank8

    Kayıt:
    26 Haziran 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    işte problem o :D hata almıyorum sadece sunucu güncelleniyor veya denetleniyor diyo bu kadar başka bişey demiyo neyse ben bi silip tekrar kurucam olmazsa 10 saat bekleriz yeni indiririz.
     
  7. Laistrogon

    Laistrogon rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Karşıyaka 35½ Takım : Karşıyaka SK
    sil yeniden kur. fakat indirmek icin kendi sitesinden cok uzun zaman beklemene gerek yok. siteden bir arkadasimiz upload etmisti ordan 1-2 saatte indirirsin
     
  8. Laistrogon

    Laistrogon rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Karşıyaka 35½ Takım : Karşıyaka SK
  9. dsadasd

    dsadasd rank8

    Kayıt:
    26 Haziran 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sağolasın.