1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      modbasvuru

silkroad kurulum dosyası hata veriyo


  1. badmad_0

    badmad_0 rank8

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    silkroad kurulum dosyası please wait dedikten sonra şöyle bi hata veriyo

    - Resim Silinmiş.

    bi ilgilenirseniz sevinirim Wink
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.638
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t
    eski siklroadı tamamen kaldır
    modemine reset at
    pc rset at
    eğer cd den yüklüyorsan setupu masaüstüne at öle yükle
    www.silkroadonline.net at öle yüklemeni yap Wink
     
  3. badmad_0

    badmad_0 rank8

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende eski silkroad yokki zaten yeni pc aldım ona yükleme yapıcam ama kurulum dosyasına tıklıyorum sonuç öyle oluyo Sad
     
  4. pfffffff

    pfffffff Aileden

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    yanlis bilgilendirme uyeleri Idea

    Client file is damage

    dosya hasarli sc den yukleme sanirim cd de bir sorun var cizik vs
    baska bir kaynaktan yukle veya www.silkroadonline.net ten yukle.
     
  5. jofilp

    jofilp rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    195
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Yenibosna/İstanbuL
    evt CD'de bı prob var galıba clıentı mumkunse CD'ye yenıden yukle yukledıkten sonra CD'den dırek yukleme yapma Önce CD'nın ıcınde ne var neyok hepsini Masaustunde bi klasore at ondan sonra CD'yı cıkart veya cıkartma Masaustunde Yenı klasore attıgın yerden Silkroad'ı yukle yani CD'den yukleme dırek..
     
  6. badmad_0

    badmad_0 rank8

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    CD den yüklemiyorum başka biriyerden flashdisk ile aldım kurulum dosyasını

    bilgisayrım yeni eski silkroad da yok yani sadece bu var kurulm dosyası Sad

    teşekkür ederim genede sabahtan bidaha indirmeye başlayayım
     
  7. Braunx

    Braunx nowayout

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya

    flashdisk deki silkroad i bilgisayarın herhangi bi yerıne kopyalayıp kurmayı dene oda olmuyosa git bi cafeye tekrar al indirmene gerek yok nasi olsa hemen her cafede mevcut para vermede kota azaltmana gerek kalmaz extraokk