1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

silkroad İslam charlar geliyor!!!!!!


  1. djsultans

    djsultans rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Arkadaşlar İslam Irkı Çok Yakında Çok Zevkli Oyun Bizi Beklıyor Açıklamalara Göre 2011 Çegreyınde Gelıcek Geldıgınde Hemen Link Upload Edicem Sizinle Arkadaslar




    ALINTIDIR...!!!!




    Nick:SuLTaNZeKo
    Lw:3x
    Server:Eos
    Guıld:Yok
     
  2. geordieboi

    geordieboi rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2011
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    İslam diye bi Irk mı var? . Ben din zannederdim yahu. Hani şunu Turks yapsalar anlıcam da..
     
  3. djsultans

    djsultans rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Ewt Krdesım İslam Irkı dıye Gecıyo Arap Yani Öle Bişey Gelince Hemen Lınklerı Paylasıcam
     
  4. S4YKLO

    S4YKLO rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL

    verildi bu sitede :)
     
  5. djsultans

    djsultans rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Zaten Alıntıdır Dedım Krdes Sade Gelınce Hemen Lınk Paylasıcam
     
  6. Desmond

    Desmond rank8

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    129
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16

    Gelince linki resmi sitesi yayınlar zaten.Neyi kastettiğini anlayamadım.
     
  7. sunupcuyuz

    sunupcuyuz Gözlemliyorum

    Kayıt:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    boş bir konu uplamaya değmez son mesaj olsun yada kilit çöp atık pil kutusu vs