1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Silkmind Programı


  1. Agilla

    Agilla rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.633
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial

    arkadaşlar bu programın bi türlü linkini bulamadım lütfen atarmısınız birde orjinal psro clienti lazım
     
  2. SymbioN

    SymbioN rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2007
    Mesajlar:
    703
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
  3. xxxD4xxxfero

    xxxD4xxxfero rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise ögrencisi
    Şehir:
    Italya Termoli Rocca Sicura

    O kötü program bence leqionla dene bence hem kendisi deniyo hemde yararlı bi program
    Burdan ulaşabilrsin.
     
  4. SymbioN

    SymbioN rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2007
    Mesajlar:
    703
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci

    evet ben de leqion la giriyorum onu istediği için verdim hem party formluyo leqion hemde kabul ediyo fln bence silkmind den iyi
     
  5. Agilla

    Agilla rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.633
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial

    orjinal client yokki orda multiclient var orda biri upload edebilirmi
     
  6. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul

    bnde logion çalışmıyo server seçili değil diyo seçiyo ama yine mal gibi seçili değil diyip tekrar seçiyo :D