1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Server Azteca; Bandit FW


  1. Shutetsu

    Shutetsu rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım Sorumlusu
    Şehir:
    @ Server Pluto


    bu hafta 8 kişi olduğumuzdan bi bandit yapalım dedik summer3:

    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.

    bu hafta 8 kişi olduğumuzdan bi bandit yapalım dedik summer3:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Wrestler

    Wrestler olduser

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    962
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    hayırlı olsun :)
     
  3. Maynard

    Maynard Bilgiliyim

    Kayıt:
    31 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.493
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Point BLank ~ Türkiye

    :beer: :beer:
     
  4. Kai

    Kai olduser

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.936
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul

    Tebrikler
     
  5. Extrowe

    Extrowe gamer

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.512
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken

     
  6. B7B

    B7B rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.136
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Okul Kitap Ders
    Şehir:
    Camiye gittim 5dk sonra dönücem

    Guild War resimler gerçekten çok hoş oluyor. Tebrikler
     
  7. Shutetsu

    Shutetsu rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım Sorumlusu
    Şehir:
    @ Server Pluto

    Aynen öyle bencede alchemyden sonra en hoş kısmı oyunun :thumbsup:

    btw: tşk'ler diğer arkadaşlar :popcorn:
     
  8. Warrison1

    Warrison1 rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.518
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster Öğrenci
    Şehir:
    Seoul

    Tebrikler :beer:
     
  9. Shutetsu

    Shutetsu rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım Sorumlusu
    Şehir:
    @ Server Pluto

    Tşk :muck:
     
  10. Uprising

    Uprising  

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.068
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Extrablatt/Antalya

    Kimse gelmedi Jangana :sfff:
     
  11. Shutetsu

    Shutetsu rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım Sorumlusu
    Şehir:
    @ Server Pluto

    banditte 1 union toplamda 8 guild wardı eğlenceli oldu ama yeni serverlarda Lv farkı çok etkilio o yüzde bizde kaldı :popcorn:
     
  12. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.463
    Beğenilen Mesajlar:
    365
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    öttürmüşsünüz tebrikler :kalp:
     
  13. Shutetsu

    Shutetsu rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım Sorumlusu
    Şehir:
    @ Server Pluto

    valla aynen öyle oldu bidahaki hedef biraz daha büyüyünce jangan olcak :sfff:
     
  14. Uprising

    Uprising  

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.068
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Extrablatt/Antalya

    Hayırlı olsun :beer:
     
  15. Shutetsu

    Shutetsu rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım Sorumlusu
    Şehir:
    @ Server Pluto

    tşk, saolasın :D
     
  16. Rochas

    Rochas olduser

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.247
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian

     
  17. arveleson

    arveleson olduser

    Kayıt:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Sihirdarlar Vadisi
  18. Shutetsu

    Shutetsu rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım Sorumlusu
    Şehir:
    @ Server Pluto

    Tşk :thumbsup:

    Tşk 8)