1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

Sbot ta bi istek :)


  1. LoTuSs_KsK_

    LoTuSs_KsK_ rank8

    Kayıt:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    isro botta dc yediginde otomatik oyunna girme çıkmış admınlere baş vursak bu özelligi
    sbotta yaparlarmı acaba yapsalar süper olur cunku:)
     
  2. altanyunus

    altanyunus rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    963
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    bence gecerli :D
     
  3. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.407
    Beğenilen Mesajlar:
    350
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    haberin kaynağı var mı ?
     
  4. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne

    Babacım haber yok zaten.. Senden rica ediyolar Sbot yetkilileri ile görüşüp EXL olarak baskı yapıp sbotada eklesinler bu özelliği hesabı yani :beer:
     
  5. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.407
    Beğenilen Mesajlar:
    350
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    ahahah baba yabancı bir forumda bunu istemişler yönetici şöyle yazmış.

    charı bot kassın dc yediğinde otomatik oyuna girsin lvl 100 olsun ne ne yapacaksın WTF :D :D :D :P
     
  6. Xanthos

    Xanthos rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.295
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    aynen katılıyorum o arkadaşa.

    Koy bota,3 gün eve gelme. char 100 lvl olduğunda pvp yapmaya çık, kimseyi keseme. Niye charın skillerini bilmiyosun ki,kimi kesicen :P :lol:

    bayan arkadaşlarımdan biliyorum,bot ayarlamaya giderim. Oyuna bottan girip tek yaptıkları şey Start training yapmak :mrgreen: :P :lol:
    Sonra da ben kimseyi kesemiyom diye ağlarlar :mrgreen:
     
  7. LoTuSs_KsK_

    LoTuSs_KsK_ rank8

    Kayıt:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    HEHE olsa iyi olur bota bırakır tatile giderim vlaah.^^ isro yapmış sbotta yapar istese sanırım:)