Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.474
Beğeniler
1.611
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
Türkiye'de SBOT'u bizim kadar detaylı anlatan bir site daha yok, çok teşekkürler canımcım mucX.
 
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.474
Beğeniler
1.611
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
çünki biz ilklerin efendisiyiz.
Silkroad Online Bilgi Paylaşım Sitesiyiz, Türkiye'de en büyük site biziz varmı 2000$'lık botturk.com sponsorlugunda ödül dağıtan bir site varmı 9 tane firma eklamı alan site varmı gamebayi.com sponsorluğunda 1900 Silk dağıtan varsa gösterin biz en büyük siteyiz bunu herkes ezberleyecek...
 
Kayıt
16 Ocak 2008
Mesajlar
68
Beğeniler
0
Şehir
Hotan Stable
ya iyi tmm herşey güzel de, biz scripti kaydettk diyelim... botu başlattık, bot bizim belirlediğimiz kasma alanına gitti... bu bot orda neye göre kasıyo ? alan genişliğini kafasına göre mi seçio? önüne gelen moba mı wuruyo? nasıl iş bu ya? kascğmz yere kdr ok! orya ulaştıktan sonra ne olcak? acil cwp werebilen olursa sewinirim delircem çünkü şu anda.... botun nereye gittiği belli değil, kasma yerine gidiyor bir iki mob kesiyor sonra dünya turuna çıkıyor ya >_<
 
Kayıt
16 Ocak 2008
Mesajlar
68
Beğeniler
0
Şehir
Hotan Stable
bir sorun olup ne zmn EXL da konu açsam, o sorunu direk çözüyorum kendim :) EXL etkisi .... ilgilenen ilgilenmeyen herkese teşekkür... sorunu çözdüm!
 
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.474
Beğeniler
1.611
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
ne güzel işte kuzum bir güvencemiz var hepimizin EXL ^^

bu arada çözümü neymiş yazarsan bizide bilgilendirmiş olursun.
 
Kayıt
15 Mart 2007
Mesajlar
48
Beğeniler
0
Scripti oluştrup kasma alanına gittiğinde 2-3 mob kesip alanı boş boş geziyorsa eğer:
save settings e basıp daha sonra start a basın sorun çözülüyor.
 
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.474
Beğeniler
1.611
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
sympatheia demiş ki:
Scripti oluştrup kasma alanına gittiğinde 2-3 mob kesip alanı boş boş geziyorsa eğer:
save settings e basıp daha sonra start a basın sorun çözülüyor.
wahh be kimleri görüyorum seni hatırladım güzelim sitemizi ilk açtığımızda vardın sen ve güzel takılıyorduk sonrasında kayboldun ve sbot ile gelmişsin hoşgeldin var mı bir isteğin ilklere saygım fazladır :muck:
 
Kayıt
15 Mart 2007
Mesajlar
48
Beğeniler
0
extraloob demiş ki:
sympatheia demiş ki:
Scripti oluştrup kasma alanına gittiğinde 2-3 mob kesip alanı boş boş geziyorsa eğer:
save settings e basıp daha sonra start a basın sorun çözülüyor.
wahh be kimleri görüyorum seni hatırladım güzelim sitemizi ilk açtığımızda vardın sen ve güzel takılıyorduk sonrasında kayboldun ve sbot ile gelmişsin hoşgeldin var mı bir isteğin ilklere saygım fazladır :muck:
Hoşbuldum Okan sağolasın, bir süre oyundan uzak kaldım ama dönüşüm muhteşem olacak :)
Huzurlu bir forumdan başka ne isteğim olabilirki burasıda en huzurlusu galiba :)
Paylaşımlar yolda biraz kendimi toparlayayım gelicem...
ps. şu imza avatar falan olaylarını halletmem lazım çok eskide kaldı bunlar yaa. :thumbsup:
 
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.474
Beğeniler
1.611
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
sympatheia demiş ki:
extraloob demiş ki:
sympatheia demiş ki:
Scripti oluştrup kasma alanına gittiğinde 2-3 mob kesip alanı boş boş geziyorsa eğer:
save settings e basıp daha sonra start a basın sorun çözülüyor.
wahh be kimleri görüyorum seni hatırladım güzelim sitemizi ilk açtığımızda vardın sen ve güzel takılıyorduk sonrasında kayboldun ve sbot ile gelmişsin hoşgeldin var mı bir isteğin ilklere saygım fazladır :muck:
Hoşbuldum Okan sağolasın, bir süre oyundan uzak kaldım ama dönüşüm muhteşem olacak :)
Huzurlu bir forumdan başka ne isteğim olabilirki burasıda en huzurlusu galiba :)
Paylaşımlar yolda biraz kendimi toparlayayım gelicem...
ps. şu imza avatar falan olaylarını halletmem lazım çok eskide kaldı bunlar yaa. :thumbsup:
welcome to our family bro :muck: :kalp: :beer:
 
Kayıt
4 Kasım 2008
Mesajlar
0
Beğeniler
0
Cok saol yaw bende cok zor sanıyodum arkadaşlardan alıyodum hep scripti artık kendimde yapabilrmişim cok teşekkür ederim Ellerine Kollarına saglık
 
Yukarı Alt