1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Sbot ile ilgili sorunum var pet ayarı bakar mısınız


  1. qitarist

    qitarist rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    arkadaşlar pet var bende çara hiçbirşey toplattırmıyorum çöpleri goldları tablet elixir item vs.. gibi herşeyi pet alıyo.Ama nasıl bankaya koyacağını nasıl satacağını[petin çantasındakileri]bilmiyorum bi yardımcı olabilir misiniiz ?
     
  2. Arcadia

    Arcadia olduser

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5.662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    sbot bölümüne taşındı.
     
  3. qitarist

    qitarist rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    zaten sbot alanına açmıştım :)
     
  4. Arcadia

    Arcadia olduser

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5.662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    sbot satış alanındaydı :wink1:
     
  5. qitarist

    qitarist rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    tmm soruma da bi cvp bulsaydım :)
     
  6. Toxicated

    Toxicated rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Petten İnventory 'e aktarma gibi bir özelliği yok sbotun, malesef .. Ancak siz baktıgınızda kendiniz inventory 'e koyacaksınız charın ve o gerisini ayarlarındaki gibi ya satacaktır yada bankaya koyacaktır, size kalmış ..