1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

sbot crack 1.22 15 MaYıS Çalışıyor


  1. plusTURK

    plusTURK rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    458
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X-Y arasında bi yerde
  2. plusTURK

    plusTURK rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    458
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X-Y arasında bi yerde
    limkler projectHax in sahibi weeman indir
     
  3. IorıYAGAMI

    IorıYAGAMI rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Aaaaa uçuyorum
    inş çalışıyordur paylaşım için teşekkürler
     
  4. Exa

    Exa rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    850
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    antivirde virus uyarısı verdi.. virus totalide koyucam birazdan
     
  5. SlitherX

    SlitherX rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    modlar kontrol ederse iyi olur.
     
  6. SlitherX

    SlitherX rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çalışıyor şu an kullanıyorum
     
  7. plusTURK

    plusTURK rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    458
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X-Y arasında bi yerde
    bu crackte virüs gibi görünen çoğu şy zarasızmış aldığım yerde öyle yazıyodu
     
  8. IorıYAGAMI

    IorıYAGAMI rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Aaaaa uçuyorum
    çalışıyor güzel teşekkürler plusturk
     
  9. erci38

    erci38 rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ellerinize saglik!
     
  10. plusTURK

    plusTURK rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    458
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X-Y arasında bi yerde
    ö.değil kardeş bende kullanıyorum virüs total a koymadım ama weeman projectHaxİN admini virüslü dosya paylaşacağını düşünmediğim için kendim kullanıyorum virüstotal e de uplayamıyorum Heralde 10mb den küçük olması gerekiyomuş uplanması için ama Bu dosya 14 mb
     
  11. Meathead

    Meathead rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Iris
    modlar bi bakarsa seviniriz
     
  12. fatih9341

    fatih9341 rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nasıl kullanacaz bunu ?
     
  13. drotalion

    drotalion rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.015
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    wee man in se elleşmeyin ^^
     
  14. plusTURK

    plusTURK rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    458
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X-Y arasında bi yerde
    kardeş inen dosyaya gir üyelik ıd kısmına rastgele yaz bişey yaz extraloob gibi pw yede rastgele sayılar yaz 123456789 gibi gir ayrıca bi dosya açmaya gerek olmuyo
     
  15. otransit

    otransit rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ag olmuyo bu indirmiyo
     
  16. Milano

    Milano rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    12.855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
     
  17. Impossy

    Impossy rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    935
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen inmiyor bu :S
     
  18. smawp07

    smawp07 rank8

    Kayıt:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    78
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar mühendisi
    Şehir:
    Evden
    adam gibi link koyda indirelim girdiğimiz siteden hiçbirşey indirilmez üyelik istiyor
     
  19. fatih9341

    fatih9341 rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya bu nasıl calısıyo ben gırdım salladım sıfre ıd logın succesfu falan dedı start dıyorum bu yazıyo "Couldn't start SRO Client...[18:38:30] * Starting of sro_client.exe failed!
    " acıl cvb beklıorum
     
  20. smawp07

    smawp07 rank8

    Kayıt:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    78
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar mühendisi
    Şehir:
    Evden
    verdiğin link bozuk indiremiyoruz