1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Satılık 2 adet gitar Klasik ve akustik


  1. CosmicGate

    CosmicGate rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.869
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Evet arkadaşlar resimde gördüğünüz akustik ve klasik gitarlarımı satıyorum. Açık Renkli olan Akustik diğeri Klasiktir. Akustik gitarımı daha 1 ay oldu alalı kullanılmadı hiç. Aldıgımdan beri evde yattı diyebilirim. Kutusu, kılıfı, penası, yanında ek olarak Kapo da vericem. Akustik Gitarımın modeli LAG T66DC dir araştırabilirsiniz. LAG markasınında ne kadar kaliteli oldugunu bilen bilir zaten. Diğeride klasik gitardır. onuda alalı yaklaşık 1 sene oldu diyebilirim.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Wax Whine

    Wax Whine Admin

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.587
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Taksim/İST.
    hayırlı satışlar. gitarlarda tellerin klavyeye uzaklığı nasıl özellikle dip perdelerde hacı

    [ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  3. CosmicGate

    CosmicGate rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.869
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    valla waxWhine başkan gayet güzel sap ayarlarında falan sorun yok ama sıkıldım PS3 alıcam :D
     
  4. TanerUNER

    TanerUNER  

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.438
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    akustik bir gitara ihtiyacım var fakat sedef işlemeli arıyorum 0.60 - 0.80 arası klavye tel aralığına sahip olsa dadından yenmez hayırlı satışlar :mrgreen:
     
  5. CosmicGate

    CosmicGate rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.869
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Sagolasın :)
     
  6. CosmicGate

    CosmicGate rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.869
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Güncel !!
     
  7. CosmicGate

    CosmicGate rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.869
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
  8. CosmicGate

    CosmicGate rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.869
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38