1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      modbasvuru

S Bot dc sorunu 18-09-2009


  1. ahmetalc

    ahmetalc rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    arkadaşlar oyuna giriyorum 2 dakika geçmeden dc oluyo sorun sadece bende mi yoksa genel bir sorun mu var yardım lütfen
     
  2. SONBAHAR

    SONBAHAR rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sbottan değil norma girdimi bile dc yiyorum oyunda bi sorun var herkes bole ama ne kerametse gavurlarda bişi yoq
     
  3. volkanka

    volkanka rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.256
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    Sbotla olan alakası nedir?
    Türkiye'nin çıkışlarında sorun var.Yarına düzelir inş..
     
  4. ahmetalc

    ahmetalc rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    oyuna sbot olmadan girdim 10 dakikadır dc yemedim sbotla bi kaç sefer denedim 2 dk sonra dc yedim o yüzden sordum sorun sbot tamı genel bir sorun mu diye ama anladığım kadarıyla genel bir sorun var
     
  5. volkanka

    volkanka rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.256
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    Genel bir sorun var...
     
  6. ahmetalc

    ahmetalc rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ok teşekkürler