1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

Rev 6 saçmalığı


  1. WingsOfWind

    WingsOfWind olduser

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Bilgisayar Müh.(Öğr.)
    Olympusa giriş yüzdesi %25 ama ben 30-40 dakkadır deniom ki rahatlıkla 150yi aştım
    10 deneyişte girememe yüzdesi %0.008... bi sayı ama benim 100 kere denediğimi düşünürsek braya sğamıcak bi sayı çıkar:D
    Artık serverliste inanmıorum kesinlikle
     
  2. ShootEmUp

    ShootEmUp rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    953
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    ora sadece sana motivasyon veriyo girebilirsin başara bilirisin diye yane fazla inanma ora seni sadece gaza getiriyo
     
  3. WingsOfWind

    WingsOfWind olduser

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Bilgisayar Müh.(Öğr.)
    Şaka Gibi :D gece yarısına alcak heralde
     
  4. MurderBoy

    MurderBoy rank8

    Kayıt:
    12 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Rev6 her yönüyle saçmalık buna inan.
     
  5. NephilimAngel

    NephilimAngel olduser

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    ^^ o sadece bi olasılık

    senin her denedigin serverın full oldugu kimsenin cıkmadıgı ana denk gelmiş

    gaiaya pre siz tek atıyorum her zaman rev6 yı kullanmayı bilceksin
     
  6. EnDZoNe

    EnDZoNe  

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    çok şanssızmışsın :)=
     
  7. ANIL4976

    ANIL4976 rank8

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    rev6 saçmalık yaw ben capacity 3508-9 ken tek atıom bide silkroad sitesi olacak!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
     
  8. XianHun

    XianHun rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.139
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Pinarbaşi

    :think:
     
  9. Intensify

    Intensify  

    Kayıt:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.292
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    aynen.rev6 bende inanıyodum.ama bi gün baktım zeus 3514 kişi var oyunda girme olasılığı yani poc %0.00 öyle girdi yani saçmalık.
     
  10. I3LooDy_NuKe

    I3LooDy_NuKe rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    683
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bazen tutturyolar ama :D bencede saçmalık bi bakıyorum uniqe keisliyo eklenmiyo bi bakıyorume n son kesiliş zamanı 3979 dk olmuş xD
     
  11. XER0

    XER0  

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.178
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    serverın doluluğu anlık göstermiyor..
     
  12. uleyn

    uleyn rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o %lik dilim saçamlık değil %25 te sen giremssin başkası girer örn. 10 dk içinde 2.5dk sinda oyuıncu giriş cıkışı yaşanmış sende o 7.5 dklik dilime gelm,ş olabilrsin seni ntıkladığın zmn serverin dolu olduğu b isira olabilr yan isaçmalı kdeğil bence 8O 8O :detective:
     
  13. GteGrenSemsiye

    GteGrenSemsiye rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.396
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Defolu caddelerde dolaşıyorum azizim
    abartma istersen :?
    3 kere gaiaya arka arkaya tek at videoyu gönder charımı sana vericem :mrgreen:
     
  14. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul
    %`leri fazla sallamayın derim her zaman. Ya olur ya olmaz her şeyin %`si 50`dir. 1% olmama ihtimali varsa %99 olma ihtimali vardır. Arka arkaya 10 kere 1%`lik şansı yaşama ihtimaliniz de vardır. O yüzden pek işlevleri yok. Yine de yüksek %`li ihtimal her zaman iyidir.
     
  15. I3LooDy_NuKe

    I3LooDy_NuKe rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    683
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende vericem :mrgreen:
     
  16. XER0

    XER0  

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.178
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Gaiaya hiç tek atamadım :S
     
  17. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.821
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Attacking right midfielder
    KuLLanmasını BiLmeLisin..

    Sacmalık deiL Pasific e Tek Atıorm Hep..
     
  18. NephilimAngel

    NephilimAngel olduser

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    nowayoutda Kinetonice sorun

    server fullken 14 kere tek attım ^^
     
  19. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Açıldığı gün atmıştım teki :mrgreen:
     
  20. AnatoliaFire1

    AnatoliaFire1 rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.083
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayatın tuzağına düştük, sevginin uzağına...

    rev6 nasıl kullanılır?