1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

Requesting user confirmation sorunu yardımm!!


  1. ayberkk93

    ayberkk93 rank8

    Kayıt:
    19 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sjsroyu açıyom giriyom id pw mi yazıyorum buraya kadar herşey normal ama oyuna girmeyi denemeye başladıktan sonra bir kaç kez traffic verdikten sonra bir daha traffic vermiyo sürekli requesting user confirmation yazısı çıkıyo

    http://img21.imageshack.us/i/requestd.png/

    lütfen yardım edin!!!
     
  2. DesertRose

    DesertRose rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oyundaki lagla ilgili bir şey lag olunca oyuna girmeye çalışanlarda öyle olur