Yukie

 
Kayıt
24 Aralık 2007
Mesajlar
1.566
Beğeniler
0
Şehir
Boş diyarlarda, avare yürüyor olmalıyım
Silahlarımızın ve zırhımızda bulunan % lik değerlere sahip olan bu reinforce tam olarak nedir, ne işe yarar.

<b>Not:</b>Hiçbir takıda bulunmuyor, ayrıca avrupa karakterlerinde:

1H,2H,Dual Axe,Dagger ve Xbow'da mag reinforce bulunmamaktadır
Warlock Rod, Staff, Bard ve Cleric Rod'da phy reinforce bulunmamaktadır

Ayrıca Zırhlarda;

Armor-H.Armor= Phy reinforce yüksek, Mag reinforce düşük
Protector-L.Armor= Phy reinforce hafif yüksek, Mag reinforce hafif düşük (Dengeli olduğu görülür)
Garment-Robe= Phy reinforce düşük, Mah reinforce oldukça yüksektir.

Peki Nedir bu Reinforce?
 

CHaKaLL

Öğretiyorum
Kayıt
19 Mayıs 2007
Mesajlar
607
Beğeniler
0
Şehir
Elektronics
Reinforce'un Türkçe karşılığındaki kelime anlamı güçlendirmek,takviye etmek anlamındadır.Senin söylediğin silahlar ve itemlerdeki reinforcelerde hangi build isen(str/int) ona göre vuruş gücünü yani damage'ini arttırır.Phy reinforce str çarlarda,mag reinforce ise int yapılandırmalı çarlarda işine yarar..
 
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.473
Beğeniler
1.611
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
CHaKaLL demiş ki:
Reinforce'un Türkçe karşılığındaki kelime anlamı güçlendirmek,takviye etmek anlamındadır.Senin söylediğin silahlar ve itemlerdeki reinforcelerde hangi build isen(str/int) ona göre vuruş gücünü yani damage'ini arttırır.Phy reinforce str çarlarda,mag reinforce ise int yapılandırmalı çarlarda işine yarar..

:thumbsup:
 
Kayıt
17 Mayıs 2007
Mesajlar
2.239
Beğeniler
0
Şehir
Karşıyakam:)
CHaKaLL demiş ki:
Reinforce'un Türkçe karşılığındaki kelime anlamı güçlendirmek,takviye etmek anlamındadır.Senin söylediğin silahlar ve itemlerdeki reinforcelerde hangi build isen(str/int) ona göre vuruş gücünü yani damage'ini arttırır.Phy reinforce str çarlarda,mag reinforce ise int yapılandırmalı çarlarda işine yarar..
Çoğu kişi aslında bu Reinforce pek önemsemiyor ama çok farkettiriyor itemlerdeki weapondaki olsun her charımda özen vermişimdir Reinforce'ları en düşük 41 yapmışımdırki hep faydasını görmüşümdür :thumbsup:
 

CHaKaLL

Öğretiyorum
Kayıt
19 Mayıs 2007
Mesajlar
607
Beğeniler
0
Şehir
Elektronics
Evet aynen bende öyle yapıyorum.Eğer item yapacaksam hepsi tam olmalı reinforce lerde dahil olmak üzere 41 den aşağı değer yapmamaya özen gösteririm 8)
 
Kayıt
11 Mayıs 2007
Mesajlar
271
Beğeniler
0
Rainforceler Atak ve savunma gücünün tamamına etki eden bir orandır. Şöyle bir örenek vereyim. Silahınızın atak gücü 2048-2658 arası olsun çarın gerçek toplam atağıda 4830-5222 olsun rainforce % niz ise sıfır olsun. Bu silahın rainforce % sini 61 e çıkardığımızda silahın atak gücü 2048-2658 olur yani değişmez ancak toplam atak gücün 4860-5275 civarı olur yani rainforceler toplam atak gücüne etki eder bu savunmadada ataktada böyledir. Eu çarlarda rainforce olmamasının nedeni ise EU silahlarının atak gücü CH silahlara göre daha yüksek olmasıdır. Armorların rainforcesi olmamasının nedeni ise EU çarların kendinden gelen CH çarlara göre farklı dayanım gücünün olmasıdır... Yani oyunda aslında herşey mükemmel bir dengeye oturtulmuş. EU çarlar CH lerden veya CH çarlar EU lardan daha avantajlı değil. Farkı belirleyen. Tecrube ve iyi item faktörleridir..
 

CHaKaLL

Öğretiyorum
Kayıt
19 Mayıs 2007
Mesajlar
607
Beğeniler
0
Şehir
Elektronics
Yalnizgezen demiş ki:
Rainforceler Atak ve savunma gücünün tamamına etki eden bir orandır. Şöyle bir örenek vereyim. Silahınızın atak gücü 2048-2658 arası olsun çarın gerçek toplam atağıda 4830-5222 olsun rainforce % niz ise sıfır olsun. Bu silahın rainforce % sini 61 e çıkardığımızda silahın atak gücü 2048-2658 olur yani değişmez ancak toplam atak gücün 4860-5275 civarı olur yani rainforceler toplam atak gücüne etki eder bu savunmadada ataktada böyledir. Eu çarlarda rainforce olmamasının nedeni ise EU silahlarının atak gücü CH silahlara göre daha yüksek olmasıdır. Armorların rainforcesi olmamasının nedeni ise EU çarların kendinden gelen CH çarlara göre farklı dayanım gücünün olmasıdır... Yani oyunda aslında herşey mükemmel bir dengeye oturtulmuş. EU çarlar CH lerden veya CH çarlar EU lardan daha avantajlı değil. Farkı belirleyen. Tecrube ve iyi item faktörleridir..
Silahlar ile ilgili olarak söylediklerin doğru fakat armorlar için bildiklerin yanlış.Çünkü euro armorlarda da çin armorlarda da reinforce olayı vardır ve sadece atack özelliğini etkiler savunma değil :wink1:
 
Kayıt
11 Mayıs 2007
Mesajlar
271
Beğeniler
0
CHaKaLL demiş ki:
Yalnizgezen demiş ki:
Rainforceler Atak ve savunma gücünün tamamına etki eden bir orandır. Şöyle bir örenek vereyim. Silahınızın atak gücü 2048-2658 arası olsun çarın gerçek toplam atağıda 4830-5222 olsun rainforce % niz ise sıfır olsun. Bu silahın rainforce % sini 61 e çıkardığımızda silahın atak gücü 2048-2658 olur yani değişmez ancak toplam atak gücün 4860-5275 civarı olur yani rainforceler toplam atak gücüne etki eder bu savunmadada ataktada böyledir. Eu çarlarda rainforce olmamasının nedeni ise EU silahlarının atak gücü CH silahlara göre daha yüksek olmasıdır. Armorların rainforcesi olmamasının nedeni ise EU çarların kendinden gelen CH çarlara göre farklı dayanım gücünün olmasıdır... Yani oyunda aslında herşey mükemmel bir dengeye oturtulmuş. EU çarlar CH lerden veya CH çarlar EU lardan daha avantajlı değil. Farkı belirleyen. Tecrube ve iyi item faktörleridir..
Silahlar ile ilgili olarak söylediklerin doğru fakat armorlar için bildiklerin yanlış.Çünkü euro armorlarda da çin armorlarda da reinforce olayı vardır ve sadece atack özelliğini etkiler savunma değil :wink1:
Doğru EU armorlardada rainforce var ancak atağa değil toplam savunmaya etki ediyor. Weponlardaki rainforceler atağa etki eder. Armorla atağın ne ilgisi var sabah sabah güldürdün beni makara:
 

CHaKaLL

Öğretiyorum
Kayıt
19 Mayıs 2007
Mesajlar
607
Beğeniler
0
Şehir
Elektronics
Yalnizgezen demiş ki:
CHaKaLL demiş ki:
Yalnizgezen demiş ki:
Rainforceler Atak ve savunma gücünün tamamına etki eden bir orandır. Şöyle bir örenek vereyim. Silahınızın atak gücü 2048-2658 arası olsun çarın gerçek toplam atağıda 4830-5222 olsun rainforce % niz ise sıfır olsun. Bu silahın rainforce % sini 61 e çıkardığımızda silahın atak gücü 2048-2658 olur yani değişmez ancak toplam atak gücün 4860-5275 civarı olur yani rainforceler toplam atak gücüne etki eder bu savunmadada ataktada böyledir. Eu çarlarda rainforce olmamasının nedeni ise EU silahlarının atak gücü CH silahlara göre daha yüksek olmasıdır. Armorların rainforcesi olmamasının nedeni ise EU çarların kendinden gelen CH çarlara göre farklı dayanım gücünün olmasıdır... Yani oyunda aslında herşey mükemmel bir dengeye oturtulmuş. EU çarlar CH lerden veya CH çarlar EU lardan daha avantajlı değil. Farkı belirleyen. Tecrube ve iyi item faktörleridir..
Silahlar ile ilgili olarak söylediklerin doğru fakat armorlar için bildiklerin yanlış.Çünkü euro armorlarda da çin armorlarda da reinforce olayı vardır ve sadece atack özelliğini etkiler savunma değil :wink1:
Doğru EU armorlardada rainforce var ancak atağa değil toplam savunmaya etki ediyor. Weponlardaki rainforceler atağa etki eder. Armorla atağın ne ilgisi var sabah sabah güldürdün beni makara:
Armor ile atağın çok ilgisi var makara: Giysilerdeki reinforceler atağa etki eder.Defans olayı giysilerdeki mag phy defans ve aksesuarlardaki absorption yazan özellikler sayseinde sağlanmaktadır.Kendin deneyebilirsin.Kıyafetlerini çıkar atack yap ve kıyafetlerin var iken atak yap farkı göreceksin :thumbsup: Defans olayını ise aksesuarları çıakrıp takarak aynı yöntem ile deneyebilirsin..
 
Kayıt
19 Aralık 2007
Mesajlar
2.574
Beğeniler
0
Şehir
lol
CHaKaLL demiş ki:
Reinforce'un Türkçe karşılığındaki kelime anlamı güçlendirmek,takviye etmek anlamındadır.Senin söylediğin silahlar ve itemlerdeki reinforcelerde hangi build isen(str/int) ona göre vuruş gücünü yani damage'ini arttırır.Phy reinforce str çarlarda,mag reinforce ise int yapılandırmalı çarlarda işine yarar..
yanlış, itemlerindeki reinforce damage'ni arttırmaz. sadece silahındaki reinforce damage'ni arttırır.
itemlerdeki (itemden kastım garment armor vs vs.) reinforce defans verir, charının str veya int olması farketmez.

ps : denedim, test ettim, doğrusu budur :beer:
 
Kayıt
11 Mayıs 2007
Mesajlar
271
Beğeniler
0
CHaKaLL demiş ki:
Yalnizgezen demiş ki:
CHaKaLL demiş ki:
Silahlar ile ilgili olarak söylediklerin doğru fakat armorlar için bildiklerin yanlış.Çünkü euro armorlarda da çin armorlarda da reinforce olayı vardır ve sadece atack özelliğini etkiler savunma değil :wink1:
Doğru EU armorlardada rainforce var ancak atağa değil toplam savunmaya etki ediyor. Weponlardaki rainforceler atağa etki eder. Armorla atağın ne ilgisi var sabah sabah güldürdün beni makara:
Armor ile atağın çok ilgisi var makara: Giysilerdeki reinforceler atağa etki eder.Defans olayı giysilerdeki mag phy defans ve aksesuarlardaki absorption yazan özellikler sayseinde sağlanmaktadır.Kendin deneyebilirsin.Kıyafetlerini çıkar atack yap ve kıyafetlerin var iken atak yap farkı göreceksin :thumbsup: Defans olayını ise aksesuarları çıakrıp takarak aynı yöntem ile deneyebilirsin..
Sana basit bir örenekle anlatayım dediklerimi yap atağamı yoksa savunmaya mı etki ettiğini anlarsın.
1. kendi setin üzerindeyken çarıın toplam phs defansına bak.
2. sonra itemlerine phs rainforce taşı bas.
3. sonra tekrar toplam defans ve atak gücüne bak hangisinin deiştiğini görünce yorumunu tekrar buraya yaz olur mu :wink1:
 

Yukie

 
Kayıt
24 Aralık 2007
Mesajlar
1.566
Beğeniler
0
Şehir
Boş diyarlarda, avare yürüyor olmalıyım
Yalnizgezen demiş ki:
Sana basit bir örenekle anlatayım dediklerimi yap atağamı yoksa savunmaya mı etki ettiğini anlarsın.
1. kendi setin üzerindeyken çarıın toplam phs defansına bak.
2. sonra itemlerine phs rainforce taşı bas.
3. sonra tekrar toplam defans ve atak gücüne bak hangisinin deiştiğini görünce yorumunu tekrar buraya yaz olur mu :wink1:
+2010

Sağlam yazı :thumbsup:
 
Kayıt
27 Aralık 2008
Mesajlar
109
Beğeniler
0
Kıyafetle atağın arasında ilişki olduğunu duymuştum ama denemedim. Örneğin Armor kıyafet giyen nuker ile garment giyen arasında az da olsa damage farkı oluyormuş. Bu farkın reinforceden geldiğini belirtmiş sanırım arkadaş. Bu bağlamda söyledikleri doğru olabilir.
 

Yukie

 
Kayıt
24 Aralık 2007
Mesajlar
1.566
Beğeniler
0
Şehir
Boş diyarlarda, avare yürüyor olmalıyım
Arkadaşlar denendi ve onaylıyorum, STR karakter armor giyince PHY atackta artış görülmüştür. Aynı şekildede Full INT karakter nuker, armor giyerken garment giydirilmiştir. Atackta oldukça büyükçe bir artış olmuştur.

itemler npc kullanılmıştır. Vuruşlar salt phy ve salt mag atack olarak kullanılarak ölçülmüştür.
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
17.595
Beğeniler
29
Şehir
Taksim/İST.
Server
Aspendos
Takımı
Besiktas
Yukie demiş ki:
Arkadaşlar denendi ve onaylıyorum, STR karakter armor giyince PHY atackta artış görülmüştür. Aynı şekildede Full INT karakter nuker, armor giyerken garment giydirilmiştir. Atackta oldukça büyükçe bir artış olmuştur.

itemler npc kullanılmıştır. Vuruşlar salt phy ve salt mag atack olarak kullanılarak ölçülmüştür.
Str chara armor giydir de atağın artarken nukerlardan mag yiyip teke gitme :lol:
 

Yukie

 
Kayıt
24 Aralık 2007
Mesajlar
1.566
Beğeniler
0
Şehir
Boş diyarlarda, avare yürüyor olmalıyım
Wax Whine demiş ki:
Yukie demiş ki:
Arkadaşlar denendi ve onaylıyorum, STR karakter armor giyince PHY atackta artış görülmüştür. Aynı şekildede Full INT karakter nuker, armor giyerken garment giydirilmiştir. Atackta oldukça büyükçe bir artış olmuştur.

itemler npc kullanılmıştır. Vuruşlar salt phy ve salt mag atack olarak kullanılarak ölçülmüştür.
Str chara armor giydir de atağın artarken nukerlardan mag yiyip teke gitme :lol:
Onu giyen kişi;

a) Garment giyer, 2 mag dmg yer
b) Armor giyer, 1 mag dmg yer

Herkes kendi karakterinin stratejisinden sorumludur. Wizardlarında büyük bir kısmı atack için herşeyini verebilmektedir.

Tekrar vurguluyorum, herkesin kendine böre bir oynayışı ve stratejisi vardır.
 
Kayıt
19 Aralık 2007
Mesajlar
2.574
Beğeniler
0
Şehir
lol
Yukie demiş ki:
Arkadaşlar denendi ve onaylıyorum, STR karakter armor giyince PHY atackta artış görülmüştür. Aynı şekildede Full INT karakter nuker, armor giyerken garment giydirilmiştir. Atackta oldukça büyükçe bir artış olmuştur.

itemler npc kullanılmıştır. Vuruşlar salt phy ve salt mag atack olarak kullanılarak ölçülmüştür.
yalan.

tek olasılık garment ve armor sette str ve int blueları farkı olması.
 
Kayıt
11 Mayıs 2007
Mesajlar
271
Beğeniler
0
Bencede o atak artışı itemlerin üzerindeki str int farklılığından dolayıdır.
 
Yukarı Alt