Kayıt
13 Nisan 2011
Mesajlar
23
Beğeniler
0
Şehir
Dublin
Zindan Sistemi

Rappelz’de bulunan her klan bir zindan sahibi olabilir.
Her zindandan iki tane bulunmaktadır (M1 ve M2 gibi) ve genelde girişleri birbirlerine yakındır. Zindanın sahibi zindan içerisinde ki vergi oranını belirleyip zindan içinde maceracılar tarafından elde edilen rupi ve laklardan bu şekilde bir pay elde edilir. Bu vergi zindan içerisinde elde edilen rupi ve lakların %10’nunu bulabilir. Dolayısıyla zindan sahibi olmak oldukça kazançlı bir şeydir. Zindanlar her an ziyaret edilebilirler ancak Baskınlar ve Kuşatmalar sadece belirli zamanlarda gerçekleştirilebilir. Bu eylemler klan olarak gerçekleştirilirler ve Klan Efendisinin varlığı şarttır.

Zindan Baskınları ve Kuşatması prensipleri:

- Zamana karşı hücumlar için haftada sadece bir tane kayıt yaptırabilirsiniz. Bir klan bir zindan için gerçekleştirmiş olduğu kaydı bir başka zindana saldırmak için iptal edemez.
- Kayıtlı olduktan sonra klan gün başına sadece bir tane Zamana karşı hücum gerçekleştirebilir, oda sabah 1 ile ertesi sabah 1 arası.
- Zindan sahibi olan bir klan başka bir zindan baskınına kayıt olamaz.
- Bir klan sadece tek bir zindan sahibi olabilir.

Baskınlar (Zamana Karşı/Time Attack):

Hedefiniz en kısa zaman içerisinde zindanın Boss’larını öldürmektir. Haftanın en iyi zamanını gerçekleştiren klan hafta sonu zindan sahibine karşı olan kuşatmaya katılma hakkı kazanacaktır. Baskınlar TSİ Pazartesi sabah saat 1 itibariyle Cuma sabahı 1’e kadar gerçekleştirilebilirler. Kazanan klan Cuma günü açıklanacaktır.

Nasıl gerçekleştirilir:

Klan efendisinin zindan girişinde bulunan Zindan Taşına gidip kayıt işlemini gerçekleştirmesi gerekir. Klan efendisinin seviyesi belirtilen zindan seviyesinden en fazla 20 seviye düşük olabilir.



Zamana karşı yarışı başlatmak için Klan efendisinin /screate GRUPİSMİ komutasını kullanarak baskın timini kurması gerekir.
/sinvite_gp OYUNCUİSMİ sizlere diğer grup liderlerini baskına eklemenizi sağlar. Ardından liderler klan üyelerini diledikleri grupları /pinvite OYUNCUİSMİ komutasını kullanarak davet edebilirler.

Baskın tamamlandıktan sonra bu menü belirir.



Unutulmaması gerekenler:

- Klan efendisi zamana karşı baskında yer almalıdır.
- Klan efendisinin seviyesi Zindan seviyesinden 21 seviye düşük olamaz. (Eğer Zindanın seviyesi 50 ise klan liderinin seviyesi 30 veya üstü olması gerekmekte.)
- Sadece aynı klanın üyeleri zindan baskınlarına katılabilir.
- Baskın timini kurmak için /screate GRUPİSMİ komutasını kullanılır.
- /sinvite_gp OYUNCUİSMİ komutasıyla diğer klan üyelerinizi tim liderleri olarak davet edebilirsiniz.
- Tim liderleri gruplarına üyeleri davet etmek için /pinvite OYUNCUİSMİ komutasını kullanırlar.
- Baskına katılacak olan katılımcıların sayıları zindanlara göre değişir.
* Mehtap Tapınağı için 8 oyuncu (8 kişilik bir grup).
* Unutulmuş Madenler için 16 oyuncu (8 kişilik iki grup).
* Kristal Vadi için 24 oyuncu (8 kişilik üç grup).
* Palmir Platosu Tapınağı için 32 oyuncu (8 kişilik dört grup).
- Zaman sayacı Klan efendisi zindana girer girmez başlar.
- Zaman sayacı bütün bosslar öldürüldükleri zaman durur.
- Son canavar zamana karşı öldürülüldüğünde ganimet olarak eşyalar verecektir.
- Bir oyuncu öldüğü zaman Baskın başlangıç noktasında dirilebilir.
- Zamana karşı bir baskın gerçekleştirildiği zaman klanlar zindan vergisinden muaftır.
- Klanlar hafta başına sadece bir tane zindana kayıt olabilirler.
- Bir klan sadece gün başına bir kere zamana karşı baskın moduna geçebilir. Gün sabahın birinde başlar ve ertesi sabahın birinde biter.
- Zamana karşı baskının 4 saatten az bir süre içerisinde ve ertesi sabahın 1’inden evvel tamamlanması gerekir.
- Bir cümlenin önüne kesme işareti (') konulduğunda bütün baskına katılan üyelere birden konuşabilirsininiz . Örnek : ‘cümle


Zindan kuşatmaları :

Zindan kuşatmaları hafta sonları gerçekleşir ve klanları bir zindanın kontrolünü elle geçirmek için savaştırır. Hedef zindanın kalbini ele geçirmektir. Zindan sahibi Zindanın kalbini korurken Zamana Karşı Baskını kazanmış olan klan ise Zindanın kalbini yok etmek için mücadele verir. Kuşatma gruplarını kurma komutaları baskın grupları komutlarıyla aynıdır. Klan efendisinin kuşatma grup yaratımında yer alması gerekmektedir ancak kuşatmaya katılmayabilir.

Hedefler:

Hedef zindanın kalbini ele geçirmektir. Saldıran grup zindanın kalbine giden yolda bulunan zindan savunmacılarına (zindan sahiplerine) karşı savaşırlar. Saldıran grup zindanın kalbine ulaşıp onu yok etmesi gerekmektedir.Kuşatma sırasında zindanda canavarlar bulunmazlar ancak kontrol noktalarında onları koruyan muhafızlar bulunur. Bu noktalar zindanın kalbi gibi ele geçirilebilir.

Kuşatma zamanları:

Kuşatmalar hafta sonu gerçekleşir ve oyun içerisinde ki sistem aracılığıyla saatleri duyurulur.

Galibiyet koşulları:

Zindan sahibi saldıran klanın zindan taşını yok etmelidir. Şayet bunu gerçekleştirirlerse savunmacılar kazanırlar. Saldıran klan zindanın kalbini yok edip ele geçirmelidir. Zindanın kalbini ele geçirdiklerinde takımlar tersine döner ve zindan kalbine saldırma sırası zindan sahibi klana geçer. Oyuncuların pozisyonları Zindan girişi ve Zindanın Kalbi sıfırlanır. Kuşatma süresinin sonunda Zindan Kalbinin efendisi olan klan kuşatmayı kazanır.

Not:
- Oyuncular zindan kuşatması sırasında ne tecrübe kaybederler ne de ahlaksızlık puanı kazanırlar.

>
Zindan
Saat
İlk Unutulmuş Maden
Ctsi 14:00-16:00
İkinci Unutulmuş Maden
Pzr 14:00-16:00
İlk Kristal Vadisi
Ctsi 15:00-17:00
İkinci Kristal Vadisi
Pzr 15:00-17:00
Mehtap Tapınağı 1
Ctsi 13:00-15:00
Mehtap Tapınağı 2
Pzr 13:00-15:00
Palmir Tapınağı 1
Ctsi 16:00-18:00
Palmir Tapınağı 2
Pzr 16:00-18:00
Kara Pençe İni
Pzr 18:00 -20:00
Ejderhalar İni
Ctsi 17:00-19:00
Kumkıran İni
Ctsi 19:00-21:00
El Kassia
Pzr 21:00-23:00
 
Yukarı Alt