1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Ram Alıcam Yardım


  1. King Hunter

    King Hunter rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    93
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pc i 1.5k ram e çıkarmaya karar verdim yalnız powerın woltajının az geleceğinden korkuyorum
    özellikleri yazıyorum bilen yardımcı olsun
    Ram 1k DDR
    ekran kartı 256 gforce x5500
    P4 2.4 İşlemci
    Power 350W
    pc e 512 nin birini çıkartıp 1k elicem 1.5k olacak bazı kişiler power günün yetmiceni söylede kararsız kaldım sizce bi sorun çıkabilirmi.
     
  2. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.104
    Beğenilen Mesajlar:
    255
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    rahatlıkla kaldırır.
     
  3. King Hunter

    King Hunter rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    93
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler ozaman bu akşam gidio alıcam :D
     
  4. angela

    angela rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.314
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ram o kadar güç kullanmaz korkmana gerek yok ki zaten exl abi cevabını vermiş :P
     
  5. DataTurkey

    DataTurkey rank8

    Kayıt:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    155
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Türkiye
    Bence sen anakartı değiştir :D:D DDR ile nereye kadar :D