Kayıt
27 Mayıs 2016
Mesajlar
2.139
Beğeniler
1.179
Şehir
Muğla
Takımı
Galatasaray

LOBİ

-Replays menüsünü ekledi

-Karakterin yaklaşık 1 km kadarını kaydedebilen yeniden oynatma işlevi eklendi

-Bir eşleşmeye girmeden önce lütfen Seçenekler’deki kayıttan kaydetmeyi etkinleştirin.

-Oyun sona erdiğinde, tekrar oynatma kaydedilecek ve “Lobby – Replays” menüsünde oynatılacaktır

-En fazla 20 tekrarlama kaydedilebilir. Sayı 20’yi aştığında otomatik olarak en eski sırayla silinirler.


Kontrol Kılavuzu

J: Zaman aralığı AÇIK / KAPALI (Oynatıcı istenilen zamana hareket edebilir, duraklatabilir)

P: Duraklat

↑, ↓: Çal hızı değişimi

B: Kendi karakterine geri dön

W, A, S, D: Kamera hareketi

E, Q: Kamera yüksekliği değişimi

Shift tuşunu basılı tutma, Ctrl: Kamera hareket hızı değişimi

TAB: Oyuncu listesini açın (Kimliğe tıklarsanız, kamera o kullanıcının görüntüsüne geçer)

V veya LMB: Kamerayı gözlemleme (Seçili oynatıcının görüntüsünü görebilirsiniz)

C veya RMB: Kameranın takip edilmesi (Kamera seçilen oyuncuyu takip eder ve kamera açısını kontrol edebilir ve yakınlaştırabilirsiniz)

F veya BOŞLUK: Free Cam (Kamera görünümüne hareket et; serbestçe haritada hareket edebilir)

L: Savaş listesini aç (Seçili olan oyuncunun yanında ve etrafındaki görevleri kontrol edebilirsiniz)

M: Harita (Harita üzerindeki oyuncunun simgesini LMB’ye tıklarsanız, seçilen oyuncunun gözlem makinesine gidebilirsiniz. Haritanın herhangi bir boşluğunu RMB’ye tıklarsanız, o konumdaki Free Cam gidebilirsiniz)

Oynanış

-Miramar’ın ilk mavi alanının boyutu küçültüldü


Win94

-Win94 silahına takılabilen Bullet Loops eklentisi eklendi.

-Daha kolay hedeflemek için Win94 ironsights için kırmızı nokta eklendi

-ADS’de Win94’te yakınlaştırma seviyesini arttırırken nefesinizi arttırdınız.

-Geri tepme arttı

-Kar98k üzerindeki direnç etkisi arttırıldı

-Direnç etkisini hafifçe arttıldı ve M24’ün taban hasarını yaklaşık% 2 azaltıldı.

-Vuruş sırasında kamera sarsıntısının süresi azalır Vektör (Vektör artık çekim sırasında biraz daha kolay çalışıyor.)

-Kan parçacığı efektlerinin boyutu,daha büyük mesafelerde tonlandı.


UI / UX

-Ayrı tuşlar üzerinde Hedefleme ve ADS için geçiş / bekletme eylemini etkinleştirmek için iki yeni tuş ekleri eklendi


Animasyon

-Win94 için yeni bir animasyon eklendi. Kol hareketi% 30 daha hızlı


Öğeler

-Miramar’ın daha iyi optimize edilmesi için Miramar’ın ayarlanmış öğe spawn oranı


Araçlar

-Pickup’ın yakıt verimliliğini arttırdı

-Aquarail’in ön cildi ayarlandı


Dünya

-Erangel’den yağmurlu ve sisli hava çıkardı (Yalnızca test sunucusu)

-Miramar’da yol işaretleri artık araçlarla çarptığında kırılabilir


Ses

-Lobide azaltılmış BGM hacmi

-Kırılan pencere ses efekti sesi azaltıldı.

-Yol işareti kırılması için ses efekti eklendi.

-İç mekanda vurulduğunda karakterin sesi için yankıyı düşürüldü.

-Pickup ve Buggy’nin kısa mesafeli ses seviyesini ayarladı.


Hata düzeltmeleri

-Serbest görüş esnasında nişanlamaya çalışıldığında istenmeyen bir görsel efekti ortaya çıkaran sorun düzeltildi

-Envanter ekranındaki Kar98k minik resminin dergi klibi olduğu yerde düzeltildi

-FPP modunda paraşüt veya düzlemde bir görüş açısı sınırı uygulandığında sorun giderildi

-SKS’nin silah sarsılmama sorunu düzeltti

-Motosiklet ve arabalı bir yamaca park edildikten sonra kayma meselesi düzeltildi.

-Oyuncu oyunu kazandığı zaman bile rapor düğmesinin savaş sonucu ekranında görüneceği sorunu düzeltildi.

-Bir oyuncunun, Askeri Üs bölümündeki belirli bir binanın engellenen bir katında tırmanabileceği sorunu düzeltti.


Killcam

-Bir karakterin görünür olmadığı veya killcam çalındığında sesin ilk geldiği sorun düzeltildi.

-Bir karakter 400 metreden daha uzun bir mesafede olsaydı, kapısı açıkken bile kapalı bir kapıdan ateş ediyormuş gibi görünüyordu. Bu sorun düzeltildi.

-Kameranın bir karakterin yüzünün içine sergilediği sorunu düzeltildi.

-Envanter dolu olduğunda, oyuncu AR quickdraw eklentilerini bırakamamaı veya yerine getirememe sorunu düzeltildi.

Optimizasyon

    • Bellek kullanımını azaltmak için arazi verileri optimize edildi
    • Bellek kullanımını azaltmak için dokular iyileştirildi
    • Dalga azaltılarak deniz optimize edildi
    • Birden fazla oyuncu görüşte olduğunda gecikme süresi azaltıldı
    • Karakter animasyonları optimize edildi
    • Karakterlerin bellek kullanımı azaltıldı
    • Çeşitli efektler optimize edildi
    • Arazi yükleme gecikmesi düzeltildi
Lobi

    • Lobi arka planı ve kullanıcı arayüzünü yeniden tasarlandı
    • Replays menüsünü ekledi
1.


o Karakterin yaklaşık 1 km kadarını kaydedebilen yeniden izleme işlevi eklendi

o Bir eşleşmeye girmeden önce lütfen Seçenekler’deki kayıttan kaydetmeyi etkinleştirin

o Oyun sona erdiğinde, tekrar oynatma kaydedilecek ve “Lobby – Replays” menüsünde oynatılacaktır

o En fazla 20 tekrarlama kaydedilebilir. Sayı 20’yi aştığında otomatik olarak en eski sırayla silinirler.

o Önceki istemci sürümünde yapılan tekrarlamaları izleyemezsiniz.

    • Replays Kontrol Kılavuzu
1.


o J : Zaman aralığı AÇIK / KAPALI (Oynatıcı istenilen zamana hareket edebilir, duraklatabilir)

o P : mola

o ↑, ↓ : Çalma hızı değişimi

o B : Kendi karakterine geri dön

o W, A, S, D : Kamera hareketi

o E, Q : Kamera yüksekliği değişimi

o Shift tuşunu basılı tutma, Ctrl : Kamera hareket hızı değişimi

o SEKME : Oyuncu listesini açın (Kimliğe tıklarsanız, kamera o kullanıcının görüntüsüne geçer)

o V veya LMB : Kamerayı gözlemleme (Seçili oynatıcının görüntüsünü görebilirsiniz)

o C veya RMB : Kameranın takip edilmesi (Kamera seçilen oyuncuyu takip eder ve kamera açısını kontrol edebilir ve yakınlaştırabilirsiniz)

o F veya BOŞLUK : Serbest kamera (Kamera görünümüne hareket et; serbestçe haritada hareket edebilir)

o L : Savaş listesini aç (Seçili olan oyuncunun yanında ve etrafındaki görevleri kontrol edebilirsiniz)

o M : Harita (Harita üzerindeki oyuncunun simgesini LMB’ye tıklarsanız, seçilen oyuncunun gözlem kamerasına gidebilirsiniz. Haritanın herhangi bir boşluğunu RMB’ye tıklarsanız, o konumdaki ücretsiz kameraya gidebilirsiniz)

    • Bir karakter kontrol fonksiyonu eklendi. Şimdi, Ctrl + 0 ~ 9 ile gözlemlenen bir karaktere bir numara atayabilir ve 0 ~ 9 tuşlarına basarak daha önce işaretlenmiş karaktere taşıyabilirsiniz
      • Bu işlev, tahsis edilen karakter kendi karakterinden 1 kilometre uzakta olduğunda kullanılamaz
    • Bir konum denetimi fonksiyonu eklendi. Şimdi Ctrl + 0 ~ 9 (Numpad) ile haritanın bir alanına geçerli konumda bir numara tahsis edebilirsiniz ve 0 – 9 (Numpad) tuşlarına basarak daha önce işaretlenmiş olan bölgeye geçebilirsiniz.
      • Bir numara tahsis edilmemişse, kamera aşağıdaki konuma taşınacaktır
      • “0” : Novorepnoye / Prison
      • “1” : Severny / La Cobreria
      • “2” : Georgopol / Torre Ahumada
      • “3” : Rozhok / Campo Militar
      • “4” : Yasnaya Polyana / EL Pozo
      • “5” : Pochinki / San Martin
      • “6” : Lipovka / El Azahar
      • “7” : Mylta / Valle del Mar
      • “8” : Primorsk / Los Leones
      • “9” : Military Base / Puerto Paraiso
Dünya

    • Yeni bir harita eklendi – Miramar
      • Miramar geçici olarak seçilme şansına sahip olacak
    • Miramar, 2 hava durumunu desteklemektedir:
      • Açık
      • gündoğumu
    • Miramar, çeşitli görseller ve oyun sunarak temel Battle Royale deneyimini geliştirir ve değiştirir:
      • Atlama ve Tırmanma eylemi, Miramar bölgesinden geçerken daha da yararlı olacak
      • Oyuncular kapak ve gizleme becerilerini kullanmaya zorlayacak oldukça taktik savaşlar yaşayabilirler
      • Aracın türünü seçmek, off-road sürüşünün on-road sürüş deneyiminden farklı olması nedeniyle eskisinden daha önemlidir.
    • Erangel’den yağmurlu ve sisli hava çıkarıldı
Öğeler

    • 5 yeni silah eklendi:
      • Erangel’in özel olduğu DP-28 eklendi. DP-28 dünyada spawn olacak. Dürbünler eklenebilir. Düşük ateşleme hızı ancak yüksek hasarla uzun etkili ateşleme aralığı vardır.
      • AUG A3 eklendi. AUG A3 bakım paketlerinden temin edilebilir. Bu, standart olarak 5.56mm 30 yuvarlak bir dergiyi ve genişletildiğinde 40 tur kullanan boğa güreşli bir saldırı tüfeğinin bir varyantı. Yüksek namlu hızı, yüksek ateş hızı ve düşük dikey geri tepme özelliğine sahiptir.
      • Miramar özel R45 eklendi. R45 dünyada spawnlanacak, 45 cephane ve 6 kurşun kullanıyor. Red dot bağlanabilir. R1895’e kıyasla yüksek doğruluk ve daha hızlı tekrar yükleme hızı vardır.
      • Miramar’a özel Win94 eklendi. Win94 dünyada spawn olacak. Bu, 45 cephane ve 8 mermi kullanan bir kol eylemli tüfeğin bir çeşididir. Mermi döngüleri haricinde hiçbir ek parça almadığı ve yavaş tekrar hızıyla orta menzilli olduğu için yüksek bir hasar görmesi nedeniyle uzman bir oyuncu içindir.
      • Miramar’a özel “Sawed-Off” eklendi. Sawed-Off dünyada spawn olacak. 12 ölçer atış kullanır ve 2 kabuk yüklenebilir. Hiçbir ek mevcut değil. Kısa mesafeli, yüksek dağılımlı, diğer av tüfeklerine göre daha az hasar var, ancak hızlı ard arda ateş edebiliyor.
    • R1895 Miramar’da patlamayacak
    • Kar98k droplarda dahil olmayacak. Kar98k’teki dünya spawn oranı aynı kalacak
Araçlar

    • 3 yeni araç eklendi:
      • Van ekledi. Van altı kişilik bir araç . Maksimum hız ve sürüş gücü düşük ancak oyunda en yüksek can değerine sahip. Bu nedenle, Van çeşitli taktik durumlarda yararlı olabilir
      • Pickup eklendi. Pickup, dört kişilik off-road aracı ve Miramar’a özel. Miramar’ın engebeli arazisi için iyi ayarlanmış olacak şekilde tasarlanmıştır. Pikap oyunda en çok çevredeki araç ve çeşitli oyun stilleri için uygundur.
      • Aquarail eklendi. Aquarail, iki kişilik bir su aracıdır. Yolcu koltuğundaki oyuncu silahlarını kullanabilir. İyi viraj ve yüksek hareket kabiliyeti vardır, bu nedenle Aquarail’in gerilla taktiklerinde iyi olmasını bekleyebilirsiniz.
        Motosiklet ve Buggy, Miramar’da da mevcuttur. Erangel’e kıyasla farklı tipleri vardır.
Animasyon

    • Zıplama ve tırmanma eylemi eklendi
      • Yaklaşık yükseklikte nesneler için ek tonoz animasyonu. 60 cm veya daha düşük (Shift tuşunu basılı tutarken)
    • Eğilerek ADS ile hareket ederken ceket kırpıntısı büyük ölçüde azaltıldı
    • UZI’de eksik olan atış modu animasyonları (ve sesleri) eklendi
    • Koşma animasyonları düzeltildi
    • FPP animasyonunda ki kendi karakterinin iç kısmını görme hatası düzeltti
    • Görüş açısı sürücüler için FPP modunda doğru konuma getirildi
    • Giysilerle kırpılmanın daha da azaltılmasını sağlamak için silahların çoğunun FPP’deki pozisyonu değiştirildi.
Oynanış

    • Balistik revizyon
      • Ateşli silahlardan ateş edilen mermiler şimdi hava sürüklenmesinden etkileniyor. Bu, mermilerin artık zaman içinde hızını kaybedeceği, mermi düşüşünün ve yolculuk süresinin uzamasına neden olacağı anlamına geliyor
      • Hit alanları değiştirildi
        • Boyun artık kask tarafından korunuyor
        • Göğüs bölgesindeki hasar artırıldı
      • Temel hasar artık silah sınıfıyla değiştirildi
        • Gerçek hasar, aşağıdaki çarpanları hesaba katıyor.
          • Silahın temel hasar durumu
          • Atış tarafından seyahat edilen mesafe (hasar uzaklığa göre azalır)
          • Hit alan hasar çarpanı
          • Silah sınıfı çarpanı
      • Mermiler artık mermi hızına bağlı olarak suya nüfuz ediyor
      • Geliştirilmiş su penetrasyonu parçacık efektleri



Silah dengesizliği

    • SR
      • SKS ve Mini-14’ün ateş hızı düşürüldü
      • Kar98k ve M24 hasarı arttırıldı ve AWM hasarı azaltıldı.
Araçlar

    • Araç sürüş dengesi değiştirildi
    • Araç sürüşü daha gerçekçi olacak şekilde ayarlandı
    • Araç ve yolcu animasyonlarını iyileştirdi
    • Bir araçta iken bandaj yapma ve artırma yeteneği eklendi (yalnızca yolcular için)
    • Tüm UAZ modellerinin boyutları birleştirildi, koltuk sayısı 4’e düştü
Ses

    • Lobi müziğini değiştirdi
    • Araç motoru sesleri geliştirildi
    • Mavi bölgenin kenarında oynatılacak bir ses eklendi
    • Kırmızı zon için üç farklı ses efekti eklendi
      • Bombaların serbest bırakılma sesi
      • Düşen bombaların sesi
      • Patlayan bombaların sesi
    • Karakter suya atladığında sesler eklendi. Ses, hıza göre değişir
    • Fragman bombasının ses efektini geliştirdi:
      • Patlama mesafesine bağlı olarak ses değişir
      • Örneğin, oyuncu uzun mesafeden yalnızca patlama sesini duyuyor ancak 20m mesafeden, oyuncu patlamanın sesi ve patlamanın yarattığı enkaz sesini duyuyor.
    • İç mekanda vurulduğunda karakterin yankı sesi düşürüldü
*Ayrıca herkese ücretsiz t shirt verildi. Envanterinizde görebilirsiniz.



Dünya

-Harita seçim oranını Erangel ve Miramar için eşit olacak şekilde değiştirildi.


Yeniden oynatma

-Oyuncuların yalnızca ölümden sonraki 3 dakika içinde oyun tekrarlarını görebilmeleri için yeniden düzenleme sistemi ayarlandı.

-Bu rakibin pozisyonlarını ölümden hemen sonra hayatta kalan takım arkadaşlarıyla paylaşmayı önlemek içindir.


Hata düzeltmeleri

-Bazı binaların ve nesnelerin Miramar dünya haritasında işaretlenmediği sorun düzeltildi.

-Kaydedilen yeniden başlatmayı başlattığınızda, en son görüntülendiği yere devam eder.

-Death Cam’ın başlangıcını ve yeniden oynatılmasını çözen konu düzeltildi.

-Oyuncuların BP kazanamadığı sorunu düzeltildi.

Yakında bir güncelleme notu ile duyuracağız.

-Oyuncuların düşme hasarından beklenmedik bir şekilde ölebileceği sorun düzeltildi.

-Mermilerin her iki tarafın belirli çitlerden geçemediği sorun düzeltildi.

-Çöl haritasındaki bazı hatalar düzeltildi.


-Lobi ekranında arkadaşlarınızın dışında başkalarının gelme hatası düzeltildi


-Uzun menzilli vuruşlardaki oluşan bazı hatalar düzeltildi.


-Lobi ekranındaki birçok hata düzeltildi.


Şimdilik güncelleme bu kadar. Güncellemenin boyutu 24.3 MB

Haritada

*Kapak miktarını artırmak için haritadaki La Bendita çevresinde daha fazla cisim eklendi


Oynanış

*Oyunun erken evrelerinde sunucu ve istemci performansının optimizasyonunu test etmek için paraşütle aşağıya inerken görünür mesafeyi azalttık


Eşya

*Enerji içeceğinin tasarımını değiştirdi


UI / UX

*Bir oyuncunun oyun içi rapor aracında “Hile” kategorisi için daha ayrıntılı ölçüt seçebildiği bir işlev eklendi

Birden çok öğe seçebilir veya hiçbirini seçmeden rapor edebilirsiniz.





Yeniden Oynatma

*Oyuncunun plakası açıkken (H tuşu), şimdi G tuşuna basarak o kişinin geçerli silahını kontrol edebilirsiniz

*Tekrar gösterimde rapor düğmesi eklendi

*Oyuncu listesinde RMB tuşuna bastığınızda, Rapor düğmesi açılır (SEKME tuşu)

*Modu izlerken / izlerken, zaman çizelgesinde rapor düğmesi görünür (J tuşu)

*Duruma göre bir drop simgesi değiştirme efekti eklendi

*Drop düşerken diğer oyuncular tarafından yağmalanan simge farklı olacaktır.


*Ayarlanmış yeniden oynatma sistemi, böylece bir oyuncu aşağıdaki durumlarda ek gecikme olmadan oynatmayı izleyebilir:

*Yalnız mod

*Oyuncu maçı kazandığında

*Tüm takım arkadaşları elendiğinde


Hata Düzeltmeleri

*Birinin uçaktan indiği zaman aralıklı olarak teleport pozisyonunu düzeltme sorunu düzeltildi

*Bir çarpışmadan sonra tekrar katıldığında karakter animasyonunun dondurulduğu sorunu düzeltti

*Kırmızı bölgenin oluştuktan sonra hemen kaybolduğu sorunu düzeltti

*Harita’da üretilen bazı araçların bir nesneye yapıştığı ve hareket edemediği sorunu düzeltti

*Bir oyuncunun bazen açık olduğu halde bir kapıyı geçemediği sorunu düzeltti

*Fare imlecinin bir tekrar arama haritasında kaybolacağı sorunu düzeltti

*Yeniden çalma ve ölüm kamerası çalındığında, çapraz kafa sarsıldı sorunu düzeltildi

*Düşen hız metresi, metninin anormal olarak Portekizce gösterildiği sorunu düzeltti


Yeni İçerikler

*İki yeni sandık eklendi (ücretsiz / ücretli)

*Ücretli sandık kutusunu, topluluk pazarı’ndan satın alabileceğiniz Erken Kuş anahtarı ile açabilirsiniz.

*Kararlılığı test etmek için her hesaba 100,000 BP ve 6 tuş verilecektir (yalnızca test sunucusunda)

*Aşağıdaki grafik, kutu kutusu bırakma oranını göstermektedir

*Yeni ücretsiz / ücretli kutu kutusu,% 40 düşme oranına sahiptir ve önceki kutu kutuları (Wanderer ve Survivor),% 10 düşme oranına sahiptir

DESPERADO (yeni ücretli kutu kutusu):% 40

BIKER (yeni ücretsiz kutu kutusu): 40%

Gezgin:% 10

Hayatta kalanlar:% 10


**Aşağıdaki Şeyler Kutudan Çıkacakların Düşme Oranını Gösterir



DESPERADO Öğeleri

Kolsuz Yakutluk Üstü (Gri):% 8.00

Deri Çizmeler (Siyah):% 8.00

Punk Knuckle Eldivenleri (Siyah):% 7,50

Baggy Pants (Black):% 7.50

Çizgili Tank üstü:% 7,50

Geniş Pantolon (Kırmızı):% 7.50

Punk Mafsalı Eldiveni (Kırmızı):% 7.00

Kolsuz At Tablası (Siyah):% 7,00

Baggy Pants (Brown):% 5.00

Uzun Deri Çizmeler (Kahverengi):% 5.00

Çizgili Gömlek (Gri):% 5.00

Beanie (Brown):% 5.00

Boynuzlu Camlar (Siyah):% 4.50

Eğitim Pantolonu (Açık Mavi):% 4.50

Deri Çizmeler (Kahverengi):% 4.50

Boynuzlu Gözlükler (Kahverengi):% 2.50

Aviator Güneş gözlüğü:% 1.30

Denetlenmiş Ceket:% 1.30

Uzun Kollu Deri Gömlek:% 0.60

Deri Hoodie (Siyah):% 0.32

Deri Hoodie (Beyaz):% 0.32

Kumaş Maskesi (Leopar):% 0.16


BIKER Öğeleri

Uzun kollu t-shirt (Kırmızı): 15.00%

Okul Ayakkabıları (Kahverengi):% 15.00

raglan gömlek:% 10.00

T-shirt (Pembe çizgili): 10.00%

Polka Dot T-shirt: 10.00%

Kirli Uzun kollu t-shirt: 10.00%

Okul Ayakkabıları (Siyah):% 5.00

Sıska Jeans (Khaki):% 5.00

Gaz Maskesi (Yarım):% 4.50

Beanie (Gri):% 4.50

Kolsuz Irk Boğaz (Kırmızı):% 4.50

Sıska Jeans (Pembe):% 2.50

Devriye Başlığı (Kahverengi):% 1.20

Kolsuz Yakut (Gri Çizgili):% 1.20

Devriye başlığı (Gri):% 0.40

Biker Pantolon (Siyah):% 0.40

Çiçekli Gömlek (Beyaz):% 0.26

Spor ayakkabıları (Siyah):% 0.26

Padded Jacket (Mor):% 0.06

Prenses Güç Tankı-üstü:% 0.06

Çiçekli Gömlek (Siyah):% 0.05

Biker Pantolon (Gri):% 0.05

Aviator Gözlükler:% 0.03

Kolsuz Bisiklet Ceketi (Kahverengi):% 0.01

Kolsuz Bisikletçinin Ceketi (Siyah):% 0.01

Kumaş Maskesi (Damalı):% 0.01

Client Optimizasyonu

-Birçok oyuncu aynı bölgede olduğu zaman yaşanan performans sorunu düzeltildi.


Hata düzeltmeleri

-Karakter hareketinin anında durdurulduğu ve yavaşladığı hata düzeltildi


-Tekrar oynatma sırasında karakter hareketinin alışılmadık gibi görünen sorun düzeltildi.
Hayatta Kalanlar!

Oyunun bazı yönlerini, oynanışı olumsuz etkilemeyecek şekilde ayarlayarak performansı geliştirmeyi planlıyoruz. Son güncellemede karakter havadayken görünebilen mesafeyi ayarlayarak sunucu ve istemci performansını geliştirebilmiştik. Şimdiki güncellemede ise başlangıç alanlarını ayırıyoruz. Önceden tüm oyuncular maçın başlangıcını beklerken aynı yerde bulunuyorlardı. Bu kadar küçük bir bölgede tüm oyuncuların birbiri ile etkileşiminin sunucuları oldukça yoruyordu. Bunu çözmek için oyuncuların toplandığı birden fazla alan ayarladık. Sonuç olarak, hem sunucu hem istemci performansında bir yükseliş görüyoruz.



Uçak performansını geliştirmek için de ek değişimler getiriyoruz. Bunun detaylarını yakında paylaşacağız.



Aynı zamanda, yeni bir hileye karşı güvenlik önlemini de test etmek istiyoruz. Bu önlem hala gelişim sürecinde, ama stabilite ve uyumluluğu ile ilgili testler yapmak ve bilgi toplamak istiyoruz. Test sunucusundaki bu süreçte bazı bilgisayarlar uyumluluk sorunu yaşayabilir ve oyun başlangıcında çökmeler yaşayabilir. Test sunucundaki değişimler stabil hale geldiğinde, canlı sunuculara geçecektir. Canlı sunuculara geçiş tarihi yakında açıklanacaktır.





Oynanış
-İki haritada da birden fazla başlangıç alanı oluşturularak sunucu ve istemci performansı optimizeedildi. Artık başlangıç adasında değil bütün adada random bir yere spawn oluyorsunuz.

-Maçın başlamasından önceki başlangıç adasındaki silahlar kaldırıldı.



Dil
Yeni Rusça, Japonca ve Çince (basitleştirilmiş / geleneksel) yazı fontları eklendi.



Hata Düzeltimleri
Oyuncuların yatar pozisyondayken yana doğru zıplayabilmesine yol açan bir hata düzeltildi.
Dünya Miramar geliştirmeleri
-Oyun deneyimini iyileştirmek için harita boyunca daha fazla bina ve engeller eklendi

-Daha kolay araç navigasyonu için daha fazla arazi yolları eklendi

-Loot dengelemesi için belirli alanların öğe spawn seviyesi yükseltildi (bazı bölgeler daha iyi loot üretecek)

-Tekrar Yeniden çalma sistemi şimdi daha yeni bir sürüme güncellendi ve geçmiş oynatma dosyaları artık oynatılamıyor

Hata düzeltmeleri
-İyileşme ve iyileştirme ürünlerinin su altında kullanılabileceği sorunu düzeltildi.

-Karakterlerin Miramar’daki belirli alanlarda sıkışıp kaldığı sorunu düzeltildi.

-Bazı Miramar binalarında duvar dokularının düzgün görüntülenmediği sorunu düzeltildi.

-Hacienda del Patron’un yakınındaki bazı binaların doğru şekilde görüntülenmediği sorunu düzeltildi.
Oyuncular,
Sizi hile önlemlerimiz ile ilgili bilgilendirmek istiyoruz.

Davranış Kurallarımızda belirtildiği gibi, “Diğer oyunculara karşı oynamak ve saygı göstermek” oyunumuzun etrafında kurulmuş bir ilkedir. Tam Battle Royale deneyimini elde etmek için, 100 oyuncunun tamamı adil oynamalıdır. Bu nedenle Temmuz 2016’da yapılan ilk ön alfa testinden bu yana fair play ilkesini ve başkalarına saygıyı sürdürüyoruz.

Uçaktan ayrılırken ve son hayatta kalma yolunda yoğun yolculuk başlarken, bir oyuncunun görmek istediği son şey bir hiledir. Oyuncuların hile programlarından yaşadıkları rahatsızlıktan dolayı derinden özür diler ve hileleri yaratanlar, dağıtanlar ve kullananlarla savaşmak için elimizden geleni yaptığımızı belirtmek isteriz. En üst hedefimiz, PUBG’nin tüm yönlerinin sorunsuz ve engellenmeden keyif almasını sağlayan bir ortam yaratmaktır.

Bu amaçla, hile programları ile mücadeleye odaklanmak için özel bir ekip oluşturduk ve erken erişim başlattıktan sonra bu tür programların tespiti ve önlenmesi için taahhütte bulunduk. Bu çabanın bir parçası olarak dahili olarak yeni bir anti-cheat çözümü geliştirdik. Önümüzdeki hafta canlı sunucularımızda çözümün erken bir sürümünü tanıtıyoruz (şu an test sunucularımızda test edilen çözüm budur). Bu çözüm, halihazırda geliştirilmiş ve uygulanmış sistemleri tamamlayacaktır. Şimdilik temel odak noktası yetkisiz programları engellemek ancak yeteneklerini genişletmek için daha da geliştirilecek.

Bu özellik ayrıca, grafik değiştiren veya oyun oynamaya yardımcı olan farklı yardımcı programları da bir şekilde engelleyecektir. Bu programların ortak noktası, hepsinin oyuna girmesi ve oyun dosyalarını dönüştürmesidir. Haksız bir avantaj elde etmek için kullanılmayan programlar hileler gibi davrandıklarında da engellenebilir.

Oyuncuyu etkilemeyen bazı programlar, yeni anti-cheat özelliklerini iyileştirdikçe geçici olarak engellenebilir. Test sunucularında engellenen programları kontrol ediyoruz ve mümkün olduğunca çabuk zararsız programların kullanılmasına izin vereceğiz.

Buna ek olarak, hile programlarını etkili bir şekilde engellemek ve önlemek için attığımız bazı diğer önlemler aşağıda belirtilmiştir.

<Oyun içi rapor işlevi>
Raporlarınızı etkin bir şekilde incelemek ve hile faaliyetlerini doğru bir şekilde doğrulamak için oyun içi raporlama özelliklerini kademeli olarak geliştiriyoruz. Raporlanan içeriği daha hızlı ve daha doğru bir şekilde araştırmamıza izin vermek için dahili bir sistem de oluşturuluyor. Hile yapmaktan şüphelenilen bir oyuncu ile karşılaşırsanız, lütfen rapor işlevini kullanın.

<Dosya Değiştirme>
Oyun dosyalarını değiştirirseniz, özellikle oyun sistemlerini ve mekaniklerini etkileyen dosyaları herhangi bir şekilde silerseniz, değiştirirseniz oyununuz engellenebilir.

<Hesap Paylaşımı>
Steam’de aile paylaşımı kullananlar için bir duyuru var. Bu özelliği PUBG’ye sahip hesap sahiplerinin istedikleri takdirde diğer Steam hesaplarıyla kullanabilecekleri şekilde izin vermiştik. Bununla birlikte, bu özelliği devre dışı bırakmaya karar verdik, çünkü bu istismar edilen bir takım güvenlik açıklarını tespit ettik. Lütfen, bu önlemi istismar ile mücadele etmek ve adil bir çevre sağlamak için uygulamaya koyduğumuzun farkındasınız.

Hep adilane, diğer oyunculara saygılı ve sağlıklı bir topluluğun parçası olarak PUBG’den hoşnut kalan tüm oyunculara içtenlikle teşekkür ederiz. Fuar oynayan oyuncuların maruz kaldıklarını en düşük seviyeye indirmek için elimizden geleni yapacağız. PUBG için keyifli bir ortam yaratmamız için anlayışınızı ve aktif geribildiriminizi istiyoruz.

Dahili olarak geliştirilen anti-cheat çözümü, önümüzdeki hafta ilk uygulamadan sonra istikrarlı bir şekilde geliştirilmesi planlanıyor. Daha önce de belirtildiği gibi hile programlarının ortadan kaldırılması birkaç deneme ve eylemle sonuçlanmayacaktır. Halen geliştirilmekte olan ve halihazırda uygulanmakta olan sistemlere ek olarak, daha etkili bir sistem arıyoruz. Güvenilir ve doğru olduğu onaylanan tüm çözümleri aktif olarak sunacağız. Hilelerin geliştiricilerine, distribütörlerine ve kullanıcılarına karşı sert önlemler almaya devam edeceğiz. Size adil bir oyun ortamı için savaşımızda her gün elimizden gelenin en iyisini yapacağımıza söz veriyoruz.

Teşekkür ederim.
Dohyung Lee, Hizmet Yönetimi ve Anti Hile Şefi

Oyuncular,

Sağlıklı ve adil bir oyun ortamı oluşturmak için, hile programlarına karşı önleyici tedbirlerin bir parçası olarak test sunucularına yeni bir güncelleme uyguladık.

Test sunucularındaki değişiklikler istikrarlı olarak değerlendirildiğinde, bunlar canlı sunuculara uygulanacaktır. Canlı sunucu güncellemesi, 7 Şub 6PM PST / 8 Şubat 3AM CET / 8 Şubat 11:00 KST’da gerçekleştirilecek ve bakımın 3 saat sürmesi bekleniyor.

Hile Önlemi
  • Yeni anti-cheat tedbiri eklendi
Redzone Sesi
  • Patlamanın sesinin aynı anda çalınca çok yüksek olabileceği sorunu düzeltildi.
  • Oyun performansını optimize etmek için eşzamanlı patlama seslerinin sayısını dengelendi.
  • Bombanın düştükten sonra patlama sesinin çalmadığı sorun düzeltildi.
Görüşlerinizi okumanızı sabırsızlıkla bekliyoruz.

Teşekkür ederim,
PUBG Geliştirme ve Topluluk Ekibi

 
Son düzenleme:
Yukarı Alt