1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

psro açılır açılmaz ilk işiniz ne olacak


  1. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    benim yapacağım ilk iş
    60 lvl olup 3-4 itemim vardı kasada onları giymek ve %90larda olan full guildimin kasılmasını beklemek ve lvl atlatmak. extraokk
     
  2. FreeDom

    FreeDom rank8

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Only FreeDom

    Bn 64 olup Towna gitmiştim hemen elime 64+5 Spear almıştım..Onn la bi nuke bile atamadım bi açılsın onla nuke atıcam :mrgreen:
     
  3. WeAre

    WeAre Buralıyım

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.181
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım ve donanım uzmanı

    bende açılsın ilk işim pwp yapacam ve keyif yapacan :lol:
     
  4. MeTaLL

    MeTaLL rank8

    Kayıt:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    193
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lP avında...!!

    ilk işim kesinlikle bi unique kesmek olucak çok gaza geldm video izleye izleye 65 oldum el yakmayı açamadım el ykmayı açıp hemen urye gidicem :lol: :lol:
     
  5. EmmaW

    EmmaW  

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.554
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı

    19 lvl olup yeni skill aççam :lolmuch: sonra ilk işim paso kasıp 64 lvl olmak ve o 64 glavie yi elime almak :lol:
     
  6. Lews Therin

    Lews Therin rank8

    Kayıt:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    418
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Oyuna arada bi girip artiz artiz konuşan Ocean'a , maymun ve ticket'lardan giden zamanı ekleyin,demek..
     
  7. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    gm dimi o :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch:
     
  8. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    bankadakki 32 m ime bakıcam bu arada lvl 34 üm :lol:
     
  9. micky995

    micky995 rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ilk işim nuke atmak olcak çünkü tam 30lvl oldum o arda yemk oldu çıktım:D sabah oldu baktım psro kapanmış:D
     
  10. musman

    musman rank8

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    529
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Hunter
    Şehir:
    In The Hell

    ilk işim çarı satmak olacak:D
     
  11. CrimeIce

    CrimeIce rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Uniqueye gitmek. :lolmuch:
     
  12. GteGrenSemsiye

    GteGrenSemsiye rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.396
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Defolu caddelerde dolaşıyorum azizim

    65 el yakmasını açmak
     
  13. speedstar

    speedstar rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    70
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    BoşunaArama

    bende açılır açılmaz lord yarkanı yakalayıp kesmek olcak Razz :mrgreen:
     
  14. DMSTR

    DMSTR rank8

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    262
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Melankolia Records..

    Çok şey yapıcam gidip saitan ı arıcam bu1 /hayatta kalabilirsem)
    2-Mujigi kesmeye çaLışıcam.. CoLD nukerim ve canım cok az 42 LvL de 3 atıyodu mujiLer 44 oLdm
    3-DerhaL 45 oLup el dondurmaı acıcam..
    4-yeni auto potu zevkLe kuLLanıcam.
     
  15. berkozalp

    berkozalp rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    382
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Arkana Baksana :D

    hacklenen charın lwline gelip onu kesicek kadar iyi olduğuma inanmak( Yada Kabul Etmek :lol: )
     
  16. t1907

    t1907 rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    410
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Karşı Komsunun Karşısı

    lw 19 24 olup 24 bladesi takıp bikac ezik kesip bota kurmak olcak sora 90 olup yenilmes bi blade + fire olcam :lol: kahvekeyfi kahvekeyfi hmm hmm
     
  17. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    arkadaşlar bişi sorucam ben full intim 90 olunca ok skillerinide açmayı düşünüyorum ne dersiniz.nasıl olur.arkadaş açmış 33 lvlde ölesine oynuyomuş alev nukesi 1600 vururken okun sarıgermesi 1900 vuruyomuş.nasıl olur sizce Question ilgili ve bilgili arkadaşların yourmlarını bekliyorum Wink
     
  18. CuNDeRs

    CuNDeRs rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.282
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Herqün Arazi

    ben charlarin yerine gelicegine tam inanmiom DBLERİ Bİ YERE YEDEKLEMedi ise
    bütün charlar silinecek arkadaşlar bide bu açidan düşünün lütfen :lolmuch:
     
  19. eL`dode

    eL`dode olduser

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu

    silinecekmi Exclamation Crying or Very sad olsun daha iyi :mrgreen: .9 farmla kasarım en baştan.hem belki daha çok sos çıkar :lolmuch: .guild gitcek ama olsun tekrar MSN guildimi kurarım(adıda başka tadı da :mrgreen: extraokk )
     
  20. deepscream_

    deepscream_ rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci

    en son 60 lvl olmuştum ilk işim glavie aramak ulucak 52+3 glavie vardı hala elimde :lol:
    kalan herşey tıkırında guild 5 lvl falan filan ii ya :santa: