Cladren

Tanınıyorum
Kayıt
6 Eylül 2011
Mesajlar
264
Beğeniler
0

PRİEST

Morion Irkının büyü alanında uzmanlaşmış bayan karakteri
Temel Becerileri: Kutsal ve Karanlık saldırılar​

Yükselebileceği rütbeler
Priestess ► Saintess ► Sacrifice ► Arch Angel​

Giriş Bir takımın arkasında priest varsa o takım çok şeydir. Ama yoksa hiç bir şey... Evet, Priestler belirli bir seviyeye kadar daima yardımcı karakter konumundadır ve çoğu oyunda kasması sabır isteyen karakterlerdir. Taki levelleri bir şeyler yapmaya müsade edip mevcut skilleri kendilerini ölümsüz kılana dek... İşte o an bir priesti indirebilecek tek karakter şüphesiz başka bir priesttir...

Gelişme Priestler belirli bir seviyeye kadar exp kasarken takım partilerine ihtiyaç duyarlar. Bunun sebebi kendilerini ölümsüz kılacak skillerinin yüksek seviyelerde açılmasıdır. Bundan ötürüdür ki diğer karakterlere nazaran daha yavaş level kasarlar. Yine aynı şekilde karakterleri belirli bir seviyeye ulaşana dek mevcut HP ve Defansın azlığı kırılgan olmasına yol açar. İteme bağlı bir konuma düşer savaşlarda ilk öldürülmek istenen karakter olmasıda cabasıdır...

Sonuç itibariyle her zorluğun bir de güzel yanı mevcuttur. Priest artık belirli bir seviyeye ulaşmıştır. Takım partilerine ihtiyaç duymaz çünkü artık takım partilerinin ihtiyacıdır Priest... ve savaşlarda onu öldürmek neredeyse imkansızdır. Bu yüzden bir priesti ancak ve ancak indirebilecek tek karakter yine bir priesttir.

Evet arkadaşlar bu rehberimizde Priest karakterini detaylı bir şekilde inceleyeceğiz. Şimdi bir ön bilgi adına karakterimizin artı ve eksi yönlerini inceleyelim.


Karakterin (+) Yönleri

► Savaş esnasında ölen bir karakteri şehire ışınlanmadan kaldırabilmesi böylece savaş alanında güç kaybını minimize etmesi.
► Kendine veya herhangi bir dost üniteye HP Kaçış Defans ve Koruma gibi extra özellikler verebilmesi. (30 Dakika)
► Yine aynı şekilde anlık Hp yüklemeleri ile gerek zindan gerekse savaşlarda aranan karakter olması.
► Defansa takılmayan ataklar yaparak defansif karakterler üzerinde bariz üstünlük sağlaması.
► Disable ve Alan skillerinin bulunması.

Karakterin (-) Yönleri

► Savaşlarda atağa maruz kalan ilk karakter. Çünkü bir takımın arkasında priest varsa o takım çok şeydir. Ama yoksa hiç bir şey...
► Kasması en zor karakterler sıralamasında ilkler arasında yer alması ve takım partilerine ihtiyaç duyması.
► Başlarda defans ve Hp sinin düşük olması buna bağlı olarak sağlam itemlere ihtiyaç duyması.
► Yine düşük levellerde PvP'de geri planda olması.
► Randıman veren atak skillerinin çok yüksek levellerde açılması.

Şimdi düşük levellerde bunca zorluğu üstleneceğimiz bir karakterin yüksek levellerde bizi diğer karakterlerden nasıl farklı kılacağını eminim hepiniz merak ediyorsunuzdur.

70 Level ve üzeri bir priest 6 saniye aralıklarla kendine ortalama 3000 HP anlık yükleme yapabilir. Ve Hp yüklemesinin zamana bağlı bir oyunda bence bu harika bir özellik. Ayrıca defansa takılmayan ataklar yaparak defansif karakterlere bariz üstünlük sağlamasıda cabası. Yine Light Protector skili sayesinde kendisini veya seçeceği herhangi bir dost üniteyi 20 saniye boyunca dokunulmaz kılması prieste kurtarıcı bir rol üstlendiriyor. Örneğin warrior karakteri ve türevlerinde aktif olarak kullanılan Defans Atak ve Kaçış veren skillerin hepsi bir arada kullanılamıyor. Örneğin Defans skilini bastığınızda Atak skilini aynı anda kullanamıyorsunuz veya kaçışı. Ama priestte hepsini aynı anda kullanabilmeniz mümkün. Bu da yine 70 level ve sonrasında priesti bir adım daha öne taşıyor.

İşte o yüzden baştada dediğim gibi bir priesti alt edebilecek tek karakter yine başka bir priesttir.

STAT BİLGİSİ


Zeka, Bilgelik ve Beceriklilik gibi statlarımızın yüksek olması bize oyunda büyülü hasarlar konusunda uzman yapacak ve bu büyülü saldırılar ile defansif karakterlere büyük ölçekli damageler verebileceğiz. Yine aynı şekilde Karakter Can ve Yapı gibi statlarımızın biraz daha geri planda olması bize oyunda Düşük bir HP ve Defans olarak geri dönecek. Buda bizi yakın mesafemize giren düşmanlar için kolay bir lokma olabileceğimizin göstergesi. Bu yüzden bir priest çoklu savaşlarda daima ilk hedeftir.

Şimdi resimde gördüğümüz statların oyundaki karşılıklarını inceleyelim

►Güç Karakterin maksimum hp'sini fiziksel saldırı gücünü engelleme oranını ve taşıyabilecği makusumum ağırlığı belirler
►Kıvraklık Uzun mesafade saldırı gücünü vuruş oranını kaçışı kritiği ve saldırı hızını etkiler
►Zeka Maksimum mpyi büyülü saldırı gücünü büyülü vuruş oranını ve büyülü kaçışı etkiler
►Can Maksimum hp ve kurtarma gücünü belirler
►Akıl Büyülü saldırı gücünü MP kurtarma gücünü ve beceri seçimini etkiler
►Yapı Maksumum MP yi fiziksel saldırı gücünü uzun mesafe saldırı gücünü vuruş oranını kaçış gücünü büyülü vuruş oranını büyülü kaçışı engelleme oranını kritik saldırı hızını ve beceri seçimini etkiler

DURUM BİLGİSİ



Yukarıdaki resimde de göreceğiniz üzere savunma kısmında "Fiziksel zararın (fiziksel/ uzun mesafe) direncini etkiler. Büyülü zararlar hariçtir." diye bir ibare var. Burada Fiziksel zarardan kastı, kılıç, çekiç ok ve bıçak kullanan karakterlerden alacağınız hasar türüdür. Uzun mesafeden kastı ise Atalanta ve Archer gibi uzak mesafeden saldırı yapabilen karakterlerden alacağınız hasar türüdür. Defans üzerinden atağın yüzdesine (%) göre zarar alım şeklide diyebiliriz.

Bizi ilgilendiren "Büyülü zararlar hariçtir" kısmı. Büyülü hasar başta Priest olmak üzere Magician ve Shaman gibi karakterlerde de mevcuttur. Rakibe büyülü bir atak yaptığınızda atağınızın vereceği hasar rakibinizin direkt olarak HP'sinden düşecektir. Bu durum Priest Shaman ve Magician gibi karakterleri defansif karakterlere karşı ön plana çıkarır. Büyülü hasarlara karşı Direnç Savunmaları mevcuttur.



MEKANİK

Mekanik başlığımız altında yine magician rehberimizde olduğu gibi direnç savunmalarını ve bu savunmaların priest karakterinin atakları üzerindeki etkilerini inceleyeceğiz. Direnç itemlere NPC yolu ile sonradan eklenebilen veya itemin kendisinde varolan özelliklerdir. 5 çeşit Direnç bulunmaktadır

► Buz direnci ► Doğa Direnci ► Alev Direnci ► Karanlık Direnci ► Kutsallık Direnci

Direncin değeri pozitif rakamlarda ise zararı azaltacak, negatifte ise zararı artıracaktır. Her saldırıda direnç oranı görünecektir. Her bir eşya direnci % olarak gösterilecektir ki bu eğer herhangi bir direnciniz 100 artarsa, bu o dirençten %10 savunmanız olduğu anlamına gelir. Eğer silahınızda %10 Buz saldırısı varsa verdiğiniz damagenin sağ üst köşesinde küçük bir damagenin daha geçtiğini göreceksiniz. Bu sizin direnç atağınızdır.

Eğer herhangi bir direnç savunmanız varsa ve karşı tarafın atağı sizin savunmada ki direncinizle aynı türde ise, (ve fazlası ise) savunmanız atağın miktarını bloke edecek ve geri kalan kısmı damage olarak geçecektir.

Priest atakları genellikle karanlık ve kutsal hasarlı ataklardır. Bunu şunun için söylüyorum. Oyunda yüksek damage geçemediğiniz karakterlerde mutlaka karanlık veya kutsallık direnci defansı bulunuyordur. Yani Karanlık ve Kutsallık direnci Priest karakterlerinin büyülü ataklarından alınan hasarı azaltır.


SKİLL AĞACI


Oyunumuzda iki çeşit skill bulunmaktadır.​

► Aktif Skill ► Pasif Skill​

Aktif Skill: isminden de anlaşılacağı üzere oyunda aktif olarak kullandığımız ve kullandığımızda MP oranımızdan skilin seviyesine göre mana harcayan becerilerdir. Belirli bir soğuma süreleri vardır. Soğuma süreleri dolmayıncaya dek tekrar kullanımı mümkün olmayan becerilerdir.

Pasif Skill: Yine isminden anlaşılacağı üzere oyunda pasif olarak bulunan ve mana harcamayan becerilerdir. Bir çok karakterin sınıflarına göre ihtiyaç duyduğu özellikler bu pasif skiller sayesinde giderilir. Priest ihtiyaç duyduğu mana regeneration (Yenileme) ve stat puanları bu pasif skiller sayesinde büyük oranda giderilebilir. Bu skiller pasiftir mana gereksinimi istemez ve disable (devre dışı) edilemez.


Püf Nokta: Priest skill dağılımına göre 2 çeşit build ile yapılandırılabilir. Bunlardan birincisi Heal, Hp ve defans artırıcı skillerin hepsinin açılması ve buna müteakip pasif skiller ile desteklenmesi ikincisi ise Yasaklı korumanın açılıp atak veren ve yine aynı şekilde atak veren pasif skiller ile desteklenmesidir. Yani ya tam bir atak üzerine dizayn edilebilecek karakter oluştura bileceğiniz gibi aksine atak yönünden geri planda ama yardımcı olarak bir o kadar aktif bir karakter yapılandırabilirsiniz. Tabi ki ikisini bir arada yapmamıza beceri puanlarımızın sayısı izin vermeyeceğinden dolayı bu iki durumu göz önünde bulundurarak bir skill build dağılımı yapmak en mantıklısı olacak. Bu dediğim iki skill dağılımında ki becerilerin hangisine ne kadar vereceğiniz sizin oyundaki konumunuza oynayış tarzınıza göre değişiklik göstereceğinden dolayı her hangi bir yönlendirmede bulunmayı doğru bulmuyorum. Aşağıda detaylı olarak her skilin açıklamasını hangi seviyede ne kadar atak verdiğini paylaştım. Burayı detaylı olarak incelediğinizde muhakkak kafanızdaki şablonu oluştaracağınızdan eminim.

Level 10 Priestess


Light of Salvation
Açıklama »» Savaşta ölen bir karakteri canlandırır. Yetenek savaş esnasında kullanılmaz.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1
Soğuma »» 5 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 26


Edge of Flame
Açıklama »» 80 zarar vermek için sihirli bir bıçak atar
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (80)
Soğuma »» 4 Saniye Atış Süresi : 0.5 Saniye MP kullanımı : 3


Holy Arrow
Açıklama »» %240 Kutsal zarar verir.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (240) 2 (270) 3 (300) 4 (330) 5 (360)
Soğuma »» 3 Saniye Atış Süresi : 1 Saniye MP kullanımı : 15


Spirit of Wisdom
Açıklama »» Sihir Atağını 12 artırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (12) 2 (14) 3 (17) 4 (20) 5 (24)
Soğuma »» Yok Atış Süresi : Yok MP kullanımı : Yok


Light of Life
Açıklama »» Hedefin HP'sini 602 artırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (198) 2 (283) 3 (381) 4 (457) 5 (602)
Soğuma »» 2 Saniye Atış Süresi : 1 Saniye MP kullanımı : 11


Energy Flow
Açıklama »» MP onarılmasını %20 artırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (20) 2 (28) 3 (36) 4 (44) 5 (52)
Soğuma »» Yok Atış Süresi : Yok MP kullanımı : Yok


Inverse Arrow
Açıklama »» %240 gölge zararı vermek için hedefe ok fırlatır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (240) 2 (254) 3 (270) 4 (284) 5 (300)
Soğuma »» 3 Saniye Atış Süresi : 0.5 Saniye MP kullanımı : 15

Level 30 Saintess


Holy Baptism
Açıklama »» Kendinin ve etrafındaki 5 kişinin HP'sini 30 dakikalığına 507 artırır
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (100) 2 (150) 3 (225) 4 (338) 5 (507)
Soğuma »» 1 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 73


Purification
Açıklama »» Hedefi tüm zararlı etkilerinden arındırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1
Soğuma »» 5 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 45


Prohibited Deal
Açıklama »» Şeytanla işbirliği yaparak yasaklamayı etkinleştirir. HP Yükselme oranı azalır ve Tüketim malz. kullanılmaz.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1
Soğuma »» 5 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 96


Hand of Reconstruction
Açıklama »» 476 HP ile 4 grup üyesini iyileştirir. Sadece ekip üyeleri üzerinde etkilidir.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (476) 2 (595) 3 (744) 4 (930) 5 (1162)
Soğuma »» 3 Saniye Atış Süresi : 1.5 Saniye MP kullanımı : 84


Holy Strenght
Açıklama »» İyileştirme yeteneklerinin verimliliğini %14 artırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (%14)
Soğuma »» Yok Atış Süresi : Yok MP kullanımı : Yok


Saint's Bleesing
Açıklama »» Kendinin ve etrafındaki 5 kişinin savunmasını 30 dakika süresince 700 artırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (100) 2 (250) 3 (400) 4 (550) 5 (700)
Soğuma »» 4 Saniye Atış Süresi : 0.5 Saniye MP kullanımı : 3


Black Column
Açıklama »» Seçili alanın içindeki 6 hedefe %240 gölge zararı verir.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (240) 2 (254) 3 (270) 4 (284) 5 (300)
Soğuma »» 7 Saniye Atış Süresi : 1 Saniye MP kullanımı : 101


Condemnation of Pain
Açıklama »» 11 saniye süreliğine 132 gölge zararı vermek için hedefi lanetler. (Yas)
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (132) 2 (165) 3 (205) 4 (256) 5 (320)
Soğuma »» 3 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 18

Level 50 Sacrifice


Time of Disruption
Açıklama »» Donanım eşyalarının dayanıklılığını artırırken %360 gölge zararı verir (Yas)
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (360) 2 (420) 3 (480) 4 (540) 5 (600)
Soğuma »» 8 Saniye Atış Süresi : 1 Saniye MP kullanımı : 178


Dark Judgement
Açıklama »» %51 başarı oranıyla 14 saniyeliğine 210 hastalık zararı verir. (Yas)
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (150/43) 2 (165/45) 3 (180/47) 4 (195/49) 5 (210/51)
Soğuma »» 6 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 188


Prayer of Blessing
Açıklama »» Hedefin HP'sini 930 artırmak için dindar duacıyı çağırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (930) 2 (1162) 3 (1453) 4 (1816) 5 (2270)
Soğuma »» 4 Saniye Atış Süresi : 1.5 Saniye MP kullanımı : 174


Declaration of Peace
Açıklama »» Barışı sağlayarak hedefin savaşa girmesini %20 azaltır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (%20) 2 (%35) 3 (%50)
Soğuma »» 30 Saniye Atış Süresi : Yok MP kullanımı : 131


Sublimation of Light
Açıklama »» Yeteneklerin atanma süresini %2 azaltır
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (%2)
Soğuma »» Yok Atış Süresi : Yok MP kullanımı : Yok


Light of Blessing
Açıklama »» Kaçışı 30 dakika süreliğine 26 artırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (26) 2 (36) 3 (50) 4 (70) 5 (98)
Soğuma »» 1 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 169


Confession of Guilt
Açıklama »» Hedefin tüm yeteneklerinin atanma süresini 10 saniye süreliğine %8 artırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (%8) 2 (%12) 3 (%18) 4 (%27) 5 (%41)
Soğuma »» 30 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 169


Chains of Oppression
Açıklama »» Hedefi lanetleyerek 30 saniye süreliğine saldırı hızını %5 azaltır. (Yas)
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (%5) 2 (%8) 3 (%12) 4 (%18) 5 (%27)
Soğuma »» 15 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 197

Level 70 Arc Angel


Soul Separation
Açıklama »» Hedefin 8 saniye savaştan kaçmasına yol açar.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (100) 2 (?) 3 (?) 4 (?) 5 (?)
Soğuma »» 15 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 341


Prayer of Darkness
Açıklama »» Etrafında bulunan 6 hedefe 270 gölge zararı verir.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (270)
Soğuma »» 10 Saniye Atış Süresi : 0.1 Saniye MP kullanımı : 735


Song of the Gods
Açıklama »» Hedefin Hp'sini 1816 artırır
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (1816)
Soğuma »» 6 Saniye Atış Süresi : 3 Saniye MP kullanımı : 393


Choice Offering
Açıklama »» Hedefe 17 saniye süreliğine sürecek olan bir gölge laneti atar 165 zarar verir. (Yas.)
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (165)
Soğuma »» 7 Saniye Atış Süresi : 1.5 Saniye MP kullanımı : 473


Priest
Açıklama »» En fazla Mp'ni 100 artırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (100)
Soğuma »» Yok Atış Süresi : Yok MP kullanımı : Yok


Light protector
Açıklama »» Hedefi 20 saniye süreliğine korur atandığında hedef hiç bir tüketim malzemesi kullanamaz.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (20)
Soğuma »» 18 Saniye Atış Süresi : 1.5 Saniye MP kullanımı : 525


Authority of Darkness
Açıklama »» %70 olasılıkla etrafındaki 6 hedefi etkeliyecek bir şok dalgası yaratır Sadece undead monster üzerinde etkilidir. (Yas.)
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (%70)
Soğuma »» 8 Saniye Atış Süresi : 1.5 Saniye MP kullanımı : 446


Prohibited Research
Açıklama »» Sihirli saldırı gücünü 18 artırır.
Kullanım »» Savaş/Barış Level 1 (18)
Soğuma »» Yok Atış Süresi : Yok MP kullanımı : Yok

Pasif skillere ve 70 sonrası skillere beceri denemesinde 1 puandan daha fazla veremediğimizden dolayı bu skillerin 2-3-4 ve 5. seviyedeki bilgileri yanlış bilgi verilmemesi adına yazılmamıştır. Ayrıca Mp kullanımları becerinin 1. seviyedeki haline göre ele alınmıştır

PVP
Player Versus Player



Bir priesti PVP'de ölümsüz kılmak... Kulağa ne kadar hoş geliyor değil mi... Evet bu mümkün...

►Püf Nokta: Priest Soul Separation ve Confession of Guilt skilleri sayesinde karşındaki rakibinin tüm planlarını alt üst edebilir. Soul Separation bir disable skilidir ve rakibe atıldığında 8 saniye boyunca hiç bir skill kullanamaz buna bağlı olarak hiç bir atak yapamaz. Düşünün 8 saniyede bir priest karşısındaki bir rakibine neler yapabilir Yine Confession of Guilt skili rakibin beceri sürelerini %41 oranında geciktirme özelliğine sahiptir. Bu da kombine ataklar üzerine kurulmuş olan bir çok karakterin canını sıkacak bir özellik...

Örneklendirmek gerekirse...
Bir warrior Kafa + Kaçırtma + Skill kapama combinasyonu ile karşıdaki rakibini rahatlıkla alabilir... (İstisnai durumlar söz konusudur)
Çünkü bütün kullandıkları skil disable + disable + disable' dir. Yani böyle bir durumda rakip ortalama 20 saniye boyunca Disable bir durumda olup hiç bir şekilde atak yapamamaktadır. Bu süre zarfında bir warrior karşıdakine istediğini yapabilir ve karşıdaki rakibin bu kombinasyon karşısında ayakta kalması neredeyse imkansızdır. (Warrior karakterler hariç) ve bu 20. saniye süre dolmaya yakın tekrar kafa skili aktif durumdadır...

Ama bir priest Confession of Guilt skilini kullandığı zaman bu kombinasyon alt üst olur. Tüm atanma süreleri %41 gecikir... Diğer karakterin de böyle kombinasyonları söz konusu olduğundan bir priest cok can sıkıcı olabilir bu durumda.

Kısacası 70 ve üzeri bir priestin bire bir PVP de üstünlüğünü tartışmak çok gereksiz olur. Ayrıca kendine her 6 saniyede vereceği 3000 HP gibi bir anlık yükleme söz konusu. Bunuda Hp dolum süresi zamana bağlı bir oyunda harika bir özellik olarak değerlendiriyorum. Tüm bunlar ve daha önce belirttiğim özellikleri sayesinde 70 level ve üzeri bir priesti PvP de ancak yine 70 level üzeri bir priest alabilir.

OYNAYIŞ ve HARİTALAR

►Level 1-10: Skillerini henüz acmamış bir priestin 10 level olması gerçekten zorduro yüzden 10 level oluncaya kadar görevlerimizi yapmak en doğru yol olacak. Tabi bu esnada NPC'den alacağımız görevler hem şehri tanımamıza yardımcı olacak hemde hangi NPC'nin ne iş yaptığı konusunda bilgi edineceğiz 10 levelde "Şehrin güvenini kazan" görevimizi yaparak skillerimizi açıyoruz. Artık Skill kullanabilen bir karakteriz.

►Level 10-20: Evet. Skillerimizi açtık yine görevleri takip etmemiz en doğrusu. Çünkü levelimizle orantılı yaratıkları bu görevler sayesinde tanıyacak
Ayrıca Exp Para ve HP MP Potion kazanacağız. Tabiki bu ödüller ileride pek bir şey ifade etmesede ilk oyuna başlayanlar için güzel olarak nitelendirilebilir Bu arada kafamızda oluşturduğumuz skill dağılımını gerçekleştirebiliriz. Çünkü skill puanlarımızı boşta bekletmenin bize bu levellerde bir yararı olmayacak.

►Not: Her görevi Levelimizde yapmak bize yararlı olacaktır. 30-40 levellere kadar görevleri takip ederek nerede kasılabileceğiniz konusunda fikir sahibi olabilirsiniz. Şimdi Priston Tale 2 World Map tablomuzu inceleyelim. Diğer rehberlerimde olduğu gibi yeni başlayanlar için değerli bir sunum olduğunu düşündüm. Burada haritaların giriş ve çıkışları yer almakta hangi haritadan nereye geçebilirsiniz bunu görelim...


Priston Tale 2 World Map


Son söz Elimden geldiğince priest karakterini gerek bire bir PVP'de gerekse Takım oyunu içinde nasıl kullanabileceğiniz konusunda bilgiler vermeye çalıştım. Bir çok bilgi Priest karakterini daha önce oynamış ve hala oynamakta olan arkadaşlarımız için gereksiz olabilir ama bu rehber daha önce priest karakteri oynamamış kişileri göz önünde bulundurularak hazırlanmıştır. Defansif karakterler ve türevlerinin olduğu bir oyunda priest karakteri kesinlikle tavsiye edeceğim bir karakterdir. Sadece biraz sabır gerektiriyor. Eğer sabır konusunda bir sıkıntınız yoksa eminim bunun karşılığını fazlası ile alacaksanız...



Rehber Tasarım: Raiko
 
Yukarı Alt