A

Anonymous

Guest
Arkdaşlar silk aldım sizce Premium mu alıyım Aylık Gold Ticket + Aylık Sp ticketı mı? Lütfen yorumlarınız eksik etmeyin. Fikir verin. Yarın açacam ona göre Razz
 
Kayıt
9 Mayıs 2007
Mesajlar
440
Beğeniler
0
Şehir
Uzay
serverına göre
ornegın troy athesnte oasıs aege gıbı serverda ısen piremıyum sart ama
yenı acılan posedıon hercules gıbı server ıse ticket yeterlı sanırım
zaten hereks piremıyumu oyuna tekte gırebılmek ıcın alıyor
sahsen ben posedıondayım ılk piremıyum aldım ikinci ay ise ticket aldım cunku server hep boooooos
 
A

Anonymous

Guest
crazy_bay demiş ki:
serverına göre
ornegın troy athesnte oasıs aege gıbı serverda ısen piremıyum sart ama
yenı acılan posedıon hercules gıbı server ıse ticket yeterlı sanırım
zaten hereks piremıyumu oyuna tekte gırebılmek ıcın alıyor
sahsen ben posedıondayım ılk piremıyum aldım ikinci ay ise ticket aldım cunku server hep boooooos
Amacım oyuna tekte girme değil. Hangisiyle hızlı ve güzel kasarım?
 
Kayıt
6 Mayıs 2007
Mesajlar
739
Beğeniler
1
Şehir
.....
maTRakci demiş ki:
extraloob demiş ki:
premium al bence keyfine bak extra görevler falan gayet güzel Wink
peki sp görevi benim sp ihtiyacımı karşılar mı? 5.1 hyrbird nukerim
zaten 500 pre görevini toplayip verene kadar 15 gün geciyor bida topladın diyelim 5000 sp ama sp ticet ve gold ticet ile her kestigin canavarda 1 sp alıyorsun extraokk
 
Kayıt
24 Temmuz 2007
Mesajlar
519
Beğeniler
0
premium alma, hercules'te rahatlıkla giriyorsun oyuna. hem de artık 8li pt'de ticket'lar çalıştığı için görevleri bitirmen imkansız. bi de tbot kullanıyorsan görevleri satıyor. Confused

sp ticket hiç alma, hiçbir şey değişmiyor. ben aldım da geçen ay pişman oldum. fark yok yani.

senin için en iyisi gold ticket. gerisi yalan.
 
A

Anonymous

Guest
Chauncey demiş ki:
premium alma, hercules'te rahatlıkla giriyorsun oyuna. hem de artık 8li pt'de ticket'lar çalıştığı için görevleri bitirmen imkansız. bi de tbot kullanıyorsan görevleri satıyor. Confused

sp ticket hiç alma, hiçbir şey değişmiyor. ben aldım da geçen ay pişman oldum. fark yok yani.

senin için en iyisi gold ticket. gerisi yalan.
Nsl yani sp ticketı almıyım mı? Ee sp nsl yetişcek :mrgreen:
 
A

Anonymous

Guest
Premium + sp ticketı mı? Shocked Naptın sen batu? Ama süppo olur fakat silk yetmio :lol:
 
A

Anonymous

Guest
sw1ss demiş ki:
Müco sen kasma pre+sp ticket
En babası yoksa git yeni serverdasın ticket ları al
Nooby uniqekesen miş :lolmuch: :lolmuch:
Düşünüyorum hala Hasan

Kıskandın mı yazık kıyamam. Daha persiada bi kere unıque kesememiş :mrgreen: Bende bi kaç gün gittim ark dedi illa keselim kestik sonra
 
A

Anonymous

Guest
Kararımı verdim aylık gold ticket + aylık sp ticketı alcam. Fkakat ikisinide aynı anda açmayıp biri bitince diğerini açsam daha mı güzel olur? Question
 
Yukarı Alt