1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Petra Egypt Glavie


  1. MrAkkan

    MrAkkan rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    133
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. PhaetoN

    PhaetoN rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci-Üniversite
    Şehir:
    Ümraniye

    extra hacım birileri senden önce davranmış :twisted:
     
  3. MrAkkan

    MrAkkan rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    133
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Okan abi görmesin zaten bunu :P
     
  4. PhaetoN

    PhaetoN rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci-Üniversite
    Şehir:
    Ümraniye

    yakar bu konuyu yakarrr kaçalımda kendimizi kurtaralım en iyisi :twisted: :P
     
  5. Maynard

    Maynard Bilgiliyim

    Kayıt:
    31 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.493
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Point BLank ~ Türkiye

    Okan abi görünce hırs yapacak bak görürsünüz. makara:
     
  6. MrAkkan

    MrAkkan rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    133
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  7. KeepinGS

    KeepinGS rank8

    Kayıt:
    18 Ekim 2010
    Mesajlar:
    795
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Olamazzzzzzz :@@@ ilk ben alacaktım ya bole sansın ben 2.5 haftadır Commander cıkmadı ya off
     
  8. Tengrİ

    Tengrİ nowayout

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.277
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    çok şekil silah vallahi en çok bunu beyendim düzceli ile extra görmesin bu silahı :twisted:
     
  9. KeepinGS

    KeepinGS rank8

    Kayıt:
    18 Ekim 2010
    Mesajlar:
    795
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Bende Glaive'im 2.5 haftadır Son Talismanı dusurmeye calısıyom ben niye görim? xD
     
  10. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    bizim serverde ilk glavie alindı :S
     
  11. MrAkkan

    MrAkkan rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    133
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    8O
     
  12. KeepinGS

    KeepinGS rank8

    Kayıt:
    18 Ekim 2010
    Mesajlar:
    795
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    2.5Hafta önce alındı mı yaw :/

    Ps: Pacific ıcın dedim :)
     
  13. Uprising

    Uprising  

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.068
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Extrablatt/Antalya

    Güzel glavie gerçekten.
     
  14. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.


    sus sus delirdim zati 4 tane talisman satın aldım 4 tane daha alıp global topic açacağım çıldırmak üzereyim gaiada daha kimsede yok bende olmalı hemen yaa ufffffffff muhteşem alet buna +10 basacağım ve öyle devam edeceğim awwwwwwwwwwwwwwwww :buddha:
     
  15. KeepinGS

    KeepinGS rank8

    Kayıt:
    18 Ekim 2010
    Mesajlar:
    795
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Ya bune tum swde havada ucusuyo globaller pacificte talisman ne bilmiyolar ya
     
  16. HexeNKesseL

    HexeNKesseL rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    379
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Dağılın beyler Adam King cool2:
     
  17. GNR

    GNR rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    770
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    St. Petersburg / Russia

    ilk bowda bizde olacak inş. Ben ilk olmazsından ziyada server petra olması gerçekten adama helal olsun ch char bide yuh diyorum tum wizzleri toplayıp keser hehehe
     
  18. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    sizin server full bot herhalde pek ilgilenen yok bizdede herkez commander ve sereness peşinde :D
     
  19. Dark Zone

    Dark Zone Bilgiliyim

    Kayıt:
    26 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.204
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    sigara dağıtıyor.

    senin bow zaten iyi hacım . :P
     
  20. GNR

    GNR rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    770
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    St. Petersburg / Russia

    bizde de ^^ hadi sereness yine gordum commander daha cıktıgı gormedim :mrgreen: ( benim pt ye cıkmadı hic baskalarına cıkmıs tabiki )

    Ehehe evet ama şöyle soyliyim A bile benim için gecici tek hedef B A +5 yapıp bir immorta lalıcam +7 oldu oldu olmazsa +1 adv ile +6 basıp kullanıcam xD