1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Patch 09/18/2007


  1. xxmurat41xx

    xxmurat41xx rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ünivesteli :P
    Şehir:
    Kocaeli/Gölcük
    Arkadaşlar okuyun..

    [Patch]

    -Avatar system (Angel wing dress: premium item)
    update

    -Muslim pattern deleted

    Dateiled infirmation on these patches can be seen at the News section of our website.

    -Muslim pattern deleted bu ne demek ?
     
  2. xxmurat41xx

    xxmurat41xx rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ünivesteli :P
    Şehir:
    Kocaeli/Gölcük
    Bişey dicem ama biraz saçma olabilir türklerden kimse giremiyor diyosunuz ama xian popularet oldu diyorsunuz bunla bi alakası olabilirmi Question
     
  3. Police

    Police rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    anadolu lisesii
    Şehir:
    Chin Tomb da oturup 100 lvl sınırını beklemek
    :) o ne ya hakkaten müslim felan diyo da oyuna giremiyoruzki bi bakalım Crying or Very sad Crying or Very sad
     
  4. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    367
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou
    abo bak sımdı ıcıme bı kurt dustu ha :lolmuch:
     
  5. sparoww

    sparoww rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    577
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    karakoram/penom fighter
    Beyler yeni pet gelmis melek gibi kanatlanıosun :)
    Müslim falan ondan diyodur
     
  6. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Downhang ta galiba bi müslim npc wardı onu oyundan silmişlerdi ve müslüman oyuncular tarafından tepki alınmıştu onun için özür diliyolar
     
  7. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    367
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou
    hmmm anladım
     
  8. sparoww

    sparoww rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    577
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    karakoram/penom fighter
    [/quote]
    Beyler yeni pet gelmis melek gibi kanatlanıosun :)
    Müslim falan ondan diyodur[/quote]

    Downhang ta galiba bi müslim npc wardı onu oyundan silmişlerdi ve müslüman oyuncular tarafından tepki alınmıştu onun için özür diliyolar[/quote]
     
  9. sparoww

    sparoww rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    577
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    karakoram/penom fighter
    İkisini birlestirince tam orda yazan sey cıkıo:)
     
  10. deukalion

    deukalion rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Hotan - DW ışınlanmasını sağlayan NPClerden birinin pantalonunun münasip olmayan bi bölgesinde arapça ALLAH yazısına benzeyen bi desen vardı o kaldırılmış arkadaşlar ama komik olan silkroadın kendi sitesinde resmen müslüman hristiyan savaşı başlamak üzere.Hristiyan katolikler yeni kanatları istemiyo melekleri andırıyomuş bu yüzden müslümanlara sataşıyolar Cool
     
  11. xxmurat41xx

    xxmurat41xx rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ünivesteli :P
    Şehir:
    Kocaeli/Gölcük
    Ne diyelim inş Silkroad ımıza bişey yapmazlar :mrgreen:
     
  12. Braunx

    Braunx nowayout

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    967
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    -Resim Silinmiş.

    bunu silmişler onu sölüyolar
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  13. xxmurat41xx

    xxmurat41xx rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ünivesteli :P
    Şehir:
    Kocaeli/Gölcük
    Hmm... Teşekkürler.
     
  14. poet_41

    poet_41 rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Halk Oyunları Öğretmeni
    müslüman,hrıstiyan savaşı zaten var arkadaşlar oyunda olsa ne olurki varsın olsun biz hazırız..