1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      modbasvuru

Paralı isro bot bedava yapma taktigiresimli)


  1. EFENDYY

    EFENDYY rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris(Hilton)
    Evet arkadaşlar dün olympustaki carı paralı botla kasıyodum satmayı düşündügüm için saturnde
    bir car açtım 18 lv ve onu az botta kuruyım dedim bibaktım şifre falan yazmadan beleş auto tranıng aktif durumda 2 gündür bedava kasıyorum
    beleş yapma istiyorsanız paralı botla istediniginiz bir cara girin ardında hiç botla girmediniz cara girin bakın görün auto tranıng aktif :lolmuch: ,
    -Resim Silinmiş.
    -Resim Silinmiş.
    deneyin gercekten oluyor
    oyun çıkıp girdim halaga beleş :mrgreen:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. KiLLeR_BoXs

    KiLLeR_BoXs rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ancak Bu yaptıgında Diğerinin Kaç Kredisi Kaldıgını Gördün mü :lol:

    Bu senden Alınan 1 kredide O charı Kasmayıp Diğer Çarı KAsıyorsun :lol:
     
  3. LibLibi

    LibLibi rank8

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Freak
    Şehir:
    Persia... 1stStep2Die
    bendede oLdu bu oLay ama Kredi genede gidiyor
     
  4. EFENDYY

    EFENDYY rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris(Hilton)
    hade Embarassed bende seviniyodum negüzel yaw
     
  5. 3nToX

    3nToX rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hahah valal koptum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  6. firewolf92

    firewolf92 rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    sandalyemin üstü
    valla senin gibiler varken bu joymax çooook bot satar :lolmuch: :lolmuch: extrabeer
     
  7. Batum23

    Batum23 rank8

    Kayıt:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    55
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İzmir-Satürn
    Harbiden koptum yaw :lol: Neyse sıkma canını :lol: extrabeer
     
  8. K_751

    K_751 rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +1
     
  9. Difficult

    Difficult rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    654
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    7/24 Silkroad Online
    +999 :lol: :lol: :lol: ahahahaha
     
  10. Leet1

    Leet1 olduser

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.869
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
  11. sn_gurkan

    sn_gurkan rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    BU SADECE HEDİYE 3 GÜN VEYA 4 KASMA VERİYO :d
     
  12. Nebula

    Nebula olduser

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    :lolmuch: :lol:

    Herşey bi yana paralı botu beleş yapmak isteyen T-Bot kullanır bu zahmete girmez.Seri kasmıo diyen arkadaşlarada şunu diyeyim;skillerinizin zamanlamalarına bakın,uzun sürede dolan skilleri koymayın,Turbo kasıo adı üstünde :)
     
  13. D34ThGu4Rd

    D34ThGu4Rd rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    468
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Designer
    Şehir:
    in The Evde
    bu cocuk salak yha ^^
     
  14. OreNeN

    OreNeN rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    848
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kendi Dünyasında
    doğru düzgün hitap et Mad Mad Mad
     
  15. pfffffff

    pfffffff Aileden

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    konu icin tesekkurler dicem ama bu konu biraz sacma neyse

    arkadaslar birbirinizi kirmadan dogru duzgun konussaniz diyorum
     
  16. K_751

    K_751 rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +1 extraokk
     
  17. _Lotuss_

    _Lotuss_ rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    361
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    +2 extraokk
     
  18. EFENDYY

    EFENDYY rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris(Hilton)
    D34ThGu4Rd yaz:
    bu cocuk salak yha ^^

    +7

    yapmışız bi hata ne o salak falan diyende V.I.P Member hemde daha forumdakilere yardım olcagına hatalarına düzeltecegine dedigi safa bak pes dogrusu bişey demicem bir forum sitesi oldugu için ama msn gel sen 2 dk headbang2ft9 headbang2ft9
     
  19. fatih54

    fatih54 rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım bak senin paralı bot varya o işte beleş olmadı senin bot şifren felan bilgisayarda save leniyor onun için de auto geliyor bendede aynısı olmuştu ama baktımki botun sürei bitmiş şimdi tbot kullanıyorum ve de iyi kasıyor...
     
  20. OreNeN

    OreNeN rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    848
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kendi Dünyasında
    +1907 Mad Mad