1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Oyuna girmek istiyorsan...


  1. Downfall

    Downfall rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    778
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Istanbul/Ataşehir

    Bir fikrim var. Serverın dolu olduğu zaman, oyunda olan bir arkadaşınız oyundaki say den All kısmına ya da global varsa globalden 'free char account id: freak123 pw: darkmagic123'
    falan yazarsa bir kaç sivri zeka oyundan çıkıp o acc.'u deneyecekleri için girme şansınız artmaz mı?


    Dalga geçmeyin sadece bir fikir. Belki işe yarar. :curtain:
     
  2. EfnuR

    EfnuR Öğretiyorum

    Kayıt:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    994
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    in the CLUB xD

    :mrgreen: :mrgreen: zuhaha güldürdün beni belki -hiç hayatında +50 çar görmemiş adamlar çıkabilir ama oyuna girmek çok zor zaten niye çıksınlar :D
     
  3. Downfall

    Downfall rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    778
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Istanbul/Ataşehir

    o-hooo... neler var sen bir görsen. :D ben ciddiyim ama denicem :D
     
  4. EfnuR

    EfnuR Öğretiyorum

    Kayıt:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    994
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    in the CLUB xD

    bak globali bana ver söz çarımdan çıkcam :D
     
  5. Downfall

    Downfall rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    778
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Istanbul/Ataşehir
  6. LasT

    LasT rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    saat 9 dan beri deniyom almadı
     
  7. Downfall

    Downfall rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    778
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Istanbul/Ataşehir

    off aynen... deli olcam bende 10 da başladım :D
     
  8. Agilla

    Agilla rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.633
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial

    o olayı ben denemiştim vagabond ile atmıştım 15 kişi falan cıkmıştı server list öyle gösteriyordu sonra aniden hepsi doldu :D
     
  9. Agilla

    Agilla rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.633
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial

    11 de başladım 13.30da giricem me inanıyorum inş
     
  10. LasT

    LasT rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    girmez keşke hepimizi alsa:D
     
  11. EfnuR

    EfnuR Öğretiyorum

    Kayıt:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    994
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    in the CLUB xD

    sero 71 oldum sabah 9 dan beri bottayım ben sana dedim olum :D
     
  12. LasT

    LasT rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    yeter olm oyuna gireyim beni kas saana ticket wericem daha iyi kasılırsın ama ilk beni kascan:D
     
  13. Can.Yilmaz

    Can.Yilmaz rank8

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    572
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    İzmir

    haklısın :D
     
  14. Downfall

    Downfall rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    778
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Istanbul/Ataşehir

    yok abi kapattım almıyo. hava da güzel. çağır kızı çık dışarı :D
     
  15. LasT

    LasT rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    yaw ondan degilde bu musti beni geçerse hava atar daha 43 lvlim Trkralonuruda bıraktım Şimdi İyice kasıp bari yetişeyim ona DC forever musti hadi:D
     
  16. Downfall

    Downfall rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    778
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Istanbul/Ataşehir

    xD pff bi alayım isrodaki charımıda oynamıcam.
     
  17. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul

    multiclient yapar :coffee:
     
  18. Rhea

    Rhea rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.453
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye

    beyler bayanlar leqiona çook dikkat edin ID ŞİFRE yi yazmayın yada girdikten sonra hemen kapatın...
    benim GERÇEK id ve şifremi chat bölümüne yazdı ama oyundaydım zaten hotandaydım janganda olsam oyunu boşaltırdım :D
     
  19. Can.Yilmaz

    Can.Yilmaz rank8

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    572
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    İzmir

    ee tbi adamlar çıkınca server a o anda deneyen sadece siz yoksunuz ki kaç kişi var bence işlemez zaten bunlara inanan zekasızın önde gidenidir!
     
  20. darkmamba

    darkmamba rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    152
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Oyunda...

    beyler ben entere bastırcak bişe koyuorm sonra kendisi hep denio ben tv izliorm o sırada :D