1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

OYun İle İlgli!..


  1. _ANIL_

    _ANIL_ rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    NWO FTW!..

    Arkadaşlar Bende Mi Sorun Var Yoksa Genel Bişey Mi Sürekli c9 Hatası Veriyor ve İmage Code Cok Geç GEliyor Neden olabilir??....
     
  2. MoonLife

    MoonLife rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.824
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    oyun cok kalabalık millet deli gibi girmeye calısıyor ondan hata alıyorsun
     
  3. _ANIL_

    _ANIL_ rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    NWO FTW!..

    Ya HErgün Öyle Oyun Ama TTnetten Kaynaklanan Bi Sorun FAlan Olabilir mi?*
     
  4. BlackTheSea

    BlackTheSea rank8

    Kayıt:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    639
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Thief ^^
    Şehir:
    www.extraloob.com

    AYnı Sorun bendede var
    ttnet ile alakası yoq gaymax dan kaynaklanan bir sorun
    silkroadın sitesine geç bağlanıyor diğer siteleri 1sn de açıyor
     
  5. Cobalt

    Cobalt rank8

    Kayıt:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.500
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    X:-3776 Y:1013

    kafayı yicem yhaa aoyuna zarsor giriyorum tam açılıyoo patt dc girer girmes bu 2. dc offf gaymaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
  6. EnDZoNe

    EnDZoNe  

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen

    ya kardeş açtık o konuyu.c9 die bi konu açtık birisi de nie böyle bi konu açıyonuz diyo :mrgreen: C9 yiyenlerin açıcağı konular böyle uzayıp gitcek sanırım..
     
  7. CapsLock

    CapsLock olduser

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İKÜ

    c9 fun club açmalıyız :lol:
     
  8. ozan1234

    ozan1234 rank8

    Kayıt:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci::((
    Şehir:
    ----Alexander----

    ya abi resmen aynı sorun bende var ve bugün başladı bekliyo ya sinir oluyom bugün akademideki arkadaşlar oyuna girdiğiyle çıktığı bir oluyo ve bu %100 gaymax tan kaynaklanıyor.şu gold botları(fgfdef,fghf,dfdgh,sregt,afdads,sfgh)banlasada bizde rahat etsek...
     
  9. fatawarlike

    fatawarlike rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    47
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Varmı bunun bi çözümü ?
     
  10. FaNToM

    FaNToM rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    720
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    c9 a yokta girmek için pre en iyi yöntem :)
     
  11. Software

    Software rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    194
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SİLKROAD

    premium var ama giremiyorum
     
  12. DarkGirl

    DarkGirl rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    HayalPerestlik...
    Şehir:
    Balıkesir-Bandırma

    I love you Razz
     
  13. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    Serverlarda Sorun Var Sanıyorsam .

    Start Bile Çok Geç Geliyor Bazen Hiç Gelmiyor...
     
  14. ozan1234

    ozan1234 rank8

    Kayıt:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci::((
    Şehir:
    ----Alexander----

    bencede hay ben senin c9 dııııt dııııt dıttt dıt dııtt dıııt dıııt dıtttt(kontör tükendi hemen cocacola açıyom) :mrgreen:
     
  15. dwil

    dwil rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    595
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci

    harbi yhaa bende benden mi kaynaklanıyo sorun die korkuyodum pc ye format atacam die çoq dehset Lag var ve c9 hatası aLıyorum sürekLi
     
  16. JimCarrey

    JimCarrey rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.024
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    silkroad uzmanı.
    Şehir:
    Nerde müzik, eğlence,çılgınlık orda ben =)

    evet aynı sorun bendede varrrrrrrrrrrrrrr Evil or Very Mad
     
  17. dwil

    dwil rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    595
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci

    eventten kaynakLanabiLir mi acaba ??
    çnkü bi anda baya bi yüklenme oLuyo oyunda o yusden dc yiyenLer oyuna girem isteyenLer için fLn sorun oLabiLir mi?
     
  18. dwil

    dwil rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    595
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci

    c9 hatası aLanLar oLmadı modeminize bi res atın (srodaki res deiL hee :mrgreen: :mrgreen: ) oLur beLki
     
  19. ozan1234

    ozan1234 rank8

    Kayıt:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci::((
    Şehir:
    ----Alexander----

    bende kervan yaptım tam dışarı çıkıcam dc!!!!!!!ya şu silkroad kapasitesi artsa da şöle 10000 olsa oyuna rahat rahat girsek ya keşke sro bizim olsa kahvekeyfi
     
  20. dwil

    dwil rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    595
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci

    girmek bi dert girdikten snra Lagtan kurtuLmak bi dert (heLe şehir içLerinde meseLa hotan)
    bıktım yhaa bıktım asLındfa joymaxa sikayet etmek Lasım
    banLasın tüm goldcharLarı