1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Oyun fena beyler


  1. favretto

    favretto rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Master Cooker
    Şehir:
    Gönüllerde...
  2. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.210
    Beğenilen Mesajlar:
    301
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    odada ilerleyemiyorum fotoğraf ve not kağıdı var soru:
     
  3. favretto

    favretto rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Master Cooker
    Şehir:
    Gönüllerde...
    tıkla sağa sola 10-15 kez aç kapa fotorafı falana değişik biyer orası şansa geçiyosun :D
     
  4. Temet Nosce

    Temet Nosce globalmod

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.295
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Boston/Massachusetts
    Kapının yanında siyah bir düğme var ona bas. Bir hatun çıkacak eli yüzü kanlı ben korktum sen korma,sonra bi kagıt daha çıkıyor oyle oyle ilerliyorsun tam anlamadım :mrgreen:
     
  5. korc4n

    korc4n rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    budur abi
    hay :D bathroom geçtim ama oynamayı düşünmüyorum :D
     
  6. favretto

    favretto rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Master Cooker
    Şehir:
    Gönüllerde...
    apaçi dansı dinleyerek oynayın motive ediyor...
     
  7. favretto

    favretto rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Master Cooker
    Şehir:
    Gönüllerde...
    neden anlatıyosun neler olup bittiğini bence bırak kendileri keşfetsin ve karşılarına ne çıkıcağını bilmediği sürece daha çok korkar :D şimdi sen söyledin adam tıklıcak düğmeye ekrana bakmıcak falan :D
     
  8. RedQueen

    RedQueen rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    689
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
    yaw bi türlü living room'u geçemedim :mrgreen: düğmeye basıyorum mektubun orda hayalet çıktı okadar dahasını yapamadım :twisted:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    en son odadaki kasanın şifrsini bulamadım
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    cocuklar korkar bundan ben güldüm hep :D
     
  12. Maynard

    Maynard Bilgiliyim

    Kayıt:
    31 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.493
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Point BLank ~ Türkiye
    2.de sadece suyu,banyoyu,kitabı okuyorum ama geçemiyorum başka ne yapacaz ?
     
  13. B7B

    B7B rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.136
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Okul Kitap Ders
    Şehir:
    Camiye gittim 5dk sonra dönücem
    living roomu nasıl geçicez ya :D
     
  14. B7B

    B7B rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.136
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Okul Kitap Ders
    Şehir:
    Camiye gittim 5dk sonra dönücem
    he çözdüm olayı ama çok saçma efekt vermişler :D
     
  15. CherryBrandy

    CherryBrandy  

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.518
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    GKFC~
    son bölümde şfre nedir yahu bulamadım gitti :mrgreen:
     
  16. RoyalFlash

    RoyalFlash rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    son kasa şifresi 1947 beyler ama açmayın dedeler çıkıyo :D
     
  17. Maynard

    Maynard Bilgiliyim

    Kayıt:
    31 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.493
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Point BLank ~ Türkiye
    2.de napıyoruz ?
     
  18. Rebellen

    Rebellen rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2010
    Mesajlar:
    4.038
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    bencede fena OMG zıpladım resmen bi de ses sondaymış o kötü oldu normalde böyle oyunlarda sesi kapardım unuttum bu sefer tavsiye etmiyorum sesli bir şekilde bir su içiyim geleyim summer4: summer4: summer4: