1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Orion KO-Private PvP Server


  1. screamadle

    screamadle rank8

    Kayıt:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.617
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    USKO Patch'li, 10 dakika içerisinde lvl80 olabileceğiniz ve item sıkıntısı olmayan bir private server. Bifrost açık, yeni itemler oyuna dahil, private serverlar arasında gözle görülür bir farkı olan server.
    Item upgrade +10'a kadar serbest, normal unique'ler moradonda düşüyor ancak bazıları boss'lardan düşüyor. Level 70-80 arası tüm skiller çalışır durumda. Account alımı için website kullanmaya gerek yok, login penceresi geldiğinde istediğiniz id'yi pw'yi yazın ve account otomatil olarak açılıyor.
    Orion PvP Server Client Download

    Download
    http://88.249.97.163/index.php?act=download
    Download

    Diğer private serverlardan farkını görmeniz için birkaç ss...
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. _CaPtaiN_

    _CaPtaiN_ rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    834
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Beklemede
    KO bilsem şu anda indirmiş oynuyo olurdum :)
     
  3. fatihy93

    fatihy93 rank8

    Kayıt:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.161
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İndirdim Hatta oynuyorum lv 80 xDü

    Nick CHaRaCteR
     
  4. QueyrsmaS

    QueyrsmaS rank8

    Kayıt:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    download larda bır sorun var ılgılenırsenız sevınırım...sayfa bulunamıyor dıyor...
     
  5. MatthewMitchell

    MatthewMitchell rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.935
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Muhasebe
    Şehir:
    Balıkesir, Türkiye
    abi ilk resimde caktığın meteor fall nası yaw:S benim bildiğim 60 s.novası gibi vuruyodu o_O
     
  6. ahmetcan555

    ahmetcan555 rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya arkadaşlar dowloandda bi sorun var yani bole alıntı yapmayında bi zahmet bi konu açıp upload edin orion ko yu herkes istiyor
     
  7. escord1907

    escord1907 rank8

    Kayıt:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya downloadı tıklıom sayfa görüntülememio dio delircem yha
     
  8. TitusPullo

    TitusPullo rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.998
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-
    Web şu an kapalı
     
  9. velibab07

    velibab07 rank8

    Kayıt:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben bole isin aq kardes üye olduk tamam oyuna nie girmio taa gecenin 1 ne kadar cok begendim bifrostu ama girmior oyunak ardesim allahim ya gelde deli olma
     
  10. TitusPullo

    TitusPullo rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.998
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-
    Sözlü olarak ilk uyarını aldın. Forumda Argo ve Küfür yasak! Daha dikkatli ol lütfen.
     
  11. Metamorph

    Metamorph olduser

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.280
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
    link çalışmıyor çalışan bir link verirseniz sevinirim.
     
  12. Leader

    Leader rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Server Acıktır !

    Kopanel:http://www.brocker.org/
     
  13. Metamorph

    Metamorph olduser

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.280
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
    valla az önce arkadaşın internet kafesinden geldim ordayken çocuğun birisi oynuyordu extraloobdan indirdiğini söyledi bende eve gelince bi bakıyım dedim bulamadım download linkini :D
     
  14. Leader

    Leader rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Bu Link'e Baglı Kalmak Zorunda Degilsiniz

    Herhangi bi Knight Online 1299 Setup İsinizi Gorur
     
  15. Metamorph

    Metamorph olduser

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.280
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
    ok saolasın
     
  16. Metamorph

    Metamorph olduser

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.280
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
    arkadaşlar ben oyuna girmeye çalışıyorum fakat login server connection failed veriyor ve start gelmiyor.Benim server dosyasının içinde şunlar yazıyor :

    [Server]
    Count=1
    IP0=79.171.18.152
    [Version]
    Files=1400

    Lütfen birisi yardım etsin.Not : Son clienti indirdim.Şimdide tam oyuna girerken pc otomatik res atıyor lütfen birisi yardım etsin
     
  17. _SheqiL_78

    _SheqiL_78 rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya arkadaşLar ben pwp serverı indirmek istiorm nerden indircem baştaki Link iptaL :S
     
  18. _SheqiL_78

    _SheqiL_78 rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    orda kimse varmı :lol: :lol:
     
  19. _SheqiL_78

    _SheqiL_78 rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1299 Client indirorm.Sonrasını anLatırmısn ?
     
  20. _SheqiL_78

    _SheqiL_78 rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kardeş şu anda inio onun walkry patch die fln ayrıLıo ya onLarıda mı ben indircem?