1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Ohanens yuhannes muhannes nessss


  1. NiGHTMaRe

    NiGHTMaRe Aileden

    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
  2. Lenneth

    Lenneth rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.440
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul

    OHA 8O 8O 8O 8O

    "Şu Çılgın Türkler".
     
  3. Extrowe

    Extrowe gamer

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.512
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken

    Çok verildi ama her gördüğümde gülerim komedi makara:
     
  4. NiGHTMaRe

    NiGHTMaRe Aileden

    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Adamlarda fantezi var ya :P
     
  5. sarkolata

    sarkolata zaa xD

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.685
    Beğenilen Mesajlar:
    93
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City

    Azimle ********* duvarı delermiş. 8O
     
  6. Warrison1

    Warrison1 rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.518
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster Öğrenci
    Şehir:
    Seoul
  7. Rochas

    Rochas olduser

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.247
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
  8. Addicted

    Addicted olduser

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.418
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless

    yada şu abaza Türkler :lol:
     
  9. Lenneth

    Lenneth rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.440
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul

    Oda farklı bi bakış açısı tabi :mrgreen:
     
  10. B7B

    B7B rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.136
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Okul Kitap Ders
    Şehir:
    Camiye gittim 5dk sonra dönücem

    Sınır tanımıyor ya :lol:
     
  11. Uprising

    Uprising  

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.068
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Extrablatt/Antalya

    summer5: :mrgreen:
     
  12. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    duvar denilen şey kartonpiyer olmasın dilimle delerdim ben olsaydım önce makara:
     
  13. RaPLeX

    RaPLeX rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    744
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Botta!

    sadsafad :D

    Sekertmşler abee :D falan xD

    ee adam perfect :D
     
  14. hmzsnmz

    hmzsnmz rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    24.648
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir

    Gördün mü Türk o zaman ürk diye boşa dememişler :mrgreen:
     
  15. Lenneth

    Lenneth rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.440
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul

    makara: makara: makara:
     
  16. EliteTurk

    EliteTurk Aileden

    Kayıt:
    26 Ekim 2008
    Mesajlar:
    9.663
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Turist Rehberi
    Şehir:
    Antalya Beach

    20 santim uzunluğunda bir delik bi düşünelim evrim teorisine inanmam ben ama bu evrim de değil sanırım karşımızdaki bi kere zenci olmadığından yola çıkarsak 20 santimde kalır daha ileri gidemez ama demekki o kasfetli günlerde acısını bi tarafıyla paylaşarak santimlerine santim eklemiş görünüyor,abaza herif. :twisted:
     
  17. Threnody

    Threnody rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.416
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0