Kayıt
23 Mayıs 2012
Mesajlar
116
Beğeniler
1
Silkroad ile 2005 yılının yazında olympus ile başladım daha karakter yapılandırması bildiğimiz yoktu ilk deneme çarım str ınt

karışık birşey olmuştu 44 lvl'e kadar zor bela kasmıştım ve sonra çarı hatalı yaptığımı anladım ve yeni glavie çar açmıştım onla

çok zaman ilgilendim ve nubot denilen bot çıktı sonra bi süre o botla kastıktan sonra o güzelim crakli isrobot çıkmıştı 66 lvl de

niyalardan çok güzel bir sos glavie düşmüştü o zamanlar o sos nur nimet gibi birşeydi kendimi zorlayıp +5 e basmıştım onla

uzun zaman idare ettim sonrasında 72+6 glavie ile üzerine para koyup takas ettiğimi hatırlıyorum onuda +7 basmıştım artık 80

lvl olmuştum artık dowhang'ta theif hunter savaşının dibine vuruyorduk ne savaştı saatlerce sürer giderdi genelde theif

olurdum arange point baya yükseldiği günler oldu hunterlar beni kapıda beklerlerdi hepsinin üzerime çöktüğü an adrenalin hat

safaya ulaşırdı 5 yıldızlı kervanlar basardık mesele uzar giderdi.

Sonra lord yarkan kesmek bi ölümdü sanki ne kayıplar verirdik altına girmek yürek isterlerdi o zmanlar Raziel diye bi blader

vardı hep onu görürdüm aklımda kalan en azından o olmuş.O günlerde oyunun keyfi ayrı bi güzeldi.

Ama artık o keyfi silkroad'ta bulunmuyor sınırın 120 olduğunu gördüm hatta denemek için 120 lvl bi çar bile satın aldım ama

eski arkadaşlarımdan hiç birini bulamadım yanlız başına berbat bi pvp ortamı uniqler artık dayanamaz olmuş zavallılar lord'un

ölmesi saniye sürmüyor.

Bi wizard çarın zerk basarak millete alan vurması o küfürler pis bi ortam tuhaf şekilde dresler hayvanlar vs vs çirkinlikler dolmuş

oyun o andan sonra silkroad kelimesi bi heyecan değil gıcık bir oyuna dönmüştü benim için.

Bazı sitelere göz attım private servarlar varmış belki onda bulurum dedim ama öyle birşeyde yok 0-12 yaşa hitap eden berbat

servarlar gördüm.

Lafı çok uzattım ama içimi silkroad bilenlere dökmek istedim bu özlem ayrı bişey oldu artık
daral:
 
Kayıt
27 Nisan 2012
Mesajlar
207
Beğeniler
0
Şehir
Antalya Beach
evet insan zaman geçtikce eskileri özler oluyor bende 60 cap zamanında tanıştım silkroad ile ilkler hep heycan verirya insana bi başka güzeldi private serverlardada o eski güzel günlerin ortamı yok..
 
Kayıt
23 Mayıs 2012
Mesajlar
116
Beğeniler
1
Ben başladığımdada 60 lvldi bazı güzel hatalar oldu sonra yeni çar falan gelene kadar 70 sınırı gelmişti sanırsam.
 
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
7.165
Beğeniler
3
yok tabi


eski günleri hatırladıkça dert yanıyorum


o zaman oyun zevk içindi.para işi felan yoktu fazla.birde o zamana göre grafikleride cok iyiydi oyunun.

ama şimdi joymax para kazansın diye oynanıyor
 
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
7.165
Beğeniler
3
caolunqiu38 demiş ki:
birde o zamana göre grafikleride cok iyiydi oyunun.
aynen


ozamanki grafikle hala aynı oyun


ama teknoloji geliştiği için şimdiki sro yinede iyi tabiki ama yinede 2005 cıkıslı yani hiç değişmedi grafikler :)
 
Kayıt
19 Ekim 2009
Mesajlar
10.449
Beğeniler
95
Takımı
Galatasaray
Hepimiz gün geçtikçe değerimizi kaybediyoruz her yerde böyle 50-60 yaşında aynaya bakacak yüzümüz olmayacak bırakın oyunlarda değerini kaybetsin :)
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Beğeniler
0
sro da bölümler mi değişti mars ta çarım vardı rev6 dan bakıyım dedim bulamadım
 
Kayıt
1 Ekim 2007
Mesajlar
10.421
Beğeniler
535
Şehir
Mersin
Takımı
Besiktas
hasta94 demiş ki:
sro da bölümler mi değişti mars ta çarım vardı rev6 dan bakıyım dedim bulamadım
Server birleşimi oldu isimler değişti bu listeden bulabilirsin:
Aquarius: Venus & Saturn

Aries: Odin & Hercules

Bootes: Poseidon & Zeus

Centaurus: Persia & Alexander

Cetus: Pacific & Eldorado

Corvus: RedSea & Tibet

Delphinus: Oasis & Athens

Eridanus: Sparta & Rome

Fornax: Olympus & Alps

Gemini: Greece & Venice

Hydrus: Troy & Aege

Lepus: Caspian, Xian & Babel

Lyra: Tigris, Gaia & Malazgirt

Mensa: Petra, Pluto & Uranus

Norma: Mars & Mercury

Orion: Eos, Helios & Titan

Pavo: Hera & Neptune

Reticulum: Iris & Phoenix

Serpens: Apollo & Ares

Taurus: Genesis, Argos, Aral & Mena

Vela: Azteca & Maya
 
Kayıt
17 Temmuz 2010
Mesajlar
1.413
Beğeniler
0
Şehir
Aydın
Takımı
Galatasaray
Eskiden güzeldi çünkü kolay anlaşılan bir oyundu hemen her pcde çalışıyordu.Cafelerde o zamanlar 2005 2006 yıllarında falan pcler çok iyi değildi ama bu oyun rahat oynanıyordu arkadaşım cafe işletiyordu her pc de silkroad vardı gören başlıyordu oyuna epeyce kitlelere basit oluşundan kazandı bu oyun.Şimdi bakıyorumda yeni çıkan oyunlara kaytırık bir item yapmak için 100 tane parça toplatıyor yerden çıkan itemlerde o kadar çok ayrıntı yazıyorki bir üretim tarihi yazmıyor sıkıcı oyunlar hep.Eski arkadaşlarımın hepsi bıraktı silkroad'u bende bıraktım ama benim için halen daha en iyi oyun silkroad.
 
Kayıt
6 Haziran 2012
Mesajlar
45
Beğeniler
0
oyunun ilk açıldıgı günleri hatırlıyorum ilk çarımın id şifresini verim tüm buildleri açtıydım farm ne bilem sp oldumu skill aç:) id:alper2626 pw:010101 server redsea server birleştikden sonra bilmiyorum ismi ne... hatta hatırlıyorum 1m param olmustu zar zor topladıydım köpek aldım kasmaya gittim köpeğim ölmüstü canlandırma diğe birşey bilmiyorum hemen npcye sattım küfürler felen ettiydim nasıl ölürsün falan joymaxın günahını almısım :) süperdi yaa
 
Kayıt
3 Ocak 2009
Mesajlar
12.027
Beğeniler
301
Şehir
Белгород
RainOverMe demiş ki:
oyunun ilk açıldıgı günleri hatırlıyorum ilk çarımın id şifresini verim tüm buildleri açtıydım farm ne bilem sp oldumu skill aç:) id:alper2626 pw:010101 server redsea server birleştikden sonra bilmiyorum ismi ne... hatta hatırlıyorum 1m param olmustu zar zor topladıydım köpek aldım kasmaya gittim köpeğim ölmüstü canlandırma diğe birşey bilmiyorum hemen npcye sattım küfürler felen ettiydim nasıl ölürsün falan joymaxın günahını almısım :) süperdi yaa
ahahaha köpek olayina öldüm :mrgreen: bende 16 lv sos bow cikmisti chakilerde 1m e satip kurt almistim hemen :D
 
Kayıt
1 Ekim 2007
Mesajlar
10.421
Beğeniler
535
Şehir
Mersin
Takımı
Besiktas
Bellatri[X] demiş ki:
Eskı O Zevki Hiç bir Srodan almıyorum Artık Bir 70 Cap Sro Bulsam :)
70 cap bulsanda skiller değişmicek o zamanlar olmayan skiller eklentiler vs yine aynı sonuç oluyor sin:
 
Kayıt
17 Mayıs 2008
Mesajlar
167
Beğeniler
0
Şehir
36° -42° kuzey enlemi 26°-45° doğu boylamı
Silkroadın altın çağını 8 dg de gördük. Ben Alexander serverindeydim. Hotanın önündeki thief hunter savaşlarını unutamıyorum. hele invincible guildinde o_c_m moc bitirimtekli vs. ile olan dostluk başka bir şeydi. kervan çekerken köşe bucak thiflerden kaçmak, istediğin mesleği anında seçebilmek hangi lvlde olursan ol oyundan keyif almak...
Bir de 8dg deki yeşil male garment kıyafet bence en iyisi. Tahminim usta bir modacıya yaptırmışlardır. Joymax geldi mertlik bozuldu.
 
Yukarı Alt