1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Nowa staf acil yardım


  1. _saykos__

    _saykos__ rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler yeni 1100 silk cektim stafa immo bastım denerken staf kayboldu sanırım bir bug oluştu joymaxa nasıl bildiricem bunu acil yardım ederseniz
     
  2. Zeratul

    Zeratul rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.023
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    †ualle† .
    ilk kez böyle bişey duyuyorm geçmiş olsun
     
  3. _saykos__

    _saykos__ rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benimde ilk kez basıma geldi ve acil mesaj gondermem gerekiyor plus bastım lucky dress aldım silah uçtu acil yardımcı olursanız sevinicem
     
  4. lyssabb

    lyssabb rank8

    Kayıt:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynı durum yabancı bi arkadaşımın başına gelmişti
    adam geri aldı ama sayısını bilmedigim kdr mesaj ve bildirim yaptı novasını geri aldı ama herşey %0 dı işte resimli msjlar at rapor et
     
  5. _saykos__

    _saykos__ rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadasım zaten % lerini gectim güzelim nowa gitti yazık ama attıklara cevaba bak
    Silkroad / Bize göndermiş olduğunuz ileti elimize geçmiş bulunmakta.Kimyada başarısız olma da sözkonusudur sevgili oyuncumuz.
    adamlar garez etti beni girsinler dataya baksınlar bu kadar net konusuyorum yalan dolan yok 1100 silk cektim daha yeni ya silah gitti olamaz bole birşey
     
  6. ZikywaL

    ZikywaL olduser

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.045
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    ÖğReNcİ
    Şehir:
    HeLL
    Yazık. cidden yazık. vermeyin şu oyuna daha para
     
  7. _saykos__

    _saykos__ rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya ne yapıcamı hic bilmiyorum mesaj atıyorum artık globallere baslıcam oyun ici duyurayım kendimi bole olmuyor 150 tl sadece silkle verilen şuan para , bide önceden 5000 silk yüklendi bu zamana kadar chara sonuca bakarmısın abi ya adamlar makaramı yapıyor benle anlamıyorum
     
  8. Warrison1

    Warrison1 rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.518
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster Öğrenci
    Şehir:
    Seoul
    dogru ama olan olmus artık geçmiş olsun kardes
     
  9. IorıYAGAMI

    IorıYAGAMI rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Aaaaa uçuyorum
    Kaç deniyordun silahta kaç immo basılıydı ? sanırım çok yüksek + dan yanınca kaybolabiliyormuş... 1 immo yeterli gelmiyor sanırım.
     
  10. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ olduser

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.442
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    Seninki basarken kaybolmuş ben ise elime clerici aldım giderken bi baktım +5 staff 0 xD
    Bende mesaj attım aynı şeyi yazdılar alchemyde bug var oysaki anlamıyolar.
     
  11. _saykos__

    _saykos__ rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Adamlara gonderdigim ikinci mesajda herşeyi acık acık belirttim ve verdikleri cevap beni sevindir :)

    Joymax Müşteri Destek Hattına Hoşgeldiniz!


    Bize göndermiş olduğunuz ileti elimize geçmiş bulunmakta. Öneri ve şikayetiniz ilgili departmana yönlendirildi, konunun incelenip en kısa zamanda gereğinin yapılması için elimizden geleni yapacağız, oyunumuzun daha iyi ve daha rahat olması için göstermiş olduğunuz çabadan dolayı sizlere çok teşekkür ediyoruz. Bu konudaki mağduriyetinizden dolayı da ayrıca özür dileriz.


    Göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı size teşekkür eder, iyi günler dileriz
     
  12. Mateso

    Mateso rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    789
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende normal staffın mage atak %80 idi hiç bir şey basmadığım halde sabah baktım atak %0 a düşmüş
    binde bir böyle hatalar oluyor
     
  13. Addicted

    Addicted olduser

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.418
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    Alabildinmi bari staffı geri haber ver bizede :)