1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Noise ile ilgili Muhteşem bir bug Kendi buluşum


  1. NecromanCeR

    NecromanCeR rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sanane ?

    Evet Arkadaşlar belki bilen vardır ama bilmiyorum kendi buluşum tamamen
    başkası biliyosa vermişse afolla yeri burası mı bilmiyorum ama buraya koyma gereği duydum mantıgı nedir bilmiyorum
    White Spider face lerde kasmaya gittim noise skili açıktı white spiderlar bana atak yapmasına rağmen canımdan gitmiyodu atack blocke oluyodu
    bunu ben 1-2 kere daha white spiderlarda kasılan noise skili açık olan 2-3 kişi de daha gördüm neden bu böyle
    bu bug muhteşem ama şampiyonn vs. geldiginde saldırı etkili oluyor çünkü noise sadece general e etkili
    bakın 3 tane ssyle de kanitlciam bunu size. inanmayana eldorado serverinde da gösterebilirim.
    bu party canavarıyla kapışırken benim oradan sağ çıkmam çok zor bişey.
    Fakat iyi ce bkın bi tane bile kan pot veya vigor pot harcanmamış mp kullandım öldürmek için ve noise i kapattıgımda yedigim damage ;
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    bu ne işe yaricak diyenleriniz olabilir bu 50 lvl bir wizardın kendinden 3 lvl üstünün party canavarını tek başına kan pot(hp) kullanmadan kesmesini sağlicak bu da hızlı kasılması anlamına gelicek. life control ü basınca kimse durduramicak
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Faraway

    Faraway rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    334
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Hades

    bu sadece white spiderlardamı iş görüyor?
     
  3. Streetwise

    Streetwise rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    7.839
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    ben 41 lvlim buwmanglarda işe yararmı noiseyi acsam :P
     
  4. fsdfqwe23

    fsdfqwe23 rank8

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    379
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    mantığını çözemedim ama başka hiç bi yerde görmedim böle büyük bi bug olsa kesin duyulurdu günlü bişey olabilir
     
  5. NecromanCeR

    NecromanCeR rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sanane ?

    @fatal
    evet
    @lord
    işe yaramaz
    @öyle ahım şahım degil ama sadece white spider face de general ve general party moblarında işe yarıyor.
     
  6. BlackTheSea

    BlackTheSea rank8

    Kayıt:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    639
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Thief ^^
    Şehir:
    www.extraloob.com

    son ss de hp düşmüş ^^
     
  7. NecromanCeR

    NecromanCeR rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sanane ?

    evet amacım orada zaten olayı göstermek
    noise li halde hp düşmüyor
    noise siz hp düşüyor.
    aradaki farkı göstermeye çalışıyorum
     
  8. Jim

    Jim rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchoolBoyZzZ
    Şehir:
    Nicomedia

    İyi Bi buluş tbr
     
  9. NecromanCeR

    NecromanCeR rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sanane ?

    saolasin ^^
     
  10. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul

    ohooo bn onu bulalı yıllr seneler oluyo o tek nisede olmuyo ister chinalı ister eu ol hngş buıld weapon olursan ol sende can düşmüyo diye gözüküyo ama o duşuyo o sadece media pk dan kaynaklanan bi bug ve joymax da halletmeye çlışıyo
     
  11. DaRKWaTcH

    DaRKWaTcH rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.325
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNBuL

    bide generalden 400 damage yemısın party monsterdan cok daha fazla yemen gerekırdı yane muhtemelen yatardın :oldie: .....iii paylasım tskler :thumbsup:
     
  12. NecromanCeR

    NecromanCeR rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sanane ?

    @ironeye dene istersen
    @fuem senin beynin arkanda galiba bi yazılanları oku istersen. noise kullanıyorum ve yatmıyorum oraya istedigin charı götür o damage dan daha fazla yer.
     
  13. Tukumas

    Tukumas rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    426
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    noise skillinin görevi zaten agresif olan mobların seni görmezden gelmesini sağlamak ama burda sen attack yaptığın halde sana vurmuyor bu ilginç ..
     
  14. merto.s

    merto.s rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    253
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Dj / Producer
    Şehir:
    Ankara

    müthiç bir buluş dostum tebrikler :D
     
  15. SuS3

    SuS3 rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.257
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale

    ilk ss lerde block geçtiğini göstermiyo nereden inanacaz
     
  16. kronos24

    kronos24 rank8

    Kayıt:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    327
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    zaten block gecıyor denmedıki..can inmiyor dendı..goruldugu gıbıde 3 ss de ard arda cekılmıs ve pot kullanılmamıs(kullanılsa zaten 15 sn de bır oldugu ıcın bellı olurdu)Pot Kullanmadan kesmiştir dersen o zaten imkansız son ssde kac vurduguna bakabılırsın ve dusun sence dayanabılırmı o damagelere?
     
  17. Agilla

    Agilla rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.633
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial

    Yeni Update İle Gelen Bişi Suan Bendede Oldu Ama Sonra Düzeldi Belkide Lagdandır