1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

no ASTRAL no İMMORTAL=+7 :D


  1. BlacK

    BlacK rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Mersin

    -Resim Silinmiş.
    +6
    -Resim Silinmiş.
    +7:D bunlar shıeld dı
    buda sword +6 yaptım yakında +7 olacak inş :lolmuch:
    -Resim Silinmiş.
    not: bu +6 ve +7 bastığım itemlerin hiç birinde astral ve ımmortal bulunmamaktadır :lolmuch:
    nasulum :mrgreen:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. BlacK

    BlacK rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Mersin

    shıeld ı sattığım için resmini koyamıyorum çünkü ss almamıştım :mrgreen:
    sword un resmini bi ara koyarım :mrgreen:
     
  3. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Tebrikler.
     
  4. Tweaked

    Tweaked rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    587
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İst / -----

    İsmini o kadar bosuna saklamısın bı yerde acık vermısın ama :lol:


    Name : KarPin_tR :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
  5. TanerUNER

    TanerUNER  

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.438
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa

    Tbrkler tibet te oynuyorsun resimlerden anladıgım kadarıyla :lol:
     
  6. TheMyth_

    TheMyth_ rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım

    tebrikler zamanına denk gelmiş :lolmuch:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest


    Hadi ya nerden yakaladın onu :mrgreen:
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest


    Bu sılah sızce astralsız ımmortalsız +7 olurmu yardım edın :lolmuch:
    -Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  9. BlacK

    BlacK rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Mersin

    bismillah ne çabık yav :lolmuch:
     
  10. BlacK

    BlacK rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Mersin

    sırada +8 var inş cesaretimi toplarsam +8 ide deneyecem :mrgreen:
     
  11. ffearless

    ffearless rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.392
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
    2astral 2 immortalla +6 bile yapamadım şansımın ..............
     
  12. fethi

    fethi rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    astral ımmortal yok ama lucky basmıs...yanı lucky kullanmıs..
     
  13. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne

    ah anasını satam biz daha +3 basamıyoz millet direk +7 basıyo Confused
     
  14. BursaSporLu

    BursaSporLu rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    440
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay

    eger ımmerteolsıuz denersen yüzde 90 silah kaybolur bir tane immerteol bas yansada yine +5 yaparsın ben bugun astral ımmerteol bastım +5e +6 olmadı +4de kaldı +5e basarken yandı suan +3
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  15. Narqotic

    Narqotic rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    !!!
    Şehir:
    BeN SeNiN CaNıN İçİN ÖmRüMü BiR KiBRiTiN KaBıNDa T

    helal ama lucky kullanmış :)
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest


    Ok o zaman Astral ımmorta alcaz mechbur :mrgreen: :lolmuch:
     
  17. ebri

    ebri rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    741
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Where am I?

    abi silah +5 we 6tanede lucky war :O masllah yani immortal al gom gitsin Razz
     
  18. Zardock

    Zardock nowayout

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna

    tebrıkler
    +6 dan +7 ye nerde bastın hotan guıld agent cıvarımı ?
     
  19. BlacK

    BlacK rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Mersin

    lucky kullanmadan bırak +6 yı +5 i bile çok zor basarsın :lol:
    swordu patlattım unutmadan :lolmuch: yanlış bi zamanda bastım saat 5 gibi bastım sahurda ama hafif lag vardı olur inş dedim bastım ama yandı ne diyeyim canım sağolsun :lol:
     
  20. SweetBoy

    SweetBoy rank8

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    321
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çerkezköy / Tekirdağ

    niye ismini sakladığını anlayamadım Rolling Eyes