1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

(new) server


  1. Uykucu

    Uykucu rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    venüs serveri ne zaman açılcak tam bi tarih var mı
     
  2. CreaTioN

    CreaTioN rank8

    Kayıt:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    328
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Fazla Merak İyi Deil...
    malesef yok bekliyoz ama önce Saturn acılcak yanılmıyosam :)) extraokk extrabeer extrabeer
     
  3. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    beyler ben yeni char açcıam yeni bi serverde neci olayım bi tahmin europe olsun
     
  4. קєรรเ๓เรt яαρ

    קєรรเ๓เรt яαρ rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    crosbow str en mükemmeli bu intci açyım çok güçlü oluyım fln deme en iyisi bu wede hızlı kesio botta kasabliyo süpper yani
     
  5. sLaYeR_

    sLaYeR_ rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2007
    Mesajlar:
    927
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Karşıyaka Taraftarı
    Şehir:
    Karşıyaka
    yeni server önümüsdeki salı açılcak sabaha doğru ama işte karar veremios bisde hangisini ilk açalım die ama salı günü açıcas extraokk
     
  6. SONBAHAR

    SONBAHAR rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    salı günü açılacagından emınmısın cunku benım char calındı lw68 idi oyle yeniserver bekliyorum Sad
     
  7. sLaYeR_

    sLaYeR_ rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2007
    Mesajlar:
    927
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Karşıyaka Taraftarı
    Şehir:
    Karşıyaka
    ya şimdi üst düzey yöneticiler piyasaya bakıyor bu ara pek açmak istemiolar çünkü silkin değeri düsebilir ayrıca oyun ekonomik krize girebilir ama salı günü %80 ihtimalle açıcağız yeni gm leride alıcas tabi joymaxe extraokk
     
  8. Last_OTTOMAN

    Last_OTTOMAN rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slayer ara gaz yap cok sıkıstırma cama cıkartırsın ii atıon heee eheuheuehu ama salı gunu acılması dileklerimle ins acılır extrabeer
     
  9. Crisis

    Crisis rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.138
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    University
    Oyunu satınmı aldın ? :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch:
     
  10. bannedddd

    bannedddd Buralıyım

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.435
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Açılmadan 2-3 gün önce falan sitelerinde haber olarak geçiyorlar. Bugün yarın bakın haber geçmişler mi diye. Ama kaç haftadır hatta kaç aydır bekleniyor. Bu gidişle zor gibi. Neutral
     
  11. SONBAHAR

    SONBAHAR rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaf bu serverin açılacağı yok gibi boşuna bekliyorum gibi geldi bana Sad
     
  12. Only4You_

    Only4You_ rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    346
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    forum oyunları hep eğlence tam eğlence
    Ya dostlar Herkes su gun bugun acılcak diyr.. Kaynak Göstermeyen elemana hiç bi şekilde inanmayın ve planlarınızı ona göre yapmayın.. Kaynak göstersinler öyle yapın planlarınızı..
     
  13. BlackMarshall

    BlackMarshall rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.169
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslararası Lojistik-Kargo
    bu venus neymiş açılmadı gitti sınıftan bikaç arkadasla sene basından beri beklioz :mrgreen:
     
  14. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul
    sLaYeR_ milleti yanlış bilgilendirme lütfen. Salı günü falan. Wink
     
  15. ___PaRDuS___

    ___PaRDuS___ rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    261
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yha ne zaman acılcak allah askına solesın bılen
     
  16. sLaYeR_

    sLaYeR_ rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2007
    Mesajlar:
    927
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Karşıyaka Taraftarı
    Şehir:
    Karşıyaka
    ben kendi görüslerimi sölüom :lolmuch:
     
  17. OneEyedJack

    OneEyedJack rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.870
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Açılsın artık.
    Tg keselim Cool
     
  18. mumya307

    mumya307 rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.020
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ne zmn açılacagı hala belli deil yaw ben charı satacam adam bekliyo hala açılacak
     
  19. HoLiGaN_

    HoLiGaN_ rank8

    Kayıt:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    610
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    satürn açıldı ama venüs bence yılbaşında açıcak bence
     
  20. Sensei_

    Sensei_ rank8

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    688
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    My Home İn {'_'}
    çıktı :lol::D:D