Kayıt
28 Aralık 2007
Mesajlar
Beğeniler
Şehir
Sevgilimin Yanı
Hi there everyone!

I know many ppl doubt that the europe update will come. I don't know what to say about it.. all I know is this:

Ocean has someone working on the Europe update at the moment. It's a bit complicated because the serverfiles he has now were bought from MHTC but MHTC didn't enable europe stuff. So he needs to find a way how he might implement Europe so it will work perfectly. That's a lot of Coding work. I hope you understand this.. Joymax has a whole company that worked on that. Ocean has only one coder (If I understood him right)

So please be patient. It's not an easy peasy thingie...

best regards

the ECSRO Team

*Important* The Inspaction that is running now has nothing to do with the europe update. We are simply waiting for the programmer again to bring the server back Online! ^^

Kayıt
14 Şubat 2008
Mesajlar
Beğeniler
tühh be kötü olur eu hemen kasılcak oyunun zevki kalmicak
Valla öle bişi olursa crossbow yada staff açmaı düşünebilirim...

Kayıt
18 Haziran 2008
Mesajlar
Beğeniler
Şehir
30-Day Trial
Hi there everyone!

I know many ppl doubt that the europe update will come. I don't know what to say about it.. all I know is this:

Ocean has someone working on the Europe update at the moment. It's a bit complicated because the serverfiles he has now were bought from MHTC but MHTC didn't enable europe stuff. So he needs to find a way how he might implement Europe so it will work perfectly. That's a lot of Coding work. I hope you understand this.. Joymax has a whole company that worked on that. Ocean has only one coder (If I understood him right)

So please be patient. It's not an easy peasy thingie...

best regards

the ECSRO Team

*Important* The Inspaction that is running now has nothing to do with the europe update. We are simply waiting for the programmer again to bring the server back Online!

Türkçe Karşılıgı

avrupa güncellemesi gelebilir bilmiyorum düşünüyoruz Ocean Bunun Hakkında Server dosyaları ile ugrasıyor MHTC ve kendisi avrupa updatesini getirmek için çalışıyorlar ama gelebilirmi bilemicem hakkında ocean codlama yapıyor cart curt işte

Kayıt
30 Mayıs 2007
Mesajlar
Beğeniler
Şehir
İzmir
yav ne zevkimi kalmıcak varya ben sizi anlamıyorum oyun zaten kolayca kasmak için açılan bir oyun değilmi?

Kayıt
28 Haziran 2008
Mesajlar
Beğeniler
mhtc avrupa updatesini yapmadıgından programcıyı beklılarmıs..
ama bnce yapmasınlar dier sekil daha guzel :starving: :starving:

Kayıt
16 Eylül 2007
Mesajlar
Beğeniler
Şehir
Bursa | Türkiye
tamamen türkçeye çeviriyorum kendi zekamla ingilizcem çok iyi değil ama
----------------------------------------------
merhaba herkese!
Biliyorum birçok insan avrupa güncellemesi geleceğinden bahsediyor.Bu küçük bir karışıklık çünkü MHTC den dosyalar alındı ama MTHC avrupa eşyalarına izin vermedi.O avrupayı nasıl tamamlayabileceğinin yolunu bulmalı ki avrupa tamamen çalışacak.Bu birçok kod çalışması demek.İnşallah anladınız.joymax tam şirket bunda çalıştı.Oceanın sadece bir şifreleyicisi var(eğer yazdıklarını anladıysam)

lütfen sabırlı olun.bu kolay bir şey değil

en iyi dileklerimle

ECSRO takımı

*önemli*Çalışma sürüyor şu anda avrupa uptadesiyle yapacak bir şey yok biz tamamen programcının gelip serveri online yapmasını bekliyorumz
----------------------------------------------
sözlükten yardım aldım

Yukarı Alt