Kayıt
28 Ekim 2007
Mesajlar
Beğeniler
Şehir
Exqusei in wonderland
Araştırma yaparken bu multiclient programına rastladım ve siz değerli extraloob ailesi için alıntı yaptım fakat tam olarak programı oyun kapalı olduğu için deneyemedim.. İlerde daha detaylı bir şekilde anlatımını yaparım.

^^MySro Multiclient^^

我发现很多玩SL的朋友都在问怎么双开,找什么双开补丁其实很简单的 I found a lot of playing SL friends are asking how to open two-, two-open patch to find what is actually very simple

First, download the annex to the "sand table"
Decompression and then install them to choose to install Simplified Chinese language for a figure:

Then - I accept - the installation - the next step - the next step (at this time if you have a computer installed Kaspersky, points allowed) - the completion of the second figure:

Then jump out the window in Figure 2 c:

Do not have to shut the tube

Silk Road and then find the installation directory, for example, I was (D: \ Silk Road) and then find a point of the Silk Road SF landers right to choose to run in the sand table in Figure Four:

Open the can after landing five games of the map:

Do not know how this forum can not upload Annex (owner look forward to repair)
Sand table Download:

Download

ALINTIDIR

Yani Kısacası programı pcnize kurmadan önce kesinlikle taratın ve pc nize kurun daha sonra normal bir şekilde oyununuza girin daha sonra oyundayken masa üstünüze gelip oyunun simgesine sağ tıklayıp ("SandBox"lı Çalıştır) yazan yere basın ve oyuna ikinci acc ile kolayca girebilirsiniz. Bu programlar istediğiniz kadar acc açıp oyunda oynayabilirsiniz.

Ben denedim ve herşeyde işe yarıyor
Açtığım oyunlar

Normal İsro
Ecsro
Ecsro Fembria
Mysro

bunların hepsini aynı anda açtım ve multi client felan kullanmadan sadece üstüne sağ tıklayıp ("SandBox"lı Çalıştır) yazısına tıklamınız yeterli olacaktır...

Kayıt
21 Ocak 2008
Mesajlar
Beğeniler
Şehir
Ümraniye
emeğine sağlık ama daha kolay bir yöntemide var clientin üzerine sağ tıklayıp farklı çalıştır dediğimizdede çift client açabiliyoruz :D

Yukarı Alt