bu bot çok güzel kasıyo ama kutuları ve tabletleri toplamıyo filitreye tıklıyorum bi yazı geliyo weaponsa falan tıklayınca yazının başı CKindOfThings::.. böle gidiyo acil yardım pls
modlar acil yardım ocağınıza düştümturbo botla ilgili acil y
· 7 Replies · 1.4K views 0 reading
7 Replies
hangi bot o ?
turbo bot
yeri burası deil ama ben anlatayım sana
F5 e bas simple filtrate sekmesine gel
sol üst köşede Rude Pck Setting i işaretle zaten o ayrıdır anlarsın ok.
F5 e bas simple filtrate sekmesine gel
sol üst köşede Rude Pck Setting i işaretle zaten o ayrıdır anlarsın ok.
çookk çokk saolasın oldu ellerinmden öpmek istiyorum extrabeer extrabeer sen bir numarasın
E
erylmzdavut
⭐ 19y
bence de
ehe bendede oluodu ama yaptım Very Happy
Log in to write a reply.
Log In