1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Modem alıcam, en iyi modem markası hakkında


  1. Florensia

    Florensia rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    1.690
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    İzmir
    Arkadaşlar belkide 2bucuk sene içinde 3.ye modem değiştiriyorum arıza çıkıyor bazıları bozuldu bazıları arıza çıkartıyor dolayısıyla internette kopma yaşıyorum sizce en iyi ve ömürlü modem markası nedir?
    Bıktım artık ya
     
  2. Rewind

    Rewind Admin

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.554
    Beğenilen Mesajlar:
    48
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    Bende geçenlerde modemi değiştirdim garanti süreleri dolunca sıkıntı çıkarmaya başlıyorlar git garantisi olan bişeyler al hala internetin kopuyorsa o sağlayıcıyla alakalıdır zaten.
     
  3. Florensia

    Florensia rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    1.690
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    İzmir
    Tp link aldim fakat iki saattir kuramadim deliriyorum
    Edit - 3yil garanti
    [ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  4. Collapse

    Collapse exlmanager

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.435
    Beğenilen Mesajlar:
    205
    Ödül Puanları:
    73
    Tplink uzun süre kullandım öyle zor bi arayüzü yoktu ve sorunsu çalışıyordu. Şimdi süperonlinenın verdiği acayip bi modem kullanıyorum huwei gibi bişey markasıda.

    [ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  5. Temet Nosce

    Temet Nosce rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.295
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Boston/Massachusetts
    Airties sorunsuz. Cisco'da olabilir ama Airties TTNET ile de çalıştığı için arayüzleri falan daha kolay.
     
  6. Collapse

    Collapse exlmanager

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.435
    Beğenilen Mesajlar:
    205
    Ödül Puanları:
    73
    Cisco en iyisi tabiki :)
     
  7. Florensia

    Florensia rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    1.690
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    İzmir
    Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Huawei bende onu kullanıyordum hatta bugün sinirden yere carptım gittim tp link aldım tp linki kurdum arayüzüne ulaştım herşeyini hallettim ama 1kere daha oyundan koptum internet koptu yani ceza yedim tekrar falan morallerim bozuldu ttneti aradım tekrardan dediniz modemde arıza var modem aldım ama modemde arıza yokmuş nasıl iş yapıyorsunuz ya gelen ekipler hakkında şikayetçiyim dedim şikayet ettim hepsini işlerini adam gibi yapmıyorlar ben okuyan insanım ayda zaten hafta sonları calısıyorum sabahları işe gidiyorum öylelikle ödemelerimi aksatmıyorum gelmişler ekstradan modem arızalı dediler bide 80lira modeme verdim bugün nasıl doluyum bi bilseniz beyler :olucem:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  8. Brahim

    Brahim psuser

    Kayıt:
    26 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    1.549
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Photographer
    Şehir:
    İzmir/Ayrancılar
    Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
    On gün önce bizede fiber alt yapısı kuruldu modemimiz aynen değişti (Huawei)
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  9. Collapse

    Collapse exlmanager

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.435
    Beğenilen Mesajlar:
    205
    Ödül Puanları:
    73
    Kopmaların sebebi genelde altyapının kullandığın hızı desteklememesinden kaynaklanır. Splitter vs hikaye zaten ev telefonu yoksa direk modeme bağla gelen hattı.
     
  10. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    Cisco da alsan altyapi kotu ise yapcak birsey yok

    [ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  11. Florensia

    Florensia rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    1.690
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    İzmir
    Aradım tekrar bu sefer inşallah hallederler geldiklerinde
     
  12. frityus

    frityus playboy

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Bimde vardı geçen indirimde 10 tele
     
  13. Extrowe

    Extrowe gamer

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.512
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Airties bulabilirsen kesinlikle öneriririm bi önceki modemim airtiesdi 7 sene civarı kullandım sanırsam.
     
  14. Florensia

    Florensia rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    1.690
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    İzmir
    Tp link aldım memnunum şuanda sağolun
     
  15. Extrowe

    Extrowe gamer

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.512
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Bu mesaj Florensia rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Bende şuan tp link kullanıyorum default ayarlarda wifi yan odadan çekmiyordu biraz uğraşınca becerdim internette olması lazım modele göre ayarlar.