1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Lütfennn LütfeN yardımm

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. jasmine66

    jasmine66 rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşlar ben full int spearım light cold heuksal bnm mpm 13000 la adamı 8 k vuruyom mpm 14000 olsa kaç k wururum bide bnm weponm +3 8 k wuruyom +5 olsa ne kdr wururum Lütfen biri yazsın :buddha: :buddha: :buddha: :buddha: :buddha: :buddha: :buddha:
     
  2. Crisis

    Crisis rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.138
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    University

    mp vurusunu etkilemez.int etkiler.eger 20 int basarsan setine 3-4k fazla vurursun.+3 silahı +5 yaparsan 3-5k dmg de o etkiler oda sana yeter zaten :)
     
  3. TheRage

    TheRage olduser

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    3.237
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    O kadar etki edeceğini sanmam.Mp konusu evet doğru lakin elindeki weapona +3 ten +5 bassan 1-2k dan fazla vuramassın..Elindeki silahın phy-magic ile oynarsan o ayrı tabi
     
  4. Cryolite

    Cryolite rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.575
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol

    silahını +3ten +5e çıkar, 1k'dan fazla bir fark görürsen charımı vericem sana
     
  5. Kyrojen

    Kyrojen Bilgiliyim

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.121
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ayı Bogan
    Şehir:
    Barda

    Başlıgı Düzeltin Lütfen.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.