Kayıt
31 Aralık 2007
Mesajlar
84
Beğeniler
0
Lunar Savaşı; iki ırkın düşman tarafındaki tüm NPCleri kesmeye çalıştığı büyük bir PvP olayıdır. Bu savaşa girmek için 30 lvl ve üstü olmanız gerekmektedir. Her ırktan ilk 200 kişi bu savaşa katılabilir. Bu savaşa katılabilmek için Morodondaki Warp Gate(Işınlanma kapısı)'den Lunar Valley'e gidiniz. Eğer ırkınız savaşı kazanırsa Victory Gate ile düşman tarafına işgale gidebilirsiniz. (Victoty gate sizin düşmanın ana topraklarına geçmenizi sağlamaktadır) 1 saat işgalden sonra kendi bölgenize geri ışınlanacaksınız.

Daha fazla detaylı bilgi öğrenmek için lütfen aşağıdaki bölümü okuyunuz.

Lunar War

Experience PointsLunar Savaşında eğer sahip olduğunuz national point sıfır ise veya savaş esnasında guardlara , warderlara veya Keepera öldüğünüz takdirde %1 Experience kaybedeceksinizNational PointsKarşı ırktan savaş esnasında birini öldürdüğünüz takdirde 50 National Point kazanacaksınız Karşı ırktan birisi sizi öldürdüğünde 25 National Point kaybedeceksinizKısıtlamalarSavaş zamanında her ırktan 200 kişi Lunar savaşına katılabilmektedir 30 Level ve üstü girebilirKomutan 1 Savaş başladıktan 10 dakika sonra en yüksek National Pointe sahip clanların clan liderleri savaş komutanı olacaktır2 Komutanlar "/command" methodunu kullanarak diğer kullanıcılara komut verebilirler. Komutlar ekranın en üst tarafında çıkacaktır. Örnek: /Command Sol tarafdan geliyorlar!!!3 Komuta etme yetkinizi hiç bir şekilde kaybetmiyorsunuz(öldürülseniz dahi)
Düşman Bölgesini Ele Geçirme ve Kontrol Etme

Warder1
Warder2Düşman bölgesini ele geçirmek için önce warderları kesmek yok etmeniz gerekmektedir. Wardera son vuruşu yapan kişinin adı Sarı bir yazı ile anons edilecek ve bu oyuncu 1.000 National Point kazanacaktır.KeeperKeeperı öldürmek savaşı bitirecektir. Keeperı öldüren kişi 3.000 National Point kazanacak ve ismi sarı bir yazı ile anons edilecektir.Hapishane)Eğer ölürseniz veya savaş esnasında /town yaparsanız hapishaneye gönderileceksiniz ve burada hapishanenin kapıları açılana kadar beklemek zorundasınız. Hapishanenin kapıları her 3 dakikada bir 20 saniyeliğine açılmaktadır.Summoning(Çağırma)Bir büama büyücü hapiste ise partideki arkadaşlarını hapishanenin dışına çekebilir.Koruma
Sadece kendi hapishanenizde güvenlisinizdir.




Kaybeden Irkı İstila Etme

İstilaKapısı

Savaşı kazanan belli olduğu zaman kazanan ırk düşman taraftaki Warp gate(Düşman Keeperının yanında) ile karşı ırkın ülkesine istilaya gidebilir. Kazanan ırktan herkes kaybeden ırkın topraklarına teleport olabilir

Kaybeden Irk

Kaybeden tarafın oyuncuları kendi ülkelerini karşı tarafın istilasından korumak için savaş bittiğinde otomatik olarak kendi ülkelerine ışınlanacaklardır

Invasion

İstila eden ırkın oyuncuları istila sırasında Warp gateleri kullanamayacak veya tekrar canlanma noktası olarak yer belirtemeyeceklerdir.

Güvenli Bölge

Kaybeden ırkın topraklarındaki Lunar Gate girişi yanındaki küçük bir alan istilacılar için güvenli bir bölge olacaktır. İstilacılar burada doğacaktır. Bu güvenli bölgede hiç bir şekilde atakla karşılaşmayacaksınız. Düşman NPC'leri bu alana girebilir ama girdikleri an öleceklerdir (Öldükleri zaman yeniden canlanma süreleri dolduğunda orjinal yerlerinde tekrar doğacaklardır.)

İstilanın Bitişi

İstila zamanı sona erdiğinde istila eden ırkın oyuncuları kendi bölgelerine geri ışınlanacak ve tüm NPC'ler eski orjinal pozisyonlarına geri dönecektir

Para

Düşman oyuncu sizi öldürdüğünde paranızın yarısı ona geçmektedir

National Points

Düşman ırkın oyuncusunu öldürdüğünüzde 50 National Point kazanacaksınız



Düşman ırkın oyuncusu sizi öldürdüğünde 50 National Point kaybedeceksiniz

Sehir Anıtları

Bütün şehirlerde bir anıt(büyük taş) bulunmaktadır. İstila zamanında saldıran ırkın oyuncuları bu anıtı yok ederlerse anıtın gücü istila eden ırka geçecektir


İstilacılar şehri aldıklarında:

a)

XXXX şehri istila edildi diye bir duyuru ekranda görünecektir

b)

Anıt istila eden ırk için tekrar yapılanır ve bir dakika içinde Anıta 100 metre yakınlıktaki tüm istila eden oyunculara 50 National Point ve 50.000 coins ödül olarak verilir

c)

İstilacılar Anıtı 10 dakika boyunca korursa 50 National Point ve 50.000 coins ödül olarak verilmektedir.

d)

Bundan sonra her 5 dakikada bir 25 National Point ve 25.000 coins ödül olarak gelecektir


İstilaya uğrayan ırk istilacılardan şehri geri aldığında;:

a)

"XXXXX village has been captured" XXXX şehri ele geçirildi diye bir duyuru ekranda görünecektir

b)

İstilaya uğrayan ırk şehri istila eden ırktan geri alırsa Anıtın gücü yine onlara geri dönecek ve bir dakika içinde 100 metre çevresindeki oyunculara 50 National Point ve 50.000 coins verecek

c)

İstilaya uğrayan ırk şehiri geri aldığı zaman sadece bir kez ödülllendirilecektir



Tekrar Geri Alma

Eğer Istila eden ırk elde ettiği şehiri kaybederse tekrar geri almak için mücadele verebilir

Piana Breth village

Aynı zamanda 3 ayrı şehirde savaş yapılabilmektedir. Ana şehir(Piana ve Breth) lerin işgal edilmesinde ödül diğer şehirlerdekinden 4 kat daha fazla olacaktır


Tekrar Geri Alma

Eğer Istila eden ırk elde ettiği şehiri kaybederse tekrar geri almak için mücadele verebilir

Piana Breth village

Aynı zamanda 3 ayrı şehirde savaş yapılabilmektedir. Ana şehir(Piana ve Breth) lerin işgal edilmesinde ödül diğer şehirlerdekinden 4 kat daha fazla olacaktır
 
Yukarı Alt