1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Lucky Stone düşürmek--->Simyalar buraya


  1. Sniker

    Sniker rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    YAw ben silahları parçalamaktan bıktım. ne bir stone ne birşey. Nasıl olacak da düşerez bu lucky stoneyi acil yardım lazım.Grandflash kardeş sen 2 silah ta 1 lucky düşürürüm diyodun sana versem 2 weapon düşürebilirmisin? :mrgreen: :mrgreen:
     
  2. FB_BURHAN

    FB_BURHAN rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    161
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Erdek
    Luck Stone Canawarlardan Düşmez diye biliyodum ben kafamı karıştırdınız yaww şimdi Exclamation
     
  3. Sniker

    Sniker rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canavardan düşmüyo zaten.Parçaladığın itemlerden düşüyor bildiğim kadarıyla :?!!!
     
  4. Sniker

    Sniker rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    -Resim Silinmiş.
    İşte bunu parlarsam düşer mi Lucky stone? Cevap Lütfen 1 kişi baksın...
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  5. Sniker

    Sniker rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    -Resim Silinmiş.
    Pardon o küçük olanı lütfen söyleyin bundan % kaç lucky düşer?
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  6. Lagroad

    Lagroad rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Düşmez bence ama nedenini bilmiyorum :lol:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  7. CWsaila

    CWsaila rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
    Şehir:
    Cyber-Warrior™ بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِ
    hiç belli olmaz o genelde itemden düşer silahdan düşmez kahvekeyfi
     
  8. Mr_B0B

    Mr_B0B rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sansın varsa düşer yoksa düşmez
     
  9. FB_BURHAN

    FB_BURHAN rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    161
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Erdek
    Denemeye Deger Wink
     
  10. Sniker

    Sniker rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yok ya lucky 6 times kırdım bişey düşmedi artık kimden düşcek bundan düşmeyecekte..Bununda bi yolu var ama bi paylaşırsanız tam süper olur :mrgreen: extraokk
     
  11. Sniker

    Sniker rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    of ya şu şom ağzını açmasaydın düşcek ti zaten silah onun yüzünden +4 de patladı Sad Evil or Very Mad Evil or Very Mad :mrgreen:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    immortalı ve lucky times ları yüksek olanlardan cıkma ihtimali daha yuksektir . mesela senin koydugun resimdeki itemden cıkma ihtimal %80 vardır ama nası becerdiysen cıkmamış zor olanı başarmışın tebrik ederim
     
  13. Espio

    Espio rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.719
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    ilk olarak luck düşecek item de lucky blue su olacak die bi kural yok
    ikinci olarak luck stone düşürmek için 8deg item kırılması şansı arttırır lv72 ve blue su olan her silahdan &90 stone düşer luck olması için küçük bi ipucu veriyim son seri itemlerde üstünde immortal+str olan itemler her zaman luck yönünden boldur npc ye satacağınıza kırın en kötü ihtç. 2 stone verr
    onun dışında d7-d6-d5 hiç uğraşmayın derm
     
  14. balrog

    balrog rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    428
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    서울
    cok cok ıyı bı acıklama cok haklısın kardesım ve bendekı ıkı sey eklım 8 deyer cin itemlerin sakın sakın ama npc ye satmayın zaten kurusu bıle pazarda satılır 8 deyer tum itemler bakdınız satılmıyo parcalayın cıkıcak olan element zaten npc satınızda kazanıcanız paradan daha cok edicehı kesın zaten bıde sansınıza lucky taplet duserse tamam deymesınler keyfınıze 8 deyer lucky suan kı pazarda en az 7 mılyon herkeze ıyı sanslar derım extrabeer
     
  15. Sniker

    Sniker rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Zor olanı başardık ha.İnşallah bi daha başarırım da şu glavie ye +7 basarım :mrgreen: :mrgreen:
    ------------------------------
    Bu arada tüm açıklamalara teşekkürler hepiniz saolun varolun...
     
  16. _ERTUGRUL_

    _ERTUGRUL_ rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sparta
    bence düşer çünkü lucky6
     
  17. DoNJuaN

    DoNJuaN olduser

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    eet katılıyorum son set ve bluesi olan itemlerden lucky düşürme olasılıgı daha fazla...
     
  18. Sniker

    Sniker rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    OK ben de bi daha kine 8 deg eşyaları kırarım :)