1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

[lucifer41] killed Uruchi From Tarim Basin (NevV)


  1. canertam

    canertam rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. canertam

    canertam rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    buna neden yorum yok ya :S
     
  3. 2god4you

    2god4you rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    603
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Student
    Şehir:
    Havana
    küfürler,insanlara yaptıgınız haksızlıklar vb. tabi yorum olmaz ^^ globalleri gördük oyunda :wink1:
     
  4. canertam

    canertam rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ederim ben küfür adama dalma diyom kescekmiş gibi dalıyo daha ne yapalım cekmişim uru yi lure yapıyoz Dw ye götürcektık adam geldi salak gibi daldı
     
  5. Tequilla

    Tequilla Bilgiliyim

    Kayıt:
    14 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    un Ne Oldugu Beni İlgilendirmez.-.-`
    H.olsun kardeşim Benm:)
     
  6. canertam

    canertam rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  7. 2god4you

    2god4you rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    603
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Student
    Şehir:
    Havana
    yine de etmemen lazımdı,biraz kendine hakim olsan..:) kimsenin kalbini kırmaman gerekir,sonuçta onun da hakkı kesmek :wink1:
     
  8. canertam

    canertam rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben oraya kadar çektım uru yı dalma dıyom salak gibi geldi daldı %100 olsa canı tamam dal dıcem %10 dan sonra dalsa nolur o mu kescek biraz mantıklı olalım
     
  9. peihai

    peihai  

    Kayıt:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.196
    Beğenilen Mesajlar:
    26
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    lethe
    Adam belki ilk defa uruchi görüyor?
     
  10. DeviLeyez

    DeviLeyez rank8

    Kayıt:
    22 Ekim 2008
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad Muhendısı
    bi dc yedıgın anda tabıkıde o kesecek ^^ :D Ps:Hayırlı olsun.
     
  11. canertam

    canertam rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    her ihtimale karşı yan carıda yenıma getiriyom bazen :D