1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Lanet Olsun Çekik Gözlülerin Filmlerine >.<


  1. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Bu nedir yahu adamların bir filmini izleyeyim dedim 8 kişilik bi kadro var zaten filmde adı geçen onların da tamamı aynı. Adamları özel bi takıma alıp yetiştiriyorlar biri diğerine kızıyor sonra ayrılıyorlar , hangisi kızdı hangisiydi dönüp gitti anlamıyorum. Aradan zaman geçiyor anca , eşlerinden tanıyorum kimin ne olduğunu. İkiz desen değil kardeş desen değil ne biçim iştir yahu adamların tamamı dolly gibi klon sanki. Boy yok vücut yapmışlar kaş göz aynı çözemedim filmi sırf bu yüzden >.<
     
  2. By_DaDaS

    By_DaDaS rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.022
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sana Bi KORUM.
    Cok Sacma Cektikleri Filmler Hic Begenmiyom Zaten Bi İzliyom 2 Gün Filmi Anlamaya Calısıyom :D
     
  3. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.225
    Beğenilen Mesajlar:
    307
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    hentai izleyin sizde :P
     
  4. Truth

    Truth rank8

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.545
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Konoha Village :)
    hahahahahahahaha :D
     
  5. Absence

    Absence  

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.304
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şimdi ne tür film izlediğnede bağlı ben alayını anlıyorum izlediklerimin
     
  6. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Yukarıda anlattım daha da anlamadıysan msn e gel xD
     
  7. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    Bizler nasıl onları birbirine benzetiyorsak onalarda bizi birbirimize benzetiyormuş. Bunu biliyormuydunuz ^^
     
  8. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    De get :mrgreen:
     
  9. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.225
    Beğenilen Mesajlar:
    307
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    IMFAQ :twisted: :mrgreen:
     
  10. Redefine

    Redefine olduser

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.040
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ''Shaolin Futbolu'' izlemediyseniz muhakkak izleyin :lol:
     
  11. joLLy jaRin

    joLLy jaRin rank8

    Kayıt:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    661
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    London/Englãnd

    Hızlı ve öfkeli serisinin yönetmenine bakmanızı tercih ederim.
    Adam Çekikler filmlerde cidden çok kötü ve çok benzer.
    Bir tek Jackie Chan var diğerlerini salla.
    :D
     
  12. AnatoliaFire1

    AnatoliaFire1 rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.083
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayatın tuzağına düştük, sevginin uzağına...

    Ben izledim, adam topa bi degaj vuruyor top gökyüzünden düşene kadar yemek molası. :P :D
     
  13. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Bkz : Topla duvarı delen adam
     
  14. Baha i

    Baha i rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
    Amerikalılar gibisiniz bea :D nesine karıştırıyonuz :D anlamadım :D
    ama şurasına katılıyorum :D
    adamlar bi film çekiyo film bitiyo bittiginden senın haberin yok ne oldu daha konuya girdimi girmedimi yoksa film bitti yada noldu anlamıyosun sonra film üzerinde ne anlatılmak istendiğini düşünüyosun çok entersan filmleri var adamlar sanki diyo bak biz çektik seni düşündürmek istiyoruz der gibi :D
     
  15. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    Benim izlediğim filmden 4 kişi... Bunlara aynı kıyafeti giydirip saçlarını aynı model düşün bakayım noluyor
     
  16. FoundeR

    FoundeR rank8

    Kayıt:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.949
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    hehehe :D
     
  17. Furina

    Furina rank8

    Kayıt:
    12 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben bunu zenciler için duymuştum ^^ xD
     
  18. fsdfqwe23

    fsdfqwe23 rank8

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    379
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benzerlik konusunda sıralama yaparsak
    -çekikler
    -afrika zencileri(hepsi yuvarlak yüzlü ve siyah :D)
    ........
    ve en son
    - türkler
    en azından bana öle gelio
    valla biz hepimiz ayrı bi alemdeyiz sakal fln ztn uğraşsan bie benzetemezsin bizi :D
     
  19. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.225
    Beğenilen Mesajlar:
    307
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
  20. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Ahahahahhhhaahhahahahahaha :D :D :D :D :D :D :D :D

    Şuna bak yaaa :D

    - Resim Silinmiş.


    Benim çok yakın kankam bu çocuğa aşık oldu hacım bu kız değil dedim ****** yerim ben bunu diyordu :lol:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017